2022-03-04, 15:10
Medlem
Termos99s avatar
Hemsk framtid Europa kan gå till mötes.

Russia to stage public executions in Ukraine; crackdowns and detaining opponents also a part of plan

https://www.wionews.com/world/russia-to-stage-public-executions-in-ukraine-crackdowns-and-detaining-opponents-also-a-part-of-plan- 458907
Citera
2022-03-04, 15:10
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det är mycket möjligt men isf. rör det sig om ett tidigt stadie då mig veterligen så får parkinsons-sjuka det jobbigt att tala tydligt vilket jag inte märkt av från Putin.

Precis, handskakningar mellan tumme och pekfinger sedan resten av fingrarna är de första vanliga symptomen.
Citera
2022-03-04, 15:11
Medlem
the Ghost of Kyiv is actually three Bayraktar drones in a trenchcoat

Fett kul.
Citera
2022-03-04, 15:11
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Ta det lugnt lilla trollet, ta inte i så mycket med retoriken att du spricker

Han ser mer och mer ut som Jeltisin i ansiktet
Citera
2022-03-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
På vilket sätt är ukrainska judeoligarker och hollywoodnazister ett svenskt intresse?

Det är du som är nazisten här. Din posthistorik är extremt tydlig - vem tror du att du lurar egentligen? Att du dessutom är en ryss-kollaboratör gör inte saken bättre.

Du verkar ha ett extremt selektivt minne dessutom, jag har redan upplyst dig om vilka Putin rör sig med tidigare i tråden på tal om din paranoia över judeoligarker.
Citera
Medlem
Två B52 över Rumänien nu på filghtradar24. Kastar ett öga där emellanåt och det är första gången jag sett dessa.
Citera
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Haha vilket troll! Ska du inte apa efter lite mer lögner från din husse?

Zelesnky? Han som skulle va så tuff och stå emot ryssarna? Sen gråter han om hjälp med det ena och det andra. Avskriva skulder osv. Det var ok att slakta civila i östra Ukraina, men när kriget nu kommer till Kiev så flydde han till Polen... Vad hände med att slåss in i det sista?

Vad hände med källorna för ett folkmord som Putin talar om?
Citera
2022-03-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iDiot5
Nej, from nu. Utökat samarbete med oinskränkt informationsbyte från båda sidorna.
Är väl ett svar till Putins uttalande från i morse.

Vad sa han imorse?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Vad hände med källorna för ett folkmord som Putin talar om?
Svarar du rätt person nu?
Citera
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Två B52 över Rumänien nu på filghtradar24. Kastar ett öga där emellanåt och det är första gången jag sett dessa.

Ja det är kul att följa
Dom kanske vara patrullerar eller visar sina biceps.
Citera
2022-03-04, 15:14
Medlem
Oroligheter i tjetjenien ,,Vill dom bryta sig loss?
Citera
2022-03-04, 15:14
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Precis. Kul att se att det i alla fall finns vissa här inne med lite kunskap och insikt

Det verkar som många här tror att det som sker på slagfältet blir det avgörande.
Detta är ett rent ekonomiskt krig nu. Ryssland mot den fria demokratiska världen. Som råkar sitta inne med enorma ekonomiska muskler. Det enda Ryssland har att sätta emot är sin erfarenhet av planekonomi.
Väst är hela den innovativa motorn i världen, förutom det vita Sydafrika och Australien. Det enda möjliga undantaget är Japan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in