2022-02-27, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iDiot5
Säkert inte, men hade varit så jävla nice. Spiken i kistan för Putin!
Vem anser du skulle leda landet bättre?

Någon genomkorrupt
Något krigshetsare
eller vem tänker du dig?
Citera
2022-02-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Jag är inte svensk. Ni ska bort från kartan nu. Era historieböcker kommer att brännas, er kultur utrotas.

Det du säkert är en krigshetsande rasist om inte nazist. Stolt också säkert.
Citera
2022-02-27, 00:28
Medlem
UseMes avatar
När väl ryssen kommer och vapen delas ut kommer jag ta, sen får ni akta er att hamna nära mig. Kommer förhoppningsvis agera tillsammans med flera ryssvänliga svenskar mot ovetande USA kuksugande svenskar.
Det som kommer bli det läskiga, man vet aldrig vem som är ens vän i kriget.
En efter en faller ni
Citera
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novakolia
Det du säkert är en krigshetsande rasist om inte nazist. Stolt också säkert.
Jag förstår inte vad du skriver. Lär dig svenska ryss.
Citera
Medlem
Citat:
Det du skriver är bra. Det är vad som kommer att ske.

Tur att alla finnar inte är som dig för då hade Ryssland förvandlat alla era 1000 sjöar till röda blodpölar.
Citera
2022-02-27, 00:29
Medlem
Citat:
Jag förstår inte vad du skriver. Lär dig svenska ryss.

Jag är svenskare än dig.
Citera
2022-02-27, 00:30
Medlem
En sak är ju iaf klar: Ryssland blir aldrig nöjda. De är världens överlägset största land till ytan med enorma naturresurser, men de vill alltid ha mer land. Istället för att försöka utveckla det enorma land de redan har, så suktar de hela tiden västerut. Ryssland kan känna sig hur hotade de vill, att deras grannländer går med i allianser och rustar upp är deras eget fel med tanke på deras historik av aggression. Vad grannländer gör har inte de med att göra, så enkelt är det. Jag vill inte gå med i NATO, men det har inget att göra med vad Ryssland tycker eller hotar med. Tycker Sverige och Finland ska ingå i en militärallians, samtidigt som båda länder kraftigt ökar sina militärutgifter.
Citera
2022-02-27, 00:32
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
Egentligen är jag mot NATO-medlemskap pga folkmordsTurkiet. Men nu när Ryssland varnat Sverige att gå med har jag absolut verkligen ändrat mig.
Gå med i NATO!

Kill Putin.

Om han varnar Sverige om att gå med i NATO så känns det i nuläget som att vi inte bör göra det heller.
Citera
2022-02-27, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Putin Putin Putin !!!
Ja han är vår tid bästa ledare, tyvärr hotar han för många intressen i USA.
Citera
2022-02-27, 00:33
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novakolia
Tur att alla finnar inte är som dig för då hade Ryssland förvandlat alla era 1000 sjöar till röda blodpölar.

Gick ju så bra för Ryssland när de försökte senast. Du kan ta och krypa tillbaka till Ryssland och slicka Putins röv.
Citera
2022-02-27, 00:35
Medlem
KaptenKamrats avatar
Kharkiv står fortfarande, trots massiv arteleri beskjutning. Mariuopol står. Kiev står. Sumy står.
Citera
2022-02-27, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etttryggareland
Nä snälla , folk här inne vill att Ryska folket fängslar Putin offentligt och ber världen om förlåtelse.
Det är du och övriga världen som ska gå ned på knä och be Putin om ursäkt. En aggressiv politik där man trängt in Ryssarna i ett hörn har lett till detta.
Ryssarna kan givetvis inte ta risken att Ukraina blir medlem i NATO. Bara en idiot säger ja till att ha sin fiende som granne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in