2022-03-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
En ur den svenska begåvningsreserven. Hoppas hans vänner hörsammar hans önskemål och reser dit, gärna innan ryssarna tar staden.
Vet inte om det är sant eller inte. Han bryter på svenska iallafall
Citera
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Har också sett det! Cirkulerar en Starotanker utanför Rumänien tror jag den var då jag såg den sist

Amerikansk?

Eller det framkommer kanske inte?
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Lukoil vädjar om en fredlig lösning på Ukrainakriget.
Nu rämnar fasaden, snart är Putler borta.
Citera
Medlem
LibBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Om Finland blir Nato medlem då har Sverige inget val än att följa i finnarnas spår.

Finland och Sverige är medlemmat i NATO innan påsk, alternativt iaf mef någon form av paragraf 5 status. Glöm inte var ni läste det först 😘
Citera
2022-03-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Putin hotar att jämna Nigera med marken:

https://fb.watch/bwXdKLLAj3/

Kanske blir en afrikansk krigskampanj med?

Det där klippet känns extremt fake. Någon som kan ryska som kan bekräfta?
Citera
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Clarke
I dessa dagar sover nog Putin med låst sovrumsdörr och en kalashnikov under huvudkudden
Här har han möte med sina generaler:
https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/T3cSRnRp6IOhtMPOcEdmFQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/creatr-uploaded-images/2022-02/417de5d0-98c2-11ec-bf3f-aa47d35384f3

Tippar att de gått igenom flera metalldetektorer för att alls komma nära Putin.
Hitler överlevde flera mordförsök på 1940-talet. Putin, en gammal KGB-agent med tillgång till modern teknik, kommer inte vara lätt att ta kål på.
Citera
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Och där kom gaslightningen...suck trumpeter är nästan tråkigt förutsägbara. Fick ekonomin att blomstra...en ökning av stadsskulden på 7,8 trillioner dollar. Men det var väl Obamas fel antar jag. Sluta skäm ut dig nu, du är inte amerikan så sluta cosplay republikan, du är en jävla fjant på flashback (precis som jag).

Fel, jag vet bättre än du gör inom samtliga områden, så var tyst och ta till dig informationen istället för att rapa upp antitrumpropagandan du hjärntvättats med av vänstermedia.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
Biden får avhålla sig från att komma i krig med Iran ett tag framåt tills de har åter börjat få snurr på frackingfälten i Nordamerika.
Råolja kommer inte att vara billigt närmsta 1-2 åren men den globala ekonomin kommer inte implodera.

Svenska bönder må knorra över både diesel-och konstgödselpriserna men det är främst U-länder som kommer hamna i rejäl kläm framöver.

Det är möjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Det där klippet känns extremt fake. Någon som kan ryska som kan bekräfta?

Det är fake.
Citera
Medlem
MrsEjPKs avatar
Men ska det hända någon action på live kamerorna???
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Samtidigt rullar Ivan runt med häst och vagn hemma i Ryssland när ingen vill köpa gasen och industrierna slagit igen.
Att vinna sig tillbaka till fattigdom och isolation, men ni lär vinna mongoliska mästerskapen i ishockey i varje fall.

"Are we winning yet?" undrar Pjotr, tidigare restaurangägare, när han tar åsnan till marknadsplatsen för att byta rödbetor mot potatisar. "So much winning, I'm tired of winning!" svarar Svetlana, tidigare försäkringsmäklare, som säljer fittan för 10 rubel per omgång i gathörnet.

Samtidigt sitter balterna och NATO-myzer med iskalla Heineken och Gin Tonics på penthouse-barerna i sina huvudstäder, lite skön housemusik i bakgrunden och en ljus framtid, endast störd av doften från likbränningarna från ryssland, pesten tog 3000 själar förra helgen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oyinboz
Alltså, det var ett skämt. Du svarade inte på en enda fråga serverad i enklaste punktform. Men visst, god natt!

Jag har redan svarat, du är för okunnig och naiv för att förstå vad jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in