2022-02-25, 23:59
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jaha, det märkte inte jag fast jag för en gångs skull tittade på hela programmet - tyckte jag iaf När hände det eller i vilket sammanhang och hur? Kanske en gentjänst då för F&F omnämnde ju På Spåret för nåt avsnitt sedan.

I början av programmet, de pratade om att Unge och Hellqvist vunnit Alla mot Alla tillsammans och att de nu sitter i olika lag
Citera
2022-02-26, 03:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
I början av programmet, de pratade om att Unge och Hellqvist vunnit Alla mot Alla tillsammans och att de nu sitter i olika lag
Just ja, var ju lite sen till programmet Jonatan å Cecilia var ju kusligt överlägsna fastän motståndarna inte alls var oävna. Såg delar av deras semifinal och det var ju samma där och till råga på allt mot fjolårsvinnarna!! Har väl aldrig deltagit ett duktigare par någonsin....
Citera
2022-02-26, 16:50
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Är Hanna och Jonatan med i denna säsongens Alla Mot Alla som ett burpar för att försvara titeln och knipa en dubbel?
Citera
2022-02-26, 17:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Är Hanna och Jonatan med i denna säsongens Alla Mot Alla som ett burpar för att försvara titeln och knipa en dubbel?

Vet faktiskt inte, Hanna har varit med alla säsonger förutom när coronan bröt ut, så sannolikheten är nog ganska stor att hon är med igen.
Sen sa Unge under gårdagens På Spåret att "Hanna drar mig i Alla mot alla". Han kan ha sagt drar eftersom Grupp 2 spelas in just nu, annars kan man ju tycka att han borde ha sagt drog om han syftade på förra säsongen. Men det här är nog att överanalysera...

Filip och Fredrik hintade iaf om att det är många nya deltagare i grupp 2 i sin podd, så det är positivt!
Citera
2022-02-26, 17:30
Bannlyst
Citat:
Vet faktiskt inte, Hanna har varit med alla säsonger förutom när coronan bröt ut, så sannolikheten är nog ganska stor att hon är med igen.
Sen sa Unge under gårdagens På Spåret att "Hanna drar mig i Alla mot alla". Han kan ha sagt drar eftersom Grupp 2 spelas in just nu, annars kan man ju tycka att han borde ha sagt drog om han syftade på förra säsongen. Men det här är nog att överanalysera...

Filip och Fredrik hintade iaf om att det är många nya deltagare i grupp 2 i sin podd, så det är positivt!
Jag vet att Jonatan är med i den här säsongen
Citera
2022-02-26, 17:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Jag vet att Jonatan är med i den här säsongen

Kul, var du på plats?
Citera
2022-02-26, 17:33
Bannlyst
Citat:
Kul, var du på plats?
Nej men jag har för mig att han sagt att han spelat in avsnitt i någon podd han gör.
Så ta det med en nypa salt. 100% unconfirmed
Citera
2022-02-26, 18:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:

Jag tog å googla fram det och nej de nöjde sig med en vinst. Här är alla deltagarna: Olof och Ebba försöker igen och förutom förra årets finalpar är följande par med å kämpar >>>

Annika Lantz och Johar Bendjelloul
Bea Uusma och Magnus Betnér
Katia Mosally och Harald Treutiger
Mark Levengood och Pia Johansson Mark
Marianne Mörck och Claes Malmberg
Ebba Witt-Brattström och Messiah Hallberg
Dominika Peczynski och Mårten Palme
Citera
2022-02-26, 18:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag tog å googla fram det och nej de nöjde sig med en vinst. Här är alla deltagarna: Olof och Ebba försöker igen och förutom förra årets finalpar är följande par med å kämpar >>>

Annika Lantz och Johar Bendjelloul
Bea Uusma och Magnus Betnér
Katia Mosally och Harald Treutiger
Mark Levengood och Pia Johansson Mark
Marianne Mörck och Claes Malmberg
Ebba Witt-Brattström och Messiah Hallberg
Dominika Peczynski och Mårten Palme

Nae, det där är deltagarna från Grupp 1 (finns att se på dplay). Kommer en grupp 2 senare i vår där Unge/Hellqvist med största sannolikhet är med igen. Enligt Kultursprache har Unge sagt att han är med då.
Citera
2022-02-26, 18:06
Medlem
Jenshalls avatar
Bara vänsterflummare som tävlar.
Citera
2022-02-26, 18:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Bara vänsterflummare som tävlar.

Även Dominika Peczynski?
Citera
2022-02-26, 18:11
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Även Dominika Peczynski?
Är det hon som bor ihop med "helikoptern"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in