Citat:
Ursprungligen postat av
AntiSthlm2022
Är det allt du har att komma med din lilla demokratpedofil. Det här kriget handlar inte om Ukraina, det här kriget handlar om att i grunden sätta åt er pedofila vänsterliberaler.
Putin har satt igång ett krig för att en gång för alla knäcka vänsterliberalismen i hela världen, denna gång med en flyktingström av guds nåde och skapa total ekonomisk terror i väst när han slår av NS1.
Vi kommer få armageddon, men det är det värt om vi blir av med liberala demokrater som dig.
Visst är jag demokratiförespråkare och har en liberalkonservativ läggning så tack för berömmet. Men dom sjukliga sexfantasierna där du ältar pedofili på längden och tvären, den läggningen tror jag inte jag har, lille Putin hetsar ju knappast upp mig.
Vilket som kommunisterna är ju Putin bästa allierade på hemmaplan i kriget mot Ukraina visste du inte ens det.
Sedan tror jag inte heller lille Putin har råd med någon ekonomisk terror mot väst då den egna valutan nu fallit ner under källargolvet i värde. Men visst, terrorattacker a la 9/11 kan Putin givetvis
beordra sina islamistiska terrorgrupperingar att genomföra för så galen verkan han faktiskt vara.
Fast att Putin dragit igång ett krig är vi i alla fall tydligen väldigt överens om. Tack.