2022-03-03, 20:30
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vad tror vi? Blir det bråk mellan Ryssland och Nordkorea nu när Putin tagit över tronen från den lilla fetknoppen 😂?
Hehe, fortsätter den ekonomiska slakten av Ryssland såhär så kommer Putin antingen få ansöka om asyl där eller bli en vasallstat till NK.
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vad tror vi? Blir det bråk mellan Ryssland och Nordkorea nu när Putin tagit över tronen från den lilla fetknoppen 😂?
Säkert, fetknoppen blir väl sur för att Putin tagit över och vill hävda sig.
Citera
Medlem
Jagskatilltuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Har ni sett bilder på Zelenskys senaste framträdande? Han är ju rent packad. Jag börjar förstå vad Putin menade med "drogmissbrukare":

https://twitter.com/gbazov/status/1499440059837296643

Han är jagad av någon jävla dödspatrull, hans land bombas och han gömmer sig på olika ställen varje dag. Han verkar klarare i skallen än jag efter tre nattpass.

Jävla svenssonluffare. Gå och klipp gräsmattan.
Citera
2022-03-03, 20:31
Medlem
Citat:
Har ni sett bilder på Zelenskys senaste framträdande? Han är ju rent packad. Jag börjar förstå vad Putin menade med "drogmissbrukare":

Han var rätt trött skulle jag säga. Vad ska vi säga om din kompis till diktator senaste framträdande? Kortisonsvullen som en slaktfärdig gris. Har du åkt till Moskva än?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Hehe, fortsätter den ekonomiska slakten av Ryssland såhär så kommer Putin antingen få ansöka om asyl där eller bli en vasallstat till NK.

Dina stålar är inte ett skit värda om det inte finns något att köpa.
Allt ryssen behöver göra är att klippa gasen och oljan till EU.
Sedan är det god natt.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Brist på sömn? Brist på mat? Sånt som man kan förvänta sig i krig?
Ja men lipa då och be kamraten bära din packning för jag lägger inte mitt liv i dina händer.

Eller sådant här exempelvis.

Citat:
Exempelvis har en värnpliktig med hjärnskakning tvingats delta i utbildningen, säger en uppgiftslämnare till DN.

Men det är okej i fredstid tycker du?
Citera
2022-03-03, 20:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
4x 2K22 Tunguska, NATO designation SA-19 "Grison" som de bränner upp. Prislapp 150 miljoner kronor styck.
Lägg till en SU-34, en SU-30, en KA-50 och ett gäng BDM,BMP och T-90,T-72B3.
Blir mycket pengar upp i rök.
Citera
Avslutad
Citat:

inte sovit på åtta dygn.. Tror han tvingas ge upp snart, men folket eller omvärlden kommer nog inte göra det.
Citera
Medlem
WhereIsRussias avatar
Fortsätter Zelensky med pressträffar kommer Putin plantera en rysk torped som journalist
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:

Inte värre än Putin i den här videon när han kopplar av med goda vänners sällskap.

https://www.youtube.com/watch?v=e3QPLgycFUE

Zelensky måste leva under extrem press och hanterar sig föredömligt. Jäklar vilken statsman.
Citera
Medlem
barkies avatar
Okej.
Kollar bara här.

Allt som Putin säger är lögn därför att:

A) Ni är på plats i Ukraina?
B) Åsikt baserad på era känslor?
C) Hjärntvättade får?

Samtidigt tar ni Zelenskyj ord som absolut sanning, den lilla skinnbögen

Har diskuterats bland tråden tidigare om orsaker, historien, NATO och USA.

Allt till döva öron. Totalt stängt sinne vilket är absolut skrämmande.

Jag förstår inte. Tror folk Ukraina är demokratiskt? Okorrupt? Hela jävla landet är korrumperat och smutsigt, särskilt sen Zelenskyj oregelrätt blev ditsatt som en docka.

Folk argumenterar om länders suveränitet och att man "minsann" inte har rätt att invadera. Säg det till USA som ligger medvetet bakom den här tragiska jävla soppan.

Försök följa de fåtal, oberoende, ärliga journalister som är på plats i Mariupol och Kharkov/Kiev till exempel. Då kanske ni får en mer nyanserad bild av situationen. Men de vill ni inte.

Det jag heller inte förstår är just fokuset på en enda individ - Putin. Teorier om Parkinson, att han blivit galen och ska ta över hela Europa och blablabla.

Snubben är nog en av de mer slipade och kalkylerande ledarna i världen.

Nu kommer 90% av tråden komma flygandes med personangrepp, ironi, barnsliga kommentarer eller fakta baserad på MSM propaganda maskin och drivna av individens egna känslor.

Ta ett jävla andetag och omgruppera.
Krig är hemskt men det är inte så enkelt som folk försöker få det till.

Är svenskar verkligen så förbannat korkade 2022? Är det mest 20-åriga pojkar härinne som drabbats hårt av svenska skolan fall de senaste 10 åren?

Sen kan ni fortsätta drömma om att "Ryssland gör bort sig här, där och härborta, deras konvojer soppatorsk lol".

Höj nivån lite era troll. Kan ju tro att det är Magdalena grogghaggas hejddukar som sitter och knappar.
Citera
2022-03-03, 20:33
Medlem
Citat:
Haha. Ni blir så arga så fort någon ifrågasätter er fantasibild av verkligheten.

Snubben har det hur lugnt som helst i Polen eller Israel eller vad han nu är. Det där är resultatet av alkohol och droger. Du stödjer en drogmissbrukande pajas.

Och du stödjer en diktator ditt rysshjon.
Hur fan kan man göra det om man bor i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in