2022-03-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Är det allt du har att komma med din lilla demokratpedofil. Det här kriget handlar inte om Ukraina, det här kriget handlar om att i grunden sätta åt er pedofila vänsterliberaler.

Putin har satt igång ett krig för att en gång för alla knäcka vänsterliberalismen i hela världen, denna gång med en flyktingström av guds nåde och skapa total ekonomisk terror i väst när han slår av NS1.

Vi kommer få armageddon, men det är det värt om vi blir av med liberala demokrater som dig.

Visst är jag demokratiförespråkare och har en liberalkonservativ läggning så tack för berömmet. Men dom sjukliga sexfantasierna där du ältar pedofili på längden och tvären, den läggningen tror jag inte jag har, lille Putin hetsar ju knappast upp mig.

Vilket som kommunisterna är ju Putin bästa allierade på hemmaplan i kriget mot Ukraina visste du inte ens det.
Sedan tror jag inte heller lille Putin har råd med någon ekonomisk terror mot väst då den egna valutan nu fallit ner under källargolvet i värde. Men visst, terrorattacker a la 9/11 kan Putin givetvis
beordra sina islamistiska terrorgrupperingar att genomföra för så galen verkan han faktiskt vara.

Fast att Putin dragit igång ett krig är vi i alla fall tydligen väldigt överens om. Tack.
Citera
2022-03-02, 15:20
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Vi måste konkurera nu på en världsmarknad där världens största producent
inte längre kommer leverera till oss.

Vi har redan nickelbrist inom metallindustrin.

Tror du Svensk industri kommer överleva intakt i x antal år, innan vi kanske kan
få tillgång till mer nickel. De ställen där det kan vara möjligt att kanske få
fram nickel, ägs av australiensiskt bolag.
Jag har redan gett dig länk till existerande inhemsk produktion.
Du väljer att ignorera, eller hoppas du på at Spetsnassarna skall sabotera den?
Citera
2022-03-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansol
Är inte skräpfolket bättre än såhär förstår jag att det kommer ta lite längre tid att annektera hela Ukraina

https://twitter.com/nexta_tv/status/1498964987104083972

Ingenting har förändrats i huvet hos dessa råttor.

Farfar i Berlin:
https://waralbum.ru/photocache/22/29/2229-files/2229-main.jpg

Papsen i Tjetjenien:
https://pbs.twimg.com/media/B4ZMTysIAAIKYBe.jpg

Och nu sonen i Ukraina...
Citera
2022-03-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det går också rykten om att manskap på ryska fartyg har gjort delvis myteri när dom skulle sättas in mot Odessa.Jag kan inte bedöma sanningshalten men det verkar vara kaos i den ryska krigföringen om man lägger ihop och pusslar med inkommande uppgifter.
Tyvärr så är ju den här infon helt värdelös utan en källa
Citera
2022-03-02, 15:22
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Håller med det är riktigt hemsk!
Så jävla löjligt med krig 2022. Man trodde inte det var möjligt, men här är vi.
Nu ska pengar som i andra fall hade kunnat gå till forskning och utbildning gå till att inhandla diverse vapen som man ska lyfta och använda mot någon som har bra mycket mer gemensamt med än de som sitter uppe och styr.

Bara för att vi i Sverige gullar med hbqt eller om det ska heta HON/HAN eller HxN.
Eller om den kinesiska pojken som vill vara en tjej men identifiera sig som en svat man.

Så är inte resten av världen, kommer alltid finnas krig spelar ingen roll. Sen omm 4000 år kanske vi har världskriget nr 7
Citera
2022-03-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
I USA så säger man fortfarande att det redan är över.
https://www.youtube.com/watch?v=EYk3OyB9juE
Finns det vettiga människor kvar i USA? Det trodde jag inte
Citera
2022-03-02, 15:23
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Låt ryssarna få ha Östra Ukraina och gör västra delen till en neutral stat.

Tror du Putin nöjer sig med halva Ukraina, ger man efter så kommer de att begära allt.
Citera
Medlem
Peter77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Biden tror att Ukraina är Iran:

RT news: https://youtu.be/CKwlZ2DiJkg

Sky news: https://youtu.be/o3U8nnH-Yoo

Man får väl se det som ren tur att inte usa har blandat sig i konflikten militärt för då hade det blivit riktigt kaos.

Åka till Iran när man egentligen skulle till Ukraiana.

🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟🧟

Haha. Kan se det framför mig. 200000 troops landar i IRAN och alla står där som frågetecken... "Eh grabbar, det är en massa sand och moskéer här, ska det vara det? Kan någon ringa chefen och kolla?"
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det går också rykten om att manskap på ryska fartyg har gjort delvis myteri när dom skulle sättas in mot Odessa.Jag kan inte bedöma sanningshalten men det verkar vara kaos i den ryska krigföringen om man lägger ihop och pusslar med inkommande uppgifter.
Det är kaos i tivoli konvojen och myteri på sjön känns som militären fått nog av dårpippin Putin och hans krig....
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Det är bara att börja bygga gruvor. Samt så varför skulle inte Australien handla med oss för? Eller andra nickelproducerande länder?

Vi hade brist innan kriget.

Tror du att man bygger infrastruktur och skapar en gruva på 14 dagar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Tyvärr så är ju den här infon helt värdelös utan en källa

Det är ju en massa surr på twitter och det är svårt att länka till det. Men jag söker vidare. Jag har sett uppgiften.
Citera
2022-03-02, 15:25
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Det är bara att börja. Senaste dagarna har väl bevisat att vi inte kan förlita oss på Ryssland för både det ena och det andra.

Ja, visst är det så. Men gruvfientligheten kommer bestå. Vi kan ju se t.ex hur aktivister försöker förstöra sveriges och Europas cementindusti på gotland och Greta protesterar mot en Gruva i Kallak. Och hur Ryssland finansierar kärnkraftsmoståndsgrupper inom Europa för att inte låta Europa bli självständigare på energi.

Det är också farligt att göra sig för beroende av Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in