Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Din korkade idiot. Det här visar ju bara på hur pass indoktrinerade folk som du är.

Det var ju din källa?
eller internaliserar du bara andra människors åsikter, kan du inte tänka själv så gör det sig vare från eller till vad du tycker.

Citat:
Jag har ingen sida som jag "hejar på" här.
Jag bryr mig itne om vad du hejar på, men uppenbarligen håller du väll din källa om ryggen, dvs Fria demokratiska val=bra
Antidemokratiska regimer=dålig

Citat:
Jag har endast konstaterat hyckleriet från västs sida med att försöka måla ut sig som några demokratikämpar och ryssar som onda när man själv inte har några problem med att stödja vandaler som avsätter en demokratiskt folkvald regering när det gynnar en själv.

Du kanske ska läsa dina egna refernser, (även om de nu bara är politiska ledare i MSM)

Citat:
Då börjar du böla som en klassisk NPC "me.. men buhuhu gillar du inte demokrati och gillar antidemokrater buhuhu?".

Igen, din referns källa inte min.

Och nej Ians åsikter och banala "tankehopp" är inte en korrekt återspegling av det faktiska skendet han tar sin utgångspunkt i.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novakolia
Eller om man har fienden utanför dörren. Det är USA som leker med elden här med sin marionettregin i Kiev.

De har inte satt en fot på ryskt territorium. De är inget hot mot Ryssland som nation. De kämpar för att försvara sina hem, dem de älskar och sin rätt till självbestämmande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Du kan knappt använda versaler på huvudstäder eller stava till ukrainska och kombinerar det med massa särskrivningar och smileys, men du har nu blivit krigsexpert på några dagar? Gillar hur många idioter som försöker utge sig för att vara något annat än en nörd som bara svalt propaganda.

Men jag låter ett faktum tala för sig själv, Baghdad-Bob. På Krim-fronten avancerade man 160 km djupt in på ukrainskt territorium på två dagar. Ingen invasion senaste två årtiondena har haft sådan fart, i dagsläget går saker och ting ryssens väg. Man lurar bara sig själv och sitter med emotionellt och infantilt önsketänkande, om man inbillar sig annat. Men med tanke på att du skriver som ett lågbegåvat barn kanske det inte är så märkligt ändå.
För det första så har jag inte påstått att jag är någon "krigsexpert" som du så begåvat försöker beskriva.

Vad gör de nu då? Står och köar med soppatorsk, mycket imponerande.

Ryssland har skämt ut sig, det här kriget kommer gå till historien som ett av de mest misslyckade någonsin.

Men du skriv till mig om en vecka och berätta om de ryska framstegen som skett då
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ja konflikten beror helt på Ryssland, ingen annan startade kriget. Vad trodde du förresten. att det demokratiska Ukraina startade sin egen invasion av sitt land eller att väst startade invasionen via ombudet Putin?
Kunskap är gratis och förhindrar många tillfällen till att visa sin okunskap på pränt.

Demokratiska människor verkar sakna konsekvenstänkande. En studie på det vore passande.
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Ryssarna blåser på med Grad-missiler mot Kharkiv.
Notera att Kharkiv finns nordöstra delen av Ukraina.
https://twitter.com/abdujalil/status/1498277815438888964

Fy Fan.

Det man trodde skulle ske. väst skickar vapen. Ryssarna tvingas växla upp.
Mer lidande, fler döda.
Citera
Medlem
Sannolikheten att kärnvapen används är väldigt liten. Dom fungerar mera som psykologiska vapen. Det räcker med att något twitterkonto nämner dom och hela forumet kissar i byxorna. Kolla bara hur galna man blev när man nämnde Tos-1, vilket är en lite tyngre version av vanliga mlrs system, som användes bla i syrien. Tror ni behöver koppla bort er från kriget någon dag och låta blodtrycket sjunka.
Citera
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
"UKRAINIAN MEDIA: UKRAINIAN NEGOTIATING DELEGATION DEMANDED WITHDRAWAL OF RUSSIAN TROOPS FROM UKRAINE, INCLUDING CRIMEA AND DONBASS"

Skriver @FirstSquawk på Twitter.

Detta lär väl Putin aldrig gå med på?

Brukar väl var så att man går ut hårt i början förhandlingarna och möts någon stans på mitten.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Västländer skulle överleva kärnvapenkrig, däremot hade det varit slutet på Ryssland.

Ingen skulle överleva ett kärnvapenkrig. Är du en smula retarderad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Västs media talade sanning om att Putin förberedde för krig.
Putin ljög och sa att han inte förberedde krig.

Enda gången Putin talade sanning var efter mötet med Frankrikes Macron när Putin sa till media att "Jag knullar er vad ni än säger".

Vad fan har ditt inlägg ett enda dugg med mitt att göra? Är tråden helt plötsligt till för citera någon random och sen rapa diverse bajs bara?

Idiot.
Citera
2022-02-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Vi var många som gick på myten "RUSSIAN WARSHIP GO FUCK YOURSELF"..
Fan vad vi köper ALLT som västmedia pumpar ut.

https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1498266613002424325

De gav nämligen upp och tillfångatogs.

Ljuger västmedia?

Skiter björnen i skogen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Donerar när man börjar känna segervinden i horisonten I äkta Sverigeanda haha så ryggradslöst.

Någon segervind känner jag inte till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majd.Al.Sultan
Och då har du självklart räknat med att det kommer strålning partiklar som kommer täcker i stort sett hela jordklotet och göra det omöjligt att odla fram mat till varken människor eller boskap vilket gör att vi kommer alla dö av svält eller radioaktivitet.

Läs vad jag skrev. Även om de skulle bli ett världskrig utan atombomber så hade miljoner dött i svält och andra bekymmer. Strålningen påverkar många år senare. Vi kan hålla med i att det inte är bra i vilket fall som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in