2022-02-25, 17:46
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Talibanerna med uttalande kring kriget..
https://twitter.com/WW32022/status/1497247826018922498

tillåt mig att skratta hahaha..
Det var det värsta det värsta. Tillåter mig översätta.
"TIDIGARE IDAG: Talibanerna uppmanar Ryssland och Ukraina att "lösa krisen genom dialog och fredliga medel."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
För att inte tala om exempelvis Rumänien och Bulgarien.
Lille loje Pruttes skitsnack kan han med fördel köra upp rakt därbak.
Kräket är ju ryss..han är van att take it up the ass.
DEATH TO PUTIN!

Just ja, glömde dessa två

Så totalt 7 före detta Sovjet-stater har gått med i NATO utan att narcissisten skickat bombplanen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovtbrott
Mycket bra nyheter

Verkligen. Hoppas Ukraina gör slarvsylta av allihop. Ryssland är ett av världens sämsta länder. Ryssar är ett riktigt jävla pack. Har dom alltid varit. På semestrar när man ser ryssar på stranden garvar man. Brudarna kommer i högklackat på sanden.. Jävla mongon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Förresten dom pratar om den värsta dagen i Ukrainas historia idag?
Vad har globalisterna kokat ihop? Flera flyganfall?kärnvapen? angrepp från samtliga håll på civila i kiev? Verkar som medierna vet något vi inte vet...

Mediahype.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovtbrott
Mycket bra nyheter

Utmärkta.
Ukraina kan naturligtvis inte vinna själva de militära striderna..men varje ryss de hinner slakta är en vinst för mänskligheten.
Snart nog skall kräket Putin få sitt..:-)
Citera
Medlem
För er som vill gå med i NATO, hur tänker ni nu? Varför skulle Sverige ha någon som helst skyldighet att behöva dö för t.ex turkar? Förstår ni ens hur uselt NATO är när det väl kommer till kritan? Om något borde det ha blivit ett nordiskt försvar där samtliga nordiska länder samarbetar militärt men den idén dog rätt snabbt när Norge gick med i NATO.
Citera
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Totalt kommunistsvammel
IQ-befriad bidrag til å forstå hva som skjer i Ukraina nå
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
RYSSLAND BEGRÄNSR TILLGÅNGEN TILL FACEBOOK

Ryssland begränsar delvis tillgången till Facbook, enligt ryska statliga Ria Novosti.

Ryska myndigheter anklagar det sociala mediet för att kränka ryska medborgares rättigheter.

Fy fan vilka hycklare ! Samtidigt sitter det tusentals demonstranter fängslade just nu i Ryssland för att dom demonstrerat mot regimen. Fattar ni vilket sjukt land Ryssland är ? Ryssland Kina Burma Syrien . Bajsländer!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loka333
Putin sa att om nån lägger sig i kommer dom få konsekvenser det har kommit ut att Sverige hjälpt Ukraina hahaha rip sverige
Kommer ryssarna hit, kommer jag klä ut mig till en kvinna. locka till mig några soldater och spränga mig själv i bitar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
USA investerade 5 biljoner dollar på att "demokratisera" Ukraina och de fick även ett lån på 1 biljon dollar.
Jag tror inte de behöver din hundralapp, och du är nog lite försent ute också.

Om du vill hjälpa Ukrainare så tryck på den svenska regeringen att ta emot flyktingarna istället, så kan vi hjälpa dom här på plats.
Ukrainare är ett mycket mer hederligt folk än många av de grupper som strömmat in i Sverige det senaste decenniet.
En Polsk minister uttalande sig nyligen att de är arbetsföra, betalar skatt och sköter sig i princip exemplariskt i Polen.

Det ligger något i det du säger givetvis, men det är aldrig dåligt att skänka en slant ändå tänker jag. Om vi alla gör lite grann så får det en jävla effekt tillsammans. Skulle också vilja ge blod om det är möjligt. Är fett less på Putin och hans beteende. Det får vara slut nu. Skiter snart om det blir kärnvapenkrig också, tycker vi ska ge honom på skallen ordentligt.
Citera
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Polens folk är idag mycket glada att vara i en militärallians som taskmörten Putler inte vågar röra.

Polska folket var glada 1939 när de gick med i en militärallians som Hitler själv inte vågade röra...
The ironi.
Citera
2022-02-25, 17:47
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Du är hjärtligt välkommen att förklara för mig hur "saker fungerar i verkligheten" istället för att skriva one-liners där du förolämpas. Flashback är ju till för diskussion.
Ad hominem brukar ju användas när man inte har något vettigt att komma med och generellt tyder på att personen gett upp debatten. Du har inte ens börjat och redan flödar förolämpningarna!

Jag tror knappast det är mitt jobb att förklara verkligheten för dig, men när man läser vad du skriver är det enkelt att dra slutsatsen att du är direkt svagbegåvad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in