2022-03-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Omhäktningen den 3 mars. Finns ingen annan potentiell gärningsman, Erik är sista personen då man såg Sacha och efter att ha päilat nät och telmast så finns det bevis som talar emot Erik. Vad gör Erik ute på mälaröarna mitt i natten? Den kille ligger i deap shit

Kan vara så! Men hon försvann väl utan att man med säkerhet vet om hon kom hem? Så tolkar jag tidningsartiklarna. Han kanske körde runt och letade efter henne där de varit tillsammans förut och där hon av någon outgrundlig anledning tagit sin tillflykt och att man därför varit uppkopplad mot samma nät? Även det här är förstås rena spekulationer.

Jag vill i alla fall tro något sådant, Sacha måste komma hem till sin käre son!
Citera
2022-03-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlas456
Kan vara så! Men hon försvann väl utan att man med säkerhet vet om hon kom hem? Så tolkar jag tidningsartiklarna. Han kanske körde runt och letade efter henne där de varit tillsammans förut och där hon av någon outgrundlig anledning tagit sin tillflykt och att man därför varit uppkopplad mot samma nät? Även det här är förstås rena spekulationer.

Exakt så känner även jag!
Hoppas hoppas att hon kommer hem och kramar om sitt barn .
Han behöver sin mamma!
Citera
2022-03-01, 20:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Omhäktningen den 3 mars. Finns ingen annan potentiell gärningsman, Erik är sista personen då man såg Sacha och efter att ha päilat nät och telmast så finns det bevis som talar emot Erik. Vad gör Erik ute på mälaröarna mitt i natten? Den kille ligger i deap shit
Smart att ta med sig mobilen.
Citera
2022-03-01, 20:46
Medlem
Jag undrar varför dem inte ber missing People om hjälp med hund promenad i dem områden som bilen har setts kring stockholm… om det ligger något i skogen borde hundarna känna av det..? Eller..?
Citera
2022-03-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Smart att ta med sig mobilen.

För att ha planerat detta så väl och att det även ska ligga ekonomiska incitament bakom försvinnandet (enligt tidigare skribenter här) så låter det väl orimligt osmart att som brandman ha med sig mobilen…🤷‍♂️
Citera
2022-03-02, 06:39
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
För att ha planerat detta så väl och att det även ska ligga ekonomiska incitament bakom försvinnandet (enligt tidigare skribenter här) så låter det väl orimligt osmart att som brandman ha med sig mobilen…🤷‍♂️

Var var sonen? Hade han med sig honom också?
Citera
2022-03-02, 10:57
Medlem
Citat:

men snälla lilla du. Det är klart att hon inte kom hem för att Erik stod ute o lurade in henne i bilen. Haha allvarligt ??? Menar du att han körde runt o letade efter henne. Det han letade efter va en bra plats göra sig av med kroppen… sluta försvara Erik!!! Han hade rivmärken i hela ansiktet i händerna, blodiga sår dagen man anmälde henne försvunnen. Han tänkte väl inte att man kan se att mobiler är kopplade på master. Nu har jag sagt mitt flera gånger till dig. Jag har alltid rätt. Tänker inte diskutera detta mer. Erik är 100% skyldig han vet vad som hände den kvällen o eventuell hans medhjälpare också…
Citera
2022-03-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17
men snälla lilla du. Det är klart att hon inte kom hem för att Erik stod ute o lurade in henne i bilen. Haha allvarligt ??? Menar du att han körde runt o letade efter henne. Det han letade efter va en bra plats göra sig av med kroppen… sluta försvara Erik!!! Han hade rivmärken i hela ansiktet i händerna, blodiga sår dagen man anmälde henne försvunnen. Han tänkte väl inte att man kan se att mobiler är kopplade på master. Nu har jag sagt mitt flera gånger till dig. Jag har alltid rätt. Tänker inte diskutera detta mer. Erik är 100% skyldig han vet vad som hände den kvällen o eventuell hans medhjälpare också…

Men du är alltså en ”gammal kollega och tidigare vän” till Sacha. Du verkar inte särskilt orolig och ledsen över det faktum att Sacha är försvunnen eller vad som kan hänt henne.

Och ändå verkar du sitta inne på extremt mkt information från nutid. Det får iaf inte jag ihop.
Citera
2022-03-02, 13:25
Medlem
Citat:
Men du är alltså en ”gammal kollega och tidigare vän” till Sacha. Du verkar inte särskilt orolig och ledsen över det faktum att Sacha är försvunnen eller vad som kan hänt henne.

Och ändå verkar du sitta inne på extremt mkt information från nutid. Det får iaf inte jag ihop.

Kan du känna mina känslor via Flashback ?
du behöver inte få ihop det.…
Citera
2022-03-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17
Och hur kommer det sig att du vet att han hade rivmärken i ansiktet? Träffade du honom..??
Det känns mer som att du försöker och smutskasta Erik istället för och ta reda på en annan väg…
Om hans är skyldig så kommer det fram!
Men än så länge är han oskyldig tills Ham blir dömd!!
Citera
2022-03-02, 14:45
Medlem
Dagboksbladet 2022-03-02 Solna tingsrätt i B 1441-22

Dagboksbladet:

https://delafil.se/34b0d75e533e37fe~s
Citera
2022-03-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda70
Och hur kommer det sig att du vet att han hade rivmärken i ansiktet? Träffade du honom..??
Det känns mer som att du försöker och smutskasta Erik istället för och ta reda på en annan väg…
Om hans är skyldig så kommer det fram!
Men än så länge är han oskyldig tills Ham blir dömd!!

han är oskyldig någonstans… han är så skyldig man kan vara!! Tyvärr är det bara han som vet sanningen, det kanske kommer ta tid tills man får veta vad som hände den kvällen. Men tro mig i denna värld går allting runt. Vad du än gör kommer tillbaka till dig själv o sanningen kommer alltid fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in