2022-03-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Vi i den demokratiska världen får bojkotta McDonalds.
Jag har bojkottat Donken i åratal. Får jag pluspoäng nu?
Citera
2022-03-08, 16:29
Medlem
woefulnissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
För en npc så kvittar det vilken information det är så länge det kommer från en kändis via twitter. Nu är Al-qaeda goda människor som strider för allahs lika värde

Jag fixade det åt dig.
Citera
2022-03-08, 16:30
Medlem
Citat:
För en npc så kvittar det vilken information det är så länge det kommer från en kändis via twitter. Nu är Al-qaeda goda människor som strider för allas lika värde
Satt precis och tänkte på just dwtta.

Al-qaeda är bland de smutsigaste terroristerna som finns som USA krigade mot i Mö. Nu är dom plötsligt goda?

Lol, det är för mycket nu.
Citera
2022-03-08, 16:30
Medlem
Dominga87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Ukrainsk milis stoppar en bil full med misstänkta sabotörer vilket snabbt börjar spåra ut. (Vill skicka en varning till alla känsliga tittare)

https://funker530.com/video/ukrainian-soldier-gets-decisively-engaged-while-searching-suspected-saboteurs/

Folk har väl börjat tappa det påriktigt. Tack för din varning. Borde aldrig klickat på länken
Citera
2022-03-08, 16:31
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Jag har bojkottat Donken i åratal. Får jag pluspoäng nu?

Är du vegan 🤔 om inte så får du +
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
För att inte tal om rubeln. Den ekonomiska råstyrkan finns fortfarande i väst bara att fråga vilket ryss som helst på gatan med rubel i handen och tårar i ögonen.

Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Så du menar att mina rubel är värdelösa?

Om man ändå hade en milion att köpa Rubel för nu.
Vist, lite lotteri. Men vilken vinst om den går upp till gamla värdet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen

Al-qaeda är bland de smutsigaste terroristerna som finns som USA krigade mot i Mö. Nu är dom plötsligt goda?

Har du någon uppgift på detta med AQ? Länken på Twitter verkar inte fungera, är från ett konto som tidigare postat desinformation, och jag hittar inget någon annanstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Måste vara jobbigt att vara ryss just nu. Folk i västvärlden vägrade gå på propagandan och satte pungskruvar på stackars folk som bara vill jobba och göra rätt för sig. Detta är inte dom sista sanktionerna som kommer och ryska folket ser sina besparingar och arbete gå upp i rök.. hoppas ni (rysstroll kremlarbetare) ser Er det i det hela. När sanningen kommer fram.. att dom förlorat all sin framtid..och den kommer komma fram med namn och nr. Tror du någon här kommer gråta över vad dom gör på torgen med er?

Det är en chans för Ryssland och andra länder som vägrar att underkasta sig luftekonomin som styrs av USA, att frigöra sig helt och bygga något nytt, gott och sunt. Klart, det blir tufft i början. Men ju mer självgående man är med egen industri och egna betalningssystem, desto mer fri blir man från (((dem))) och deras ocker och utpressning.
Citera
2022-03-08, 16:32
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen

Det påminner om Orwells 1984 där en fiende helt plötsligt blev ens vän & vice versa...
Citera
Medlem
Citat:
För en npc så kvittar det vilken information det är så länge det kommer från en kändis via twitter. Nu är Al-qaeda goda människor som strider för allas lika värde
Visar bara att det inte finns någon logik. Känslorna tar över helt. Ryssen är självaste satan enligt dom här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
det var det jävligaste.

Kollade även några andra snabbmatskedjor.... blir hemlagat frammöver.
😂
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Fan sjukt om USA stoppar oljan, börsen kommer gå ner allt kommer rasa..är det värt det

Yep.., och EU nu med sitt gas-utspel. Detta blir det inflation utav..

Man tänker knäcka Putin, få han ut. Världskrig på ekonomisk/energi basis..

Putin är ju inget dumhuvud heller.., blir nog en "replik" på detta ifrån hans sida..
Senast redigerad av Snapcount 2022-03-08 kl. 16:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in