Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 20:25
Medlem
Vad menas det när flyglarm ljuder ?
Citera
2022-02-26, 20:26
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Vad då era?

Jag försöker vara konsekvent och det innebär inte att jag vill ha Putin eller hans styrkor här

Om du ska diskutera något så försök åtminstone vara konsekvent

Försök svara på en fråga

Tycker du att det är proportionerligt att gå in och bomba tusentals civila för att komma åt en person?

Så som jag fattar det så är det vad du tycker. Du är alltså inte ett dugg bättre än Putin din skithög i så fall.

Svälj hela betet då.
Vart skrev jag att jag har stöttat ett enda krig ditt jävla arsle.
Citera
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Dom blir nog lagom kaxiga när dom inser att dom står mot beväpnad fiende och inte kvinnor och barn.
Precis, det kommer att bli lite annorlunda än att härja bland civila och 18-åriga pojkar som nyligen gör lumpen. De verkar ha glömt de där tiderna när det också kunde flyga några kulor tillbaka.
Citera
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Tyskland måste passa sig så att Ryssland inte tar Berlin igen.

Khabib Nurmagomedov är på Rysslands sida och låter hälsa:

"Russia gonna smash Ukraine" Alhamdulillah

I kväll kommer de fruktade tjetjenska kämparna in i matchen.

Kiev must fall! Kiev must fall!

DEt kommer att bli en lite väl stor operation för Ryssland att ge sig på alla grannar när de knappt orkar med Ukraina.
Det kommer att dö en jävla massa ryssar i det här kriget.
Citera
Medlem
BAB7s avatar
Hårda strider i Kiev nu!

https://twitter.com/guyelster/status/1497643898608492547?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1497643898608492547%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.focus.d e%2Fpolitik%2Fausland%2Fukraine-krieg-im-ticker-ukrainischer-praesi dentenberater-lage-in-kiew-unter-kontrolle_id_52139887.html
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Alla andra gränser är stängda utom mot väster då det gäller insmuggling av vapen. Här kan Ryssland använda sig av en mix av alternativ. Det har en utmärkt underrättelsetjänst så det kommer att veta när leveranserna kommer och det kan slå ut alla konvojer och lastbilar som det misstänker har leveranser av militära produkter.

Man skall veta att det i princip inte kommer in några fordon i landet utom transporter av varor. Inga personer kommer in. Istället åker de ut. Så det kommer att vara ganska enkelt att kontrollera de stora vägarna. De mindre kan man bomba sönder. Ryssland kan också göra en massiv landsättning av specialtrupper, tusentals, i syfte att ta över gränspassagerna. Allt är möjligt beroende på vad militärledningen ser utspelar sig.
Skicka flera Stingers till frihetskämparna i UA så att man kan slå ut fler helikoptrar! Om inte RU retirerar kommer man få ett nytt Afghanistan på halsen, dessutom under drakonlska sanktioner från väst.
Klockan klämtar för kamrat Putin.
Senast redigerad av Enterprise 2022-02-26 kl. 20:28.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Helvete vad vidriga de är. Kommer SVT visa den som de gjorde med pansarvagnen? Förmodligen inte. Fouad: här är krigsbrotten du söker.

Det är från 2014.
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Enligt "Kyiv Independent" ska ett bryggeri i Lviv ha ställt om sin produktion till att tillverka molotov-cocktails istället.
Lär orsaka en horribel olycka eftersom sådant maskineri inte är kalibrerat för att hantera brännbara och explosiva varor, såvida de inte installerar antistatskydd på varenda maskin och eliminerar all form av eventuell gnistbildning i elektroniken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Som jag har fattat saken är vapnen väldigt lätta att använda, Skulle inte vilja sitta i en MTLB och vara påskjuten av robot.

Det kommer att bli som att sitta i en riktigt het jävla bastu utan möjlighet att rulla sig i snön utanför

Det är så grymt så det är inte klokt! Fy fan för det här!
Citera
Bannlyst
Sjukaste jag sett 1 civil blir skjuten ochdör på plats.

Den som filmar hade bara tur och han fly.

https://www.youtube.com/shorts/JcF5u2dvgig
Citera
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPommerenke
Är det du som är Bagdad-Bob?

Har du svårt för att ta in fakta? Ryssland kontrollerar luftrummet, det har enorma arsenaler av kryssningsmissiler och andra missiler. Det kommer i princip inte in några transporter av vapen till Kiev-regimen hur mycket Västs propaganda än talar om det.
Citera
2022-02-26, 20:27
Medlem
ncr04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jsjsusi
Tycker det saknas bra klipp.
Länka strids bilder / filmer.
Choppah going down

https://twitter.com/i/status/1497649573761851393
Nyss upplagt på Twitter
Citera