2022-03-04, 06:15
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Luhansk befrielsearmé säger att dom nu BEFRIAT över 40 städer i Donbass regionen!

Hallelujah! Välsignad vare era händer!

Nu kan äntligen de civila som dagligen utsatts för artelleri- och granatbeskattning andas ut litet.

Inte ETT ORD i msm om de pseudo-nazistiska SLÖDDER som dödade över 10 000 kvinnor och barn under dessa åtta åren!

Hoppas sannerligen dessa avskum möter en ond bråd död, gärna lika utdragen som den terror dom applicerade på de civila i regionen.

Jag har frågat efter källor på detta påstående tidigare, men inga sådana har presenterats.

Som du ser heter denna tråd - invasion nu. Det är givetvis Putins invasion av Ukraina som menas. Och för det offrar Putin både Ukrainare och Ryssar.
Citera
2022-03-04, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Vore bra med källhänvisning när man spottar ut sig sådan påståenden att 10K barn och kvinnor dött i de östra delarna av ukraina. Naturligtvis kommer vi inte få någon källa efter som det är lögn.

Ja... Vad påpassligt att skylla på just detta va? Samtidigt som google och YT blockerar desamma dokumentärer jag citerar och skulle gladeligen vilja ladda upp för alla att se...

Igår såg jag en dokumentär om donbass på YT (återuppladad av en vanlig användare), idag är den blockerad. Så dessa mekanismer tycks gå kliniskt fram att strypa all annan info och källor än dom dom vill att du ska svälja med hull och hår.

Men dom ryssarna i de östra regionerna är väl ändå bara undermänniskor enligt vad många i dessa trådar tycker innerst inne. Så varför ens höra va dom har att säga om sina lidanden.
Citera
2022-03-04, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Jag har frågat efter källor på detta påstående tidigare, men inga sådana har presenterats.

Som du ser heter denna tråd - invasion nu. Det är givetvis Putins invasion av Ukraina som menas. Och för det offrar Putin både Ukrainare och Ryssar.

Samma källor som jag gladeligen skulle länka men är blockerad ifrån numera...? Lite Kafka-esque tycker du inte det?
Citera
2022-03-04, 06:19
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99

Nyreggat konto som postar hjärnskadat svammel. Behöver jag säga mer?
Citera
2022-03-04, 06:20
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ja... Vad påpassligt att skylla på just detta va? Samtidigt som google och YT blockerar desamma dokumentärer jag citerar och skulle gladeligen vilja ladda upp för alla att se...

Igår såg jag en dokumentär om donbass på YT (återuppladad av en vanlig användare), idag är den blockerad. Så dessa mekanismer tycks gå kliniskt fram att strypa all annan info och källor än dom dom vill att du ska svälja med hull och hår.

Men dom ryssarna i de östra regionerna är väl ändå bara undermänniskor enligt vad många i dessa trådar tycker innerst inne. Så varför ens höra va dom har att säga om sina lidanden.

Eller så kan man se det som att dom väljer att strypa propaganda från en dåre med kärnvapen..
Citera
2022-03-04, 06:21
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Vore bra med källhänvisning när man spottar ut sig sådan påståenden att 10K barn och kvinnor dött i de östra delarna av ukraina. Naturligtvis kommer vi inte få någon källa efter som det är lögn.

Här har du 2 källor. Men du kommer inte ta dig tiden att kolla på dom då faktan som lyfts fram går emot din världsuppfattning.

https://odysee.com/@Coluna5100:3/UkraineCrisisDonbassChronicleofGenocide:1

https://youtu.be/5-UJ8S63Tsw

Finns även ett dokument som är fullproppat med fakta:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile% 2Fd%2F1mPax3Usdah2Ozesu0HbcYr6GZgsdaoks%2Fview%3Fu sp%3Dsharing

Nu har du 3 mycket informativa källor.

Ge dom en chans. Lär dig att se båda sidorna av myntet så ska du nog se att du också blir lite klokare en vacker dag.
Citera
2022-03-04, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Eller så kan man se det som att dom väljer att strypa propaganda från en dåre med kärnvapen..

Ja just det. Det är ju det det kallas. Vad dum jag är som.glömde bort det.

Och det levande helvete som alla ryssar i donbass upplevt med alla sina döda släktingar och vänner rör så klart inte sådana som du i ryggen.

Men nu är äntligen deras befriare på plats som skyddar. Oavsett era trix om förminska deras lidande & död, fulspel om källor som ändå är blockerade och sedan förlöjligade som ovan.
Citera
2022-03-04, 06:24
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Samma källor som jag gladeligen skulle länka men är blockerad ifrån numera...? Lite Kafka-esque tycker du inte det?

Jag efterfrågade källor långt innan dess.

Mellan Kafka och krig finns likheter, svårbegripligt. Jag skulle helst se att kriget stoppades av Putin på en gång, så både ryssar och ukrainare inte behöver dö i hans krig.
Citera
2022-03-04, 06:24
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Så ingen källa alltså på 10K döda kvinnor och barn i östra Ukraina. På 8 års inbördes krig borde du oavsett YouTubes nedtagning av den enda videon du tydligen sett som styrker detta kunna hitta någon annan borde vara en stor nyhet. Ring TASS eller RT de borde ju ha den där enda videon du sett på Youtube i sitt arkiv.
Citera
2022-03-04, 06:26
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Inget fel alls med bönder. Men dom satans nasselaijavnde svinen från Liviv ska köras ända bort till sina träskmarker.

Där får mormonpacket sätta på dom i röven bäst dom vill. Schaaas!!!

Om Nazister är så dåliga så vet jag inte varför Sovjet stödde Nazi-Tyskland? Var nazister ok förut eller?
Citera
Medlem
Citat:
Så ingen källa alltså på 10K döda kvinnor och barn i östra Ukraina. På 8 års inbördes krig borde du oavsett YouTubes nedtagning av den enda videon du tydligen sett som styrker detta kunna hitta någon annan borde vara en stor nyhet. Ring TASS eller RT de borde ju ha den där enda videon du sett på Youtube i sitt arkiv.

Dom blockerar ju allt sådant så jag kan inte länka till dig så att du själv kan utvärdera sanningshalten. Surrealistiskt värre tycker du inte din hycklare?
Citera
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Här har du 2 källor. Men du kommer inte ta dig tiden att kolla på dom då faktan som lyfts fram går emot din världsuppfattning.

https://odysee.com/@Coluna5100:3/UkraineCrisisDonbassChronicleofGenocide:1

https://youtu.be/5-UJ8S63Tsw

Finns även ett dokument som är fullproppat med fakta:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile% 2Fd%2F1mPax3Usdah2Ozesu0HbcYr6GZgsdaoks%2Fview%3Fu sp%3Dsharing

Nu har du 3 mycket informativa källor.

Ge dom en chans. Lär dig att se båda sidorna av myntet så ska du nog se att du också blir lite klokare en vacker dag.

Har du några oberoende källor? Jag är genuint intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in