Citat:
Ursprungligen postat av
pronh
Tulleprat fra deg.
Det er da virkelig ikke udemokratisk å si at utøvere fra et land som har startet en full invasjon av et naboland ikke er ønsket å delta. Grensen er ikke stengt, og ingen vil stoppe noen russere hvis de velger å komme. Du synes opplagt at det er OK at utøvere med offisersgrader i Putin sin elitestyrke skal kunne delta sammen med andre. Jeg synes det er helt uhørt.
Håper FIS viser hvor landet ligger, og treffer en riktig beslutning snart. Det sitter en gal man i Kreml som faktisk truer oss, og det må vi ta inn over oss.
Tvärtom det är sanningen, men du är väl så över sig indoktrinerad att du inte ser klart. Det sitter galna människor i olika länder som vill förstöra möjligheten för enskilda utövare att få vara med i tävlingar de tränat för. De pekar finger åt dessa och säger: Du är rysk medborgare och vi vill inte ha med dig att göra. Frågan är vad har dessa utövare gjort för ont? Varför vill du straffa dem?
Det du och andra, som tycker som du, gör är att hylla skuld genom sammankoppling. Alltså att oskyldiga ska straffas för något de inte har någonting med att göra. Jag skulle skämmas om jag hade sådana åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av
smokieknife
Vem är det som är "enfaldig" nu???
Du som vanligt. Hade inte väntat mig något annat.