2022-02-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
I en översättning via Sky News meddelar Rysslands talesperson för utrikesdepartementet, Maria Zakharova, att Sverige och Finland borde avstå från NATO-ansökan eller erfara politiska och militära konsekvenser.

Ord och inga visor! Ska vi nu lägga svansen mellan benen eller se till att gå med i NATO på stört?

Självklart skall vi gå med för att provocera, samma med Finland dom får väl sälja valio produkter till andra länder än Ryssland
Citera
2022-02-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southworth
Hur pass illa ute är vi svenskar?
Finns det risk att det blir krig även här?
Vad tror ni???
Risken finns och är högre idag den var igår.Inte så hög att du måste bunkra upp toapapper. Men du borde förbereda dig på sämre tider allt från kaffe till bensin kommer att bli dyrare gilla läget som min arbetskamrat skulle säga vi rider igenom denna storm med lite blötare än vi var igår. /wesslan
Citera
2022-02-27, 18:42
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Självklart skall vi gå med för att provocera, samma med Finland dom får väl sälja valio produkter till andra länder än Ryssland

Men är du helt blåst? Provocera? Åk då för fan och kriga om du vill provocera din fucking mupp. Fan för sådana korkade personer som dig.
Citera
2022-02-27, 18:42
Medlem
Southworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Risken finns och är högre idag den var igår.Inte så hög att du måste bunkra upp toapapper. Men du borde förbereda dig på sämre tider allt från kaffe till bensin kommer att bli dyrare gilla läget som min arbetskamrat skulle säga vi rider igenom denna storm med lite blötare än vi var igår. /wesslan

Tack!

Tror du Ryssland ger sig in i Sverige? Så som de gjort med Ukraina?

Yes, håller med om att det lär bli tuffare tider och att man kommer känna av saker.

Men är ganska orolig att vi ska gå samma öde till mötes som Ukraina.
Citera
2022-02-27, 18:43
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Tack!

Yes, håller med om att det lär bli tuffare tider och att man kommer känna av saker.

Allt är möjligt efter idag.
Citera
2022-02-27, 18:43
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Står idag på livesändningen:

Ryssland höjer beredskapen för kärnkraftsvapen.

De är nog godnatt snart.

MAD doktrinen gäller fortfarande. Garanterad ömsesidig förstörelse. Det där brukar vara ett politisk spel dom har olika alarm nivåer, det kan vara små praktisk detaljer dom ändrar.

Om Ryssarna tar till kärnvapen så vet dom att det är god-natt för dom också.
Citera
2022-02-27, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Finns ingen annan utväg än att gå med i NATO och sen ingå i offensiven mot Ryssland. Radera skitlandet och dess ledare ifrån jordens yta.

Alla som är emot NATO-medlemskap är Kommunistsympatisörer och förtjänar inget annat än arkebusering för landsförräderi

Jag håller med. Några kärnladdningar över Stockholm hade förstås passat mig alldeles utmärkt.

Klart StORswÄnsken inte kan låta bli att sätta fingrarna i syltburken. Men snart är det färdighaft med det.
Citera
2022-02-27, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
MAD doktrinen gäller fortfarande. Garanterad ömsesidig förstörelse. Det där brukar vara ett politisk spel dom har olika alarm nivåer, det kan vara små praktisk detaljer dom ändrar.

Om Ryssarna tar till kärnvapen så vet dom att det är god-natt för dom också.

De ringer den amerikanska generalstaben och påpekar att laddningarna är ämnade för Dårholm och Muteborg.

God natt SvÄrJe.
Citera
2022-02-27, 18:48
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Tro fan det. Kärringjäveln är inte helt pantad till skillnad från jubelidioterna som minsann vill sätta ett land på plats som har termonukleära kärnvapen i sin arsenal.

Men jag anser att vi bör rösta om att gå med i NATO och alla som röstar ”ja” ska inför en exekutionspluton.

Det brukar låta så när man ligger åt det röda hållet i den politiska paletten. Då ska alla som vill ha säkerhet för sina nära och kära ställas mot en betongvägg och skjutas.

Jag kan garantera dig att jag och mina vänner hinner skjuta er rödingar långt innan det händer.
Citera
2022-02-27, 18:50
Medlem
Sextiopluss avatar
Putin har nu nått gränsen för Rubbad. Hoppas på en palatskupp mot denna Putler. Eller ett 20 juli attentat.
Citera
2022-02-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Sverige skall inte gå med i NATO som bombade barn och åldringar till döds i Dresden 1945 eller som brände civila till döds med atombomber i Japan.

NATO är krigsförbrytare, gangsters som skiter i FN stadgan, allt för att tjäna en utvald krigshetsande elit.

NATO är världens försvarare av demokrati och frihet mot kommunistdiktaturers förtryck. Du hade inte funnits idag om inte Hitler, Musselini och Horoito besegrades. Möjligen hade du suttit och sugit på en bit näver i en Gulag i Sibirien. Sug av Putins minipitt ditt jävla kioskmongo!
Citera
2022-02-27, 18:56
Medlem
Citat:
Tack!

Jag är lika orolig som dig ..matematisk så visar siffrorna bluttan blä helt jävla ologist han borde inte tryckt på den knappen what so ever men nu när han gjort det är det nya tider och vi får gilla läget. Det blir dyrare för oss och vi får gilla vår nya verklighet. Hata inte världen hata spelarna...
Senast redigerad av corv1 2022-02-27 kl. 19:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in