2022-03-01, 15:19
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Du är verkligen lika dum som du ser ut

Du ska ut ur vårat land inavel-smuts.
Citera
2022-03-01, 15:19
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Folk som påpekar att man inte ska lita på msm propaganda men samtidigt länkar till sidor som infowars omg

Vem har sagt något att lita på något överhuvudtaget? Handlar väl mer om att plöja igenom så absolut mycket man kan om man vill ha en så nyanserad bild som möjligt.

Bara idioter som du som tror Infowars postar 100% bullshit.
Citera
2022-03-01, 15:20
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northrunner
Ja, Ryssland har i ett desperat försök att knäcka Ukraina gått över till att främst terrorbomba civila mål.
Ryssarna har fortfarande rikligt med artilleri och grad raketer kvar.

Det sägs att ryssarna har tiotusentals stridsvagnar. Tur det! Så snabbt som Ukraina slår ut dem!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Vilken israel är det som sponsrar Azov-bataljonen?

Hela den diskussionen uppstod eftersom Ukraina har tillverkat Tavor- och Negev-vapen, som bara tillåts på licens från israeliska försvaret. Sen dök en video upp där en Azov-officer står och visar ett Tavor: https://www.youtube.com/watch?v=QopTJkI3_Fs
Så uppenbarligen har vissa sådana vapen hamnat i Azovs händer. Själva problemet är ju då snarare att Azov integreras som en del av ukrainska armén.

Igor Kolomoyskyi
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Den senaste uppgiften i västmedia är att den är ca 60 km lång.

Problemet är väl att den inte är så bred.
Citera
Avstängd
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Du ska ut ur vårat land inavel-smuts.

Åk ner til Ukraina och kasta lite molotov vettja
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noooooo
https://edition.cnn.com/2022/03/01/europe/nato-ukraine-russian-infiltrators-intl-cmd/index.html

Nazisterna i västra (som inte vill kalla sig det just nu) Ukraina är missnöjda med Zelenskij.

"I don't think (Ukrainian President Volodymyr) Zelensky has prepared us for war," Djakovych said at the time. "We want to create our own patriotic community that the state in Ukraine can rely on."
Days later, CNN met with Djakovych again. This time we were directed to a building in central Lviv where we used a password to enter.
Djakovych's towering figure appeared in military attire. "Patriot" — the name of his little-known group — was emblazoned on his shoulder. The walls were draped with the flags of ultra-nationalist Ukrainian movements, including the paramilitary group Azov, whose logo is the Wolfsangel, a symbol appropriated by Nazi Germany.
There were several swastikas in the room, including one on a candlestick. Other veterans, decked out in military attire, brandished rifles.

Börjar Ukrainas skenheliga fasad spräcka nu? Bra av CNN faktiskt!

En nazist som är missnöjd med en jude? Say it ain't so!
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Som jag har förstått saken så är han nazist-globalist-jude.

Man-Bear-Pig som det heter i Southpark.
50% man 50%Bear 50% pig
100%Manbearpig
Känns mer som en wannabe nazist-globalist-jude tycker jag. Hade han verkligen varit en nazist-globalist-jude så hade väl Ukraina varit med i Nato/EU för längesedan, men de riktiga nazist-globalist-judarna verkar inte vilja låta honom vara med och leka?

Det är verkligen komplicerat det här.
Citera
2022-03-01, 15:21
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Åk ner til Ukraina och kasta lite molotov vettja

Ut ur vårt land. Du är inte en av oss.
Jag köper flygbiljetten till Ryssland.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Bara extremt korkade människor tror att de är särskilt intelligenta eller speciella till skillnad från alla andra för att de insett att det pågår propaganda på båda sidor om kriget.
Det där var varken speciellt smart eller speciellt träffande. Du får träna upp aforismförmågan lite och komma igen!
Citera
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Hur många av Alex Jones "Brainforce" tabletter tar du om dagen egentligen?

Jag vet inte. Hur många gånger uppdaterar du Aftonbladet om dagen? Hur ofta sitter du och sållar igenom liberala cucks på twitter som postar fakenews hela tiden?

Det är gulligt att du försöker nedvärdera mig genom infowars. Jag förstår att det är ett stort problem för dig att gå igenom altmedia och sålla igenom bullshit.
Du sväljer allt så du gör nog HELT rätt i att hålla dig borta. Du är dum nog som du är.
Citera
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
"Folkrätten"

Du menar alltså att våra anti-vita makthavare i Bryssel bryr sig om det europeiska folket? Samma makthavare som har gett oss HBTQ, negrer, blattar, feminism och klimathets?

Tillåt mig småle.

Putin uppfattas som en stor mobbare. Ukraina kämpar emot.
Klassisk dramaturgi.

Tycker du att det låter konstigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in