2022-03-08, 15:15
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Så börjar Ukraina kompromissa. Kanske Förnuftigt.
Kan bli ett framkomligt val.
Mja, får hoppas. Tror mer det handlar om att man utåt vill framstå som fredlig. Han har hela tiden sagt att han vill snacka med Putte. Igår gick Ivan ut med bantade kriterier i media, så nu vill man kontra. Tror inget av länderna är villiga att gå med på det dessvärre. Enbart spel för gallerian.

Kan också finnas en tanke att sända en tydlig signal till väst att nu måste ni göra mer för att hjälpa till. Mycket vi inte får veta.
Citera
2022-03-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Vem kan älska en homosexuell, judisk satanist president i ukraina, mer än likasinnade...

73% ungefär. Är alla de ca 30 miljonerna judisksatanisthomosexuella?
Ska du inte lägga till knarkare, pedofiler och rymdödlor också för att låta ännu mer övertygande?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Presidentvalet_i_Ukraina_2019
Citera
2022-03-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahvet
Över länder som inte är i krig så ska väl transpondrar användas så det inte föreligger risker för civilflyg däremot så finns inte alltid flygplanets identitet med.

Så är det kanske. Jag vet ej. Spännande att följa hursom
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jag ska starta ett nytt parti. Homojudesatanistdemokraterna. Rösta på mig!

Glöm inte (k) i slutet, för knark, och nazisterna måste också vara med på ett hörn.

Propagandan har helt havererat när motståndaren sägs vara allt på en gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Om USA slutar handla, kommer Europa strax därpå sluta handla, var så säkra.
Diesel snart då över 60kr/l, då fatpris lätt kommer fördubblas.

haha..
Lätt värt det. om det blir så.

Citat:
Shell har dragit ur proppen.
Jo, ska vi isolora bebismördande ryssar så bör vi alla följa shells exempel.

Citat:
Det är bara att ta fram cykeln och smörja kedjan...

smörja kedjan, med dessa oljepriser, nänä. får bli elbil.
Citera
2022-03-08, 15:17
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Kina ställer USA mot väggen angående de biovapenlab Ryssland avslöjat i Ukraina:

https://twitter.com/MFA_China/status/1501185437901082629
Ugh!
Ni är så desperata att ni tror på all mongolpropaganda som ni blir tilldelade varje dag.
Citera
2022-03-08, 15:18
Medlem
Citat:
Är inte satanism den gemensamma nämnaren mellan den judiska presidenten i ukraina och azov nazisterna?

Nu tror jag tyvärr att du trollar. Jag är på riktigt nyfiken ifall du har uppgifter om att Zelensky inte bara är narkoman, nazist, och homosexuell, utan också tillber mörkrets furste. Kanske något som TASS eller RT har faktagranskat?
Citera
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Kommer snurra väldigt kraftfulla vapen på svartamarknaden, väldigt snart.
Vad kan gående raten vara för en stinger el. Robot 57? Noll kontroll på grejerna.

Det är normalt att det finns en massa krig efter krig. Så har det varit de senaste 30 åren.
Skillnaden den här gången är att det finns en massa P-skott av olika typer som delas ut till ukrainare som vill skjuta på ryssar.
Vi kommer att få se de kriminella gängen utrustade med nya och bättre vapen när den här konflikten lugnar ner sig.

Ukrainarna kommer att vara utfattiga och vapnen kommer att kunna köpas enkelt för den som kan betala med euro eller dollar kontant
Citera
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahvet
felpost
Hur tror du assads apor kommer klara sig mot Ukrainas försvar?
Citera
Medlem
Många frågar varför UA fördröjer lidandet?
Ja varför ger inte ett gammalt lejon sig, när han vet att han kommer åka på pisk? när den slåss mot en yngre och starkare lejon?

Varför biter kaninen pytonormen när den ändå inte kan vinna?

svaret är enkelt: För då erkänner det gamla lejonet / kaninen att han är redan död..så att UA skulle bara ge upp bara för en starkare part är enl mig nonsens men alla beslut finns en grym konsekvens så är det i verkligheten tyvärr.

Jag ser ingen ljus sida för UA trots 70% FB sväljer allt media säger men frågar tex inte var är UA flygvapen är, där frågar ingen varför media inte tar upp det? då blir det tyst i tråden,
för Ni vet redan att den är borta eller stor del. Så nu MÅSTE UA balansera med SAM och jag hoppas de har gott om dessa. Det är nu deras enda chans att stoppa framryckning i Kiev.

Kiev kan inte försärka sina trupper om omringade det hoppas jag även de mest "jag tror vad media säger " folket kan räkna ut.

Men om ryska trupper omringar Kiev+ flyganfall så är det slut i Kiev

Enl en Georgisk soldat som var tillfångatagen av Ryssen och tog del av hur ryssen krigade då i Georgien kriget:

"Putin har inte mkt övers för civila men han gillar kulturella byggnader, i (Georgien )kriget sket han fullständigt i civila, men fiendens försvarsmakt fick order att inte störa de 1000 åriga kyrkorna , om landet är i aska så kommer iaf kyrkorna vara hela " sa han

Vad anser ni om detta? kan Kievs centrum räddas från Artelleri pga kyrkan där, För Putte är väl väldigt pro Ultra Ortodox kyrklig, samt stark fäste i Ryssland

Om man ska tro hans intervjuv 20 år sen när han var ny som president då man frågade honom vad som var dåligt med kommunismen
Han svarade inte exakt citat men typ "jag bad väldigt mkt, och smög med det och gick i kyrkan ofta "

Är det någon annan som känner igen ngt liknande ?
Citera
2022-03-08, 15:19
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Ukraina är så fattiga att dom smugglar vapen i civila bilar
Så jävla tattigt så det går inte att beskriva.

https://twitter.com/spriter99880/status/1501187528933658627?t=hJ_jeZbC-hcLtA3UOu7nlQ&s=19

Låter förnuftigt till skillnad från ryssen som använder sin sjukvårdsbilar till att frakta vapen och ammunition. Ytterligare ett brott mot krigets lagar från den fege ryssen
Citera
2022-03-08, 15:19
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Du är försent ute demokraterna i usa har redan paxat detta...

De tål nog lite konkurrans!

Hail homojudesatan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in