Citat:
Ursprungligen postat av
fulslickare
Majoriteten snarare älskar USA, vilket starkt visas i denna tråd. USA kommer med indirekta hot lite hela tiden för att få sin vilja igenom, dessutom är USA den ENDA nationen som använt kärnvapen. Två attacker som dessutom var när kriget i princip var slut, ett sätt att sprida skräck och indirekt hota andra nationer vad dem är kapabla att göra.
Jag ser på ditt nick att du är en pundare, hoppas du lyckas ta tag i livet och bli ren. Ta hand om dig.
Vad kommer USA med för indirekta hot? Kärnvapen, det var 80 år sedan. De personerna som använde det lever inte ens längre. "i princip var slut" det var i japan, innan de ens hade landstigit i europa.
Vilka är det du snackar om älskar USA? jag tycker det är helt vedervärdigt att de ska hålla på att blanda sig i konflikter i mellanöstern, tycker även de lägger sig i lite väl mycket utrikespolitik, men det är absolut bätttre än alternativet som är putin eller kina. Har man två dåliga alternativ så får man helt enkelt välja det minst dåliga.
Det krävs en pundare för att känna en, de flesta vet nog inte ens vad mitt användarnamn innebär, det är dessutom mitt förflutna.