Citat:
Ursprungligen postat av
mjoelk-kanna
Jaha.. du menar så. Det är mycket vanligt på nyheter. Det gäller alla nyhetskanaler. Oavsett om det rör sig om mord, pruttlands övergrepp på ukraina, bränder... duuh. Född igår eller? Jag har inte märkt någon skillnad på skräptidningarna aftonbladet eller expressens nyhetsläsare .. lika robotaktiga nyhetsläsare som vanligt. Expertgästerna är så pass vanligt tråkiga som man kan vara, men de pratar om väldigt allvarliga ämnen. Det finns ingen anledning med att se glad ut i det här läget... situationen ÄR mycket allvarlig och dålig.
Däremot så är vi alla skärrade utav det här äckliga kriget och det syns igenom ibland, det är inget konstigt med det.
Vilken jävla skitgrej att hänga upp sig på

. Du har inte något vettigt att diskutera? Har du asperger eller nått skit eller?
Trodde du hade något konkret eller specifikt att prata om, trodde autister var bra på det.
Tack för ditt långa svar..blev lite komplicerat för en autist som mig
det jag ville få sagt är att varje sanktion är ju en handling som gör det svårt för folk som råkar bo i ett land. Givetvis straffas dumma också..Men önskar en mer neutral ton när olika sanktioner ska gås igenom just med tanke på att detta inte är på skoj..Klart slut