Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Nej, jag är inte ett dugg ohövlig mot människor som av en eller annan anledning väljer att inte vaccinera sig. I själva verket har jag varit närmast övertydlig när förklarat att jag tycker det är var och ens rätt att välja huruvide man vaccinerar sig.
Därifrån är det gansla långt till de idioter som postar lögner och desinformerar i de här trådarna. När man dessutom blir kallad "pedofil", "fitta" och en hel hoper andra saker - och dessutom blir hotad i vart och annat inlägg - förbehåller jag mig rätten att påpeka att dessa personer är minst sagt ointelligent. I det perspektivet är begrepp som "foliehatt", "ointelligent pajas" och "dumsnorkigt anitavaxxarpatrask" närmast att betrakta som en hedersbetygelse som de skall vara stolta över.
Det är lite det här.
Du har rätt, du sitter på sanningen och den enda sanningen. Allt du tolkar är det absolut rätta och ingen sitter på lika mycket fakta som du.
Sedan försvarar du ditt dåliga och aggressiva beteende med att antivaxxers är så onda, ointelligenta och alla andra fina ord och epitet.
Kanske dags att rannsaka sig själv lite?
Vad är ditt mål med allt det här?
Om ditt mål är att sprida den absoluta sanningen till alla dem som hamnat snett i den har covidröran så gör du knappast det genom att vara ett svin mot folk.
Människor lyssnar helst inte på mobbare och de snappar inte upp information så speciellt bra när den levereras med mobbing och taskig attityd.