Citat:
Ursprungligen postat av
Coba
Så ryssarna bombar civila hejdlöst för att de inte kan vinna krig på ett smart sätt. De lider stora förluster och behöver en vapenvila för att samla sig. Ryssland och Ukraina kommer överens om humanitär korridor på, gissar jag, Ukrainas initiativ.
Men det är ryssarna som är goda?
Vad sägs om att putin skulle gett fan i att invadera ett annat land?
Vad sägs om att skithögen putin inte skulle gett order om att attackera civila?
Fan vad putin är kass. Vilken sopa.
För övrigt gött att se så mycket färre rysstroll i tråden.
Ingen övertids- och helgersättning längre?
Mvh
Jag brukar svara dem flesta .. Men jag har aldrigt svarat någon som du ... tycker det är slöseri med både tid och argument.. Men bara för att du verkar vara en sån som lätt blir provocerad ... Så tänker jag svara med samma typ av mynt .. för när du väl läser mitt svar.. Så vet jag att du får en "meltdown" ..
Så vad rättfärdigar du dina handlingar???? Som hejar på ett krig där oskyldiga människor dör .. har du ingen skam i kroppen ???? Tänker du ens på alla barnen där nere som dör. Hur i din vildaste fantasi tror du att Ukriana skulle vinna över Ryssland .... Det är exakt tack vare såna som dig ... som pushar på och hejar på Ukriana ska strida . Som gör så media fortsätter och heja på att Ukriana ska strida som sen gör så våra världs ledare sen pushar på för att Ukriana ska strida...
Men vet du vad som händer sen???? Jo verkligheten kommer i fatt ...
Vet att du är så trygg här i Sverige med dina feministiska åsikter och man ska få tycka och tänka vad man vill hur en ologiskt det låter och ingen kan rätta till dig .. för det är så Sverige är byggt..
Men vet du vad som händer ute i övriga världen ??? Jo då får en jävligt hård käft smäll tillbaka till verkligheten ... och det är det som händer nu gällande det här kriget som hela väst och såna som du pusha för. .. Putin gav hela feministiska Väst en käft smäll och sa tydligt och klart det här är en mans värld så håll käften och kolla på.. Vad gör väst .. ??? Dem pissa på sig och lyder ...
Men om du nu inte är en sån som pissa på dig och lyder så skriker Ukriana efter frivilliga att åka ner .. Så du kan ju åka ner och vissa Putin vem som bestämmer...
Det är tack vare såna som dig som gör så oskyldiga barn dör nu.. Ditt egna samvete inte mitt .. Heja på ett krig som är omöjligt och vinna sen väljer och stå och titta på .. eller för sig du har väl en flaga på Facebook eller pratar med dina vänner hur modiga Ukriana är som fortsätter slås och du hejar på Ukraina ska vinna över Ryssland... Det lär ju förhindra att oskyldiga barn dör.
Varsågod läs och få din "meltdown"