2022-03-06, 01:36
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Om inte djur får komma in för allergiker vad gör man då med alla kvinnor och fjollor med parfym, jag är t.ex. allergisk mot parfym? Den som hade rört min katt skulle jag inte tvekat att skära halsen av.
Då hamnar du utanför skyddsrumet
2022-03-06, 01:41
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Om inte djur får komma in för allergiker vad gör man då med alla kvinnor och fjollor med parfym, jag är t.ex. allergisk mot parfym? Den som hade rört min katt skulle jag inte tvekat att skära halsen av.

Bra, då tar jag med min macheta, blir säkert bra att ha ifall att någon galen beväpnad kattknullare får för sig att tränga sig in med hans håriga pocketpussy.
Senast redigerad av WrenchZeMonkey 2022-03-06 kl. 01:44.
2022-03-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Då hamnar du utanför skyddsrumet
Ja eller du.
2022-03-06, 01:47
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ja eller du.
Jag hinner nog inte fram till något skyddsrum innan det blir fullt har ju en bit att ta mej dit
2022-03-06, 01:50
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrenchZeMonkey
Bra, då tar jag med min macheta, blir säkert bra att ha ifall att någon galen beväpnad kattknullare får för sig att tränga sig in med hans håriga pocketpussy.
Den är bra att ta med när det ska styckas till till mat, bra tänkt att ta med!
2022-03-06, 01:53
Medlem
Citat:
Jag hinner nog inte fram till något skyddsrum innan det blir fullt har ju en bit att ta mej dit
Hur skulle du då kunna släng ut mig och min katt? Kan säga, att häromkring där jag bor finns det väldigt många katter och även några hundar. Vår grupp skulle bli stor och ingen skulle nog frivilligt avstått sitt djur.
2022-03-06, 01:54
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Den är bra att ta med när det ska styckas till till mat, bra tänkt att ta med!

Uppfattat, tar även med några dunkar vatten, styr du en kastrull? Så kan vi säkert koka ihop någon god kattgryta.
2022-03-06, 02:05
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Hur skulle du då kunna släng ut mig och min katt? Kan säga, att häromkring där jag bor finns det väldigt många katter och även några hundar. Vår grupp skulle bli stor och ingen skulle nog frivilligt avstått sitt djur.
Är det fullt men med husdjur och boskap åker dom ut för att ge plats för människor
2022-03-06, 02:06
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrenchZeMonkey
Uppfattat, tar även med några dunkar vatten, styr du en kastrull? Så kan vi säkert koka ihop någon god kattgryta.
Japp salt och peppar åxå
2022-03-06, 02:06
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Japp salt och peppar åxå

My man!
2022-03-06, 02:10
Medlem
Citat:
Är det fullt men med husdjur och boskap åker dom ut för att ge plats för människor
Tror nog att det är plats till alla. Har sett var mitt skyddsrum finns när jag slår min adress är och det är stort nog.
2022-03-06, 02:12
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Tror nog att det är plats till alla. Har sett var mitt skyddsrum finns när jag slår min adress är och det är stort nog.
Bara det finns plats för föda och vatten men det lär bli trångt endå för folk i omgivningen ska in där åxå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in