Citat:
Ursprungligen postat av
Hor-Ulla
Vi säger så. Jag ser ju hur Ryssland förstör städer, jag läser och hör vittnen, både boende och journalister. Senast idag rapporterades det om en familj som vart ihjälskjuten under den så kallade vapenvilan då man lovade att civila skulle få evakuera sig ut ur Mariopol.
Vad är det jag ska ifrågasätta? Ljuger dom boende? Ljuger journalisterna? Är filmerna på sönderbombade städer lika fejkande som filmen där Putin möter ett gäng flygvärdinnor och hans hand helt magiskt åker igenom mikrofronen?
Du bemöter inget av det jag skev, utan säger bara att jag köper allt som är negativt för Ryssland. Pågår det ens ett krig enligt dig?
Fattar du inte att du inte kan sitta här och bedöma saker, begriper du inte det?
Här sitter folk och idiotförklarar en president som kört landet från den absoluta botten, sakta sakta börjat bygga upp allt från noll metodiskt och hela tiden sagt att det finns en röd linje och USA skiter helt i det, detta trots att rådgivarna till USA presidenter talat om detta för ledare under en herrans massa år men ingen respekterar eller bryr sig. Så när han tillslut anser att han måste agera för att få rätsida då blir han förklarad som galen, vilken jävla tid vi lever i media drev till vansinne.
Landet som kommer i kläm har genomlidet korruption och en statskupp av nynazister till slut får dom en skådespelare som president som kör allt in i kaklet och media hyllar honom som hjälte, vill media ha ihjäl honom och folket eller vad fan pågår.
Vakna upp, va lite kritiska och ge fan i att kalla de kritiska på rysstroll