2022-03-03, 20:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskatilltuppen
Han är jagad av någon jävla dödspatrull, hans land bombas och han gömmer sig på olika ställen varje dag. Han verkar klarare i skallen än jag efter tre nattpass.

Jävla svenssonluffare. Gå och klipp gräsmattan.
Du stödjer en jävla pajas. Dödspatrullen är en mediafantasi. Zelensky har flytt landet.
Citera
2022-03-03, 20:34
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Dina stålar är inte ett skit värda om det inte finns något att köpa.
Allt ryssen behöver göra är att klippa gasen och oljan till EU.
Sedan är det god natt.

Man kan väl tycka att det är dags att snabba sig med det då om man hänger med i de diskussioner som förs i energi- och råvarusegmenten nu.
Citera
2022-03-03, 20:34
Medlem
Citat:
Sedan är det god natt.

tsss. 10%..... bara för usa att sänka de strategiska reserverna med 10% så är vi hemma. borde även täppa till truten på miljöhäxxorna de närmsta 10åren.
Citera
2022-03-03, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Har ni sett bilder på Zelenskys senaste framträdande? Han är ju rent packad. Jag börjar förstå vad Putin menade med "drogmissbrukare":

https://twitter.com/gbazov/status/1499440059837296643
Och du kan inte dra paralellen till sömnbrist? Har man inte sovit på x dagar så blir det så, det är grundskola.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Haha. Ni blir så arga så fort någon ifrågasätter er fantasibild av verkligheten.

Snubben har det hur lugnt som helst i Polen eller Israel eller var han nu är. Det där är resultatet av alkohol och droger. Du stödjer en drogmissbrukande pajas.

har han sett ut påtänd innan? sluta göra bort dig avskum.
skulle jag behöva leda ett land under attack skulle jag själv nog ta nåt piggande efter 5 dygn utan sömn
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Sedan är det god natt.
Det var nog en väldigt stark överdrift. Ryssland har iaf minst lika stort behov av pengarna han får från gas och olja så det är väl därför han inte slår på sin s k "kill switch"?

Däremot är det en bra lärdom för väst att inte göra sig för beroende av naturresurser som är i händerna på galna furstar. Hoppas framför allt att naiva Tyskland har lärt sig det.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Såg ett inslag nyss, tror på Sky news.
Han sa att de hade haft en intervju i en regerings byggnad i centrala Kyiv.
Och att 15 reportrar var där, så känns inte som han är superförsiktig.

Jag tror lite att hotet mot honom är överdrivet.
Tror inte allt kretsar kring honom tror faktiskt mycket är påhitt om att han skulle vara något mål för Ryssland. Tror bara de vill ta kontrollen över Kyiv och skiter i om han sticker innan, för det kommer han göra.

Zelensky säger det.
I stort sett all massmedia världen över säger det.
Även Ryssland uttalade det i början av invasionen.

Så jag tror mest faktiskt på att man är ute efter honom.
Det var ju liksom även andemeningen i Putins tal, inför invasionen.
Citera
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Fyra av VDV BDM vagnar utslagna, lite ryska lik pryder platsen.
Utanför Kyiv.

https://m.youtube.com/watch?v=mt1BDG6M_sA
Jäklar vilken slakt på ryssarna. Men det går bara inte att tycka synd om de hjärntvättade asen ändå. Verkar ju iaf som att vitryska styrkor vägrar att delta i kriget. Men om man väljer att invadera ett annat land så får man vara beredd att ta konsekvenserna helt enkelt.
Citera
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Efter senaste utalandet från Putin så verkar han ju köra stenhårt på linjen att legitimera invasionen av ukraina med att det är fullt med nazister. Är inte det ett tecken på att han inte kommer kunna fortsätta på att invadera andra länder då det kan ju inte finnas en människa som skulle köpa att resten av Europa är nazister? Eller tänker jag fel?
Citera
2022-03-03, 20:36
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
70-talsteknologi.

Obsolet luftvärn praktiskt deponerat i Ukraina.

Som resten av ryssarnas föråldrade skräp.
Citera
2022-03-03, 20:36
Medlem
Salcinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderace
Zelenskij ser mer sliten ut än Putin, nu svamlar han om att alla länder står på tur om Ukraina faller. Han börjar tappa det. Att vara President för en nation kräver uffare beslut än vilken twitter och selfi man ska publicera.

Putin hade inte uttalat sig på en vecka tills idag, han sitter gömd i en bunker tusen mil ifrån Ukraina medans hans inlurade soldater blir slaktade i Ukraina och inte ett ljud tills idag.

Putin hade inte klarat en dag i Zelenskyjs skor. Zelenskyj har levt under konstanta hot ifrån bombanfall och lönnmördare i flera dagar. Säg en person som inte hade blivit sliten i den sitsen?

Jag säger inte att han inte har sina fel men något han verkligen kan är att motivera hela sitt land och även nästintill hela världen för att hjälpa Ukraina.
Citera
2022-03-03, 20:37
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Han var rätt trött skulle jag säga. Vad ska vi säga om din kompis till diktator senaste framträdande? Kortisonsvullen som en slaktfärdig gris. Har du åkt till Moskva än?

Tänkte också på det. Vad är det för fel på honom? Han ser sjuk ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in