2022-02-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Satt också och tänkte på det. Klara är som det handikappade barnet som läraren tvingade en att umgås med så det inte skulle känna sig ensamt, och man fick utforma det man hade tänkt att gjort efter mongots förmågor för att vara snäll.

Ta t.ex. att hon har egna segment i podden som varken är roliga, begåvade eller intressanta. Man hör hur JWL & M skruvar på sig och försöker lyfta hennes delar i ren panik för de vet att de inte flyger. Smärtsamt att lyssna på.

Kanske läge att byta namn till The Daily Cringe??

Lyssnade på halva dagens avsnitt. Fick lite sköna flashbacks från Freakshow-tiden och undrar varför Messiah frågar vad som hände med den podden, samt att han garvar åt att det finns flera mediabolaG som inte korrekturlyssnar på sitt material.

I övrigt en stor gäspning med det vanliga.

Lite femi/hbtq, en dos glesbygdsförakt, lite pro-vaxx och anti-trump.

Seriöst Messiah - DEN HÄR JÄVLA SKITEN HAR VI HÖRT I TIO ÅRS TID REDAN, GÖR NÅGOT NYTT FÖR I HELVETET
Citera
2022-02-10, 13:53
Medlem
Vad tror ni om TDMs beef med Den som skrattar förlorar-podden?

Jag är ändå på Den som skrattar förlorar-poddens sida. Hur mycket större är dom är TDM egentligen? Förmodligen sjukt mycket större.
Citera
2022-02-11, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Vad tror ni om TDMs beef med Den som skrattar förlorar-podden?

Jag är ändå på Den som skrattar förlorar-poddens sida. Hur mycket större är dom är TDM egentligen? Förmodligen sjukt mycket större.

Är väl ingen större beef, de har nämnt varandra varsin gång nu bara. Tycker mest det är töntigt av Messiah och de har uppenbarligen inte lyssnar på DSSF-podden
Citera
2022-02-16, 08:35
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
.

Ta t.ex. att hon har egna segment i podden som varken är roliga, begåvade eller intressanta. Man hör hur JWL & M skruvar på sig och försöker lyfta hennes delar i ren panik för de vet att de inte flyger. Smärtsamt att lyssna på.

Ja, de jävla julklappsrecensionerna var helt värdelösa , lila så hennes öppna brev är helt värdelösa . Hon har inte bidragit med ett garv under 3 månader. Hon försöker för mycket men har inte det som behövs .
Skillnaden är att när freakshow var med
Två roliga killar där dynamiken mellan Jacob och Messiah var det magiska , och gästen blev en krydda. Här är Messias som är halvrolig tillsammans med två tråkiga och ganska platta människor . Jwl tjatar om vilken innesthlms människa han är, klara om hur pk hon är och Messiah försöker att ro motströms .

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är väl ingen större beef, de har nämnt varandra varsin gång nu bara. Tycker mest det är töntigt av Messiah och de har uppenbarligen inte lyssnar på DSSF-podden

Messiahs avundsjuka lyser igenom så galet
Mycket . Det är klart det är jobbigt att en podd som får skratt och är bland Sveriges
Största retar honom. Han säljer knappt
Biljetter och har en podd i korpenligan
Citera
2022-02-16, 08:48
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Ja, de jävla julklappsrecensionerna var helt värdelösa , lila så hennes öppna brev är helt värdelösa . Hon har inte bidragit med ett garv under 3 månader. Hon försöker för mycket men har inte det som behövs .
Skillnaden är att när freakshow var med
Två roliga killar där dynamiken mellan Jacob och Messiah var det magiska , och gästen blev en krydda. Här är Messias som är halvrolig tillsammans med två tråkiga och ganska platta människor . Jwl tjatar om vilken innesthlms människa han är, klara om hur pk hon är och Messiah försöker att ro motströms .

Messiahs avundsjuka lyser igenom så galet
Mycket . Det är klart det är jobbigt att en podd som får skratt och är bland Sveriges
Största retar honom. Han säljer knappt
Biljetter och har en podd i korpenligan
Jag tycker iofs att det är kul att JWL är med och agerar hackkyckling. Klara agerar typ inspelat skratt.
Citera
2022-02-16, 08:54
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tycker iofs att det är kul att JWL är med och agerar hackkyckling. Klara agerar typ inspelat skratt.
Lite som ett soundboard faktiskt
Citera
2022-02-16, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Något avsnitt som är värt att lyssna på de senaste två veckorna eller är det samma svintråkiga podd fortfarande? Ett finger upp i röven på patriarkatet samt brevskrivandet är så dålig podd att det går bara inte att lyssna på. Helvetet vilken o-tjänst hon gör kvinnorna med sitt gnällande. Vill man verkligen leda kvinnorna i bräschen så gör man det genom att leverera ren kvalitet dag efter dag efter dag, och inte lågkvalitetsgnäll som det är nu.
Citera
2022-02-20, 14:37
Medlem
NorthSNKRs avatar
Hade också förhoppningar att det skulle vara en bra fortsättning från Freakshow, men håller med om allt som påpekas i tråden.
Det enda som är bra är Messiahs humor och JWL-spaningar

Har tröttnat rejält på Klara, Johnbola-PKjingeln, Tassos-tjaffset och att de nu senast totalt överdriver "För bra för Mello" och framförallt "We are the winnerz" trudelutten när de recenserar Mellobidrag. Helvetes-slingan spelades typ 15 ggr,
blev så less att jag inte orkade lyssna klart avsnittet, totalt trams

Tror inte jag kommer orka lyssna vidare.
Synd då Messiah och JWL har mycket bättre flow sinsemellan. Hoppas de lägger ner TDM och går tillbaka till att göra humor-podd
Senast redigerad av NorthSNKR 2022-02-20 kl. 14:40.
Citera
2022-02-25, 15:24
Medlem
Men vilken skillnad det blev när nu Klara bara finns med som en ”bot” den senaste veckan. Hade helt slutat lyssna men kollade lite snabbt och till min stora glädje så var Klara inte med. Kommer lyssna nu tills hon är tillbaka… Helt annan stämning i studion.
Citera
2022-02-27, 23:32
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av it2flash
Men vilken skillnad det blev när nu Klara bara finns med som en ”bot” den senaste veckan. Hade helt slutat lyssna men kollade lite snabbt och till min stora glädje så var Klara inte med. Kommer lyssna nu tills hon är tillbaka… Helt annan stämning i studion.
Enig! Messias fru är duktig som stand in också tycker jag.
Citera
2022-02-27, 23:49
Medlem
Swe1227s avatar
Det finns så mycket att säga om klara men jag kommer inte på en enda sak som är positiv.

Hon vill döda alla som var med och demonstrerade mot vaccinpass. Anledningen var att hon trodde att BB skulle bli överbelastat pga alla som skulle bli inlagda med covid efter demonstrationen. Jag undrar om hon var lika kritisk när bml demonstrerade?

Sen vill hon bygga kärnkraftverk, och hon tror att svensk bönderna kommer gå under om vi lämnar EU, trots att vi betalar mer än vi får tillbaka därifrån. Sen all feminism utan logik.

Ja hon står verkligen för allt jag är emot. Annars tycker jag messiah och jwl är duktig poddare, nästan bättre än öqvist.
Citera
2022-03-01, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Det finns så mycket att säga om klara men jag kommer inte på en enda sak som är positiv.

Hon vill döda alla som var med och demonstrerade mot vaccinpass. Anledningen var att hon trodde att BB skulle bli överbelastat pga alla som skulle bli inlagda med covid efter demonstrationen. Jag undrar om hon var lika kritisk när bml demonstrerade?

Sen vill hon bygga kärnkraftverk, och hon tror att svensk bönderna kommer gå under om vi lämnar EU, trots att vi betalar mer än vi får tillbaka därifrån. Sen all feminism utan logik.

Ja hon står verkligen för allt jag är emot. Annars tycker jag messiah och jwl är duktig poddare, nästan bättre än öqvist.

Är Klara ute ur podden nu?? Kanske ska lyssna ett på det senaste avsnittet och ge det en chans.

Att JWL är en duktig poddare håller jag väl delvis med om, men bättre än Öqvist? Inte en chans.

Man märker att Öqvist var motorn i Freakshow. Messiah var ratten som styrde, Öqvist var motorn och JWL var godispåsen i handskfacket man tog fram lite då och då.

Sjukt saknad Fredagsfeeling faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in