2022-02-28, 20:56
Medlem
Kanske inte blir ett val i Sverige iår då..
Ifall det bli av ska det bli roligt att se S flyga ut
Citera
2022-02-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Vilken linje pratar du om? Har du en egen linje? Ju sämre det det går för Ryssland ju farligare blir dem.

Vad sägs om valfri landgräns västerut?
Är du pantad? Ska vi låta det gå bra för ryssarna så att dom blir mindre farliga?
Citera
2022-02-28, 20:58
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infocus10
Är det bara jag som har minnen från kalla kriget att om Finland gick med i nato så skulle ryssarna gå in i Sverige och tvärtom. eller var det bara en myt? Det är något som jag växte upp med i alla fall.

Finland har aldrig haft några planer eller intresse att gå med i NATO förrän nu.
Citera
2022-02-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Många kaxiga skrivbordskrigare nu som tycker att "vi" skall kämpa för Ukraina mot Ryssland.
Har ni ens gjort någon militärtjänstgöring?
Förstår ni ens konsekvenserna?

Ni är alla samma NPCs som i ett gigantiskt lämmeltåg följer medias och politikers propaganda, utan någon som helst konsekvensanalys.

Ni är samma tuffa rambos som sprang och injicerade er med mRNA-sprutor, satt med era munblöjor i kollektivtrafiken och kissade på er i två års tid över en influensa.

Patetiska får är ni allihopa!

Hade dessa fjollor haft stake hade de stått med BSS, Afs, Nmr, VAM, SD och andra och kastat ut muslimerna ur Sverige, var fanns de när Sveriges framtid avgjordes för typ 20 år sedan?

Då satt dessa cucks och kärringar och gjorde ingenting utan röstade på folkförrändarna som fyllt Sverige med kriminella och muslimer. Skicka dessa folkföräddare till Ukraina och låt dem röja minfält där med sina händer. Kommer offra 0% för dessa globalister personligen.
Citera
2022-02-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Dalmasen får ståkuk så fort han hör ordet Nato. Totalt livsfarlig.
Låt för fan Nato anslutna länder skicka materiel, eller i smyg förse dem med våra vapen.
Nu är cirkusen igång på riktigt.
Denna regering är totalt livsfarlig för sverige.

Jag tror USA kör ett väldigt fult spel, dem vill se total destruktion likt WWII...
Citera
2022-02-28, 21:01
Medlem
HomoDeuss avatar
”#Russia's foreign ministry says that those supplying lethal weapons to Ukraine will bear responsibility, should they be used during Russia's military campaign there”

Nog läge för Maggan och skicka in en snabbansökan.
Citera
2022-02-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Väl bara bra ju mer länder som ger Ukraina vapen, ju mer fiender Putin har desto mindre skada kan han göra mot ett enskilt land.

Mycket riktigt, men tråkigt att hamna på listan över topp tre länder att förinta. För Rysslands kraft tar inte slut vid Ukraina, även vid brutalt motstånd.
Citera
2022-02-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Har du lyckats trycka i dig hela flaskan vodka redan?
Och så återigen denna ryska längtan efter bögeri...

Ryska längtan? Haha skojar du? Jag är rädd om mig själv om min egna familj och denna hysteriska, menopausala kvinna gör galenheter? Man kunde skickat hjälmar och liknande, man kunde fan hållit sig borta från Pansarskotten, där gick man för långt. Tror ej Vladimir blir så uppspelt när man ser svenska vapen döda Ryska pojkar... men som sagt, tur att vi har vår pride-arme, kanske dem sprida sitt cancer till ryssarna satt dem kan ta slut på sig själva istället?
Citera
2022-02-28, 21:03
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Vad sägs om valfri landgräns västerut?
Är du pantad? Ska vi låta det gå bra för ryssarna så att dom blir mindre farliga?

Nä kommer säkert gå riktigt illa för ryssarna för att du sitter här och svamlar. Skärp dig.
Citera
2022-02-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Många kaxiga skrivbordskrigare nu som tycker att "vi" skall kämpa för Ukraina mot Ryssland.
Har ni ens gjort någon militärtjänstgöring?
Förstår ni ens konsekvenserna?

Ni är alla samma NPCs som i ett gigantiskt lämmeltåg följer medias och politikers propaganda, utan någon som helst konsekvensanalys.

Ni är samma tuffa rambos som sprang och injicerade er med mRNA-sprutor, satt med era munblöjor i kollektivtrafiken och kissade på er i två års tid över en influensa.

Patetiska får är ni allihopa!
Se så, få ur dig allt nu så känns det snart bättre. Inte mycket originellt där, mest samma trötta smörja som vi hört ett tag nu. I armen måste man vaccinera sig, så är man rädd för ett litet nålstick som du är har man inget att tillföra.
Citera
2022-02-28, 21:04
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Jag tror USA kör ett väldigt fult spel, dem vill se total destruktion likt WWII...

USA vill kunna kontrollera både Ryssland och Europa. Detta är win win för dem. Biden är inte alls bra för oss, tvärtom.
Citera
2022-02-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr

Ukrainas president Zelensky är jude med medborgarskap i Israel också, en dubbelagent, var finns hans lojalitet? Hade litat lika mycket på honom som att köpa en bil av en zigenare.

Jag lider med Ukrainska folket, de är kanonmat för judarnas och globalisternas krig om världsherrevälde över jorden. Zelensky och Putin, ingen av dem skall få Nobels fredspris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in