Citat:
Ursprungligen postat av
Killer2142
Ryssland är en stormakt ... du må inte gilla det men så är det.
Jag bryr mig faktiskt inte vad du ger ryssland för etiketter. Jag varken ogillar eller gillar "det", jag bryr mig inte det minsta. Det där är viktigt för dig, men inte för mig.
Den Ukrainska befolkningen som just nu upplever ett rent helvete skiter fullständigt i vad "Killer2142" på flashback tycker om USA, afghanistan eller nån gammal cubakris 2-3 generationer tillbaka. De barn som nu måste genomlida ett helvete var inte ens födda då. De behöver inte din idioti.
Citat:
USA startade nästan ett tredje världskrig när man satte nuke i Cuba
Nej, det blev inget världskrig och det låter som att du snackar om en händelse för 60 år sedan.
Citat:
och sedan dess har man haft olika Överenskommelser varav ett var att Ukraina inte skulle gå med i NATO.
Falskt, det finns inte något sådant avtal. Detta är en lögn.
Citat:
Ukraina och Ryssland har haft bra relationer tidigare men det är nu Ryssarna anser att man har gått över gränsen.
Näh.. Ukrainas självständighet är att gå över gränsen. Därför DÖDAR Putin Ukraina nu med våld.
Citat:
Frågan uppstår, hur skulle USA reagera om man satte Nukes i Cuba igen? men det vet vi redan, en invasion, precis som ryssarna gör nu.
Uh huh.. för det första finns det inga Nukes i Ukraina. För det andra: så därför är det acceptabelt att Putler invaderar Ukraina .. för att USA bla bla hade reagerat si och så om X och Y. Bro, ta dina retard-pills.
Citat:
Jude median är som vanligt kåt på att slänga skit på Ryssland när dem gör det USA gjorde under kalla kriget.
Låt säga att USA mikrovågsugnar bäbisar och äter upp dem. Två fel gör inte ett rätt. Det talar inte till Putlers fördel när du jämför en krigslysten USSR-fanatiker som vill tillbaka till andra världskriget, med något annat monster som äter bäbisar. Liksom... tänk efter lite. Ge den tanken åtminstone två sekunder.