Framförallt bli av med Gotland. Det är Putins modus-operandi. Att skära loss och annektera land utifrån ursäkter som att platsen ifråga på något sätt skulle utgöra existensiella hot mot Rysslands existens. Ryssland största existensiella hot mot Ryssland just nu är han själv.
Ryssarnas plan är inte Stockholm där är bara idioter.Det är Göteborg med sin hamn. och Varberg Falkenberg.
Vill ryssarna framstå som trevliga kanske de inte borde invaderat?
"On 1 March 2022, during the occupation by Russian forces, citizens of the city held a street protest against the occupation. The protestors marched and used their bodies to block a convoy of Russian military vehicles.[20]"
Du menar så vi kan fortsätta stödja ett land som har en rätt lång lista med anmärkningar hos Amnesty? Är det inte risk att vi genom att finansiera Kina också finansierar ytterligare en nation som kan börja invadera fria länder?
Hong-kong har vi väl glömt vid det här laget, Taiwan får vi nog stryka från kartan snart och så var det något innanhav där borta som tydligen ska bli Kinesiskt.
Kort sagt, ett land som spelar offensivt utan att ännu riktigt vara i synk med mänskliga rättigheter. Men de kanske är på väg att bättras, vad har de egentligen för ambition och track record?
Putins döttrar Maria Vorontsova och Katerina Tikhonova har bekräftat att han lider av Parkinsons sjukdom, bara så att folk vet.
Men det har väl inget att göra med aggressivitet. Det enda som kan förklara den mentaliteten är i så fall att han inte vill visa sig svag, att han "minsann kan än".
Källa då taaaaaaaack eller har du missat att det är fullständigt essentiellt om du kommer med ett sådant påstående?
Putins döttrar Maria Vorontsova och Katerina Tikhonova har bekräftat att han lider av Parkinsons sjukdom, bara så att folk vet.
Men det har väl inget att göra med aggressivitet. Det enda som kan förklara den mentaliteten är i så fall att han inte vill visa sig svag, att han "minsann kan än".
Jo parkinsons kan tyvärr leda till kognitiva störningar och aggression.
Parkinson’s Dementia Aggression is the aggression stemming from Parkinson’s disease Dementia that impairs thought processes, mental functions, and memory. Though Parkinson’s Disease is known to be a progressive disease of the nervous system that affects a person’s mobility and ability to carry out day-to-day activities, Parkinson’s Disease Dementia can result in severe cognitive decline. PD Dementia reduces the ability of a person to live independently and affects his ability to understand spoken language, memory, and concentration.
Jag vet att du är en särskilt imbecill individ, men jag kan upplysa dig om att det inte är mina ord. Det är alltså inte jag som skrivit texten på al-jazeera.
Om du provar att använda google, eller DuckDuckGo, så kan nog till och med du hitta en samlad expertis av ekonomer som alla säger samma sak; Ryssland är på väg in i en ekonomisk kris av sällan skådat slag.
Nu är dock frågan, vad baserar du din åsikt på förutom propagandautspel direkt från Kreml om hur deras ekonomi är "immun" mot sanktioner?
Va nyfiken bara. I och med att du nämnde jordbruk. Du pratade ju om saker som artikel ej refererade till alls. Då kan du liksom ej referera till al-jazeera för dina påståenden.
Du hittade ju på dem själv. Därav, undrade jag vad du baserade det på?!