Citat:
Ursprungligen postat av
Stromboliz
Det är när man läser såna där inlägg man börjar fundera på om det inte ligger något i Putins tes om galna Ukrainska nazister som begår folkmord på etniska ryssar...
Ett land som bl.a medvetet svalt 3 miljoner av ditt folk (Holodomor) invaderar ditt hem, bombar dina skolor, sjukhus med mer.
Jag hade varit rädd. Jag hade varit arg och jag hade inte brytt mig ett skit om att skona någon ryss.
De som skickar ordern till soldaterna levde under Sovjet. De vet exakt hur piss det var, hur piss Ukrainare hade det och hur mycket bättre de fått det idag. De skiter fullständigt i Ukrainare.
Det är inte mer än rätt att Ukrainarna avrättar ryssar på löpande band. De gör världen en stor tjänst.
Ryssarna kan gå ut och gråta till sina få kompisar de har kvar. Vitryssland, Nordkorea, Cuba och såna stornationer som lyckats så bra med att behandla sitt folk rätt och som vill rädda världen från "Ukrainska nazister".
Sluta runka putins propagandakuk och inse att du hade gjort exakt samma sak om det kom pansarvagnar, bombflygplan och smutsiga soldater som kommer för att rasera ditt hem, döda dig och ta över ditt land.