2022-02-25, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWebb
Den hackergruppen har redan medlemmar över hela världen, inget som något enskilt land står bakom.

Biden påstår dock att han fått ett smörgåsbord ifrån deras cyberstyrka med attacker som han kan utföra för att straffa Ryssland. De har svarat med att de jämställer ett cyberattack mot deras land med att någon skulle använda massförstörelsevapen.
Attacken mot Coop var väl från Ryssland, vad ska vi jämställa den med då?
Citera
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Det sorgliga är också alla hjärntvättade alkoholiserade ryssar som tror på sagor...

Kollade precis upp det där och dom super inte mycket mer än vad vi gör och nästan 40 % är nykterister.
Citera
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Under natten har det pågått bombräder i södern i Livl och i Kiev. Länkar finns i tråden!
Men länka själv då eller håll käften.

Fattar du inte grunderna i hur en forumdoskussion går till? Du säger något och skickar med en länk, utan citat, til något som inte alls stöder det du säger.

Jag gissar att du är ett rysstroll som vill sprida propaganda. Det gick inte denna gång. Samtidigt brinner din hjälte putlers soldater upp för ingenting i Ukraina.
Citera
2022-02-25, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Och vad är alternativet, tuffing? Fullskaligt krig med kärnvapenmakt? Jag antar att du och alla andra krigsrunkare Är beredda att dö för Luhansk och Donbass. Om inte så föreslår jag att du håller din käft.

Putin är en tjock, flintskallig version av Hitler och alla vet att det inte räckte att vifta med vitt flagg när han satte igång. Putin ska dö, det är den enda vägen framåt. Förhoppningsvis så går alla hans patetiska fanboys samma öde till mötes.
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Ser inte att vara relativt lätta tanks? Inga superkakoner direkt på dem. Men vad fan vet jag, kan inget om ryska tanks.

Nu förstår man bättre att Ukraina vill ha våra svenska pansarskott .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
För att man ville ha Krim och inte Ukraina, Det är nu på senare tid som Ukraina ha börjat köpa mycket vapen och man har rustat på snacket om att bli medlem i NATO, något Ryssland inte kommer att acceptera.

Ryssen har fortfarande inte invaderat full ut, man ser 100k + soldater väntande vid gränsen fortfarande.
Ryssland inte accepterar ? vilka är de att bestämma det ? vad jag ser är det bara råttor....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Den forna världsmästaren i tungviktsboxning, Vitalij Klitjko, är numera borgmästare i Kiev.

Ryska trupper marscherar i detta nu mot huvudstaden – och 50-åringen kommer ta till vapen för att försvara sin stad.

Verkar lovande.

Finns ingen levande ryss som Vit inte skulle kunna slå på käften så att den lille ryssen blir medvetslös.
Det är naturligtvis på marken som de bästa tillfällena till att slakta ryssar uppenbarar sig.
Citera
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför ger inte Ukraina upp?

Dom är inte svenskar vettu
Citera
2022-02-25, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Ja ja...Putin kommer sluta i galgen...

Kriget i Ukraina är egentligen mellan Ryssland och Nato. Jag hoppas att Nato-lakejerna i Ukraina hittas och får repet runt halsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroBlindTerry
Enligt Zelensky ska han stanna i regeringsbyggnaderna även om Ryssland snart når honom. Vad tror ni händer? Läste igår att Putin är öppen för diskussion kring villkoren för en kapitulation från Ukrainas sida. Zelensky verkar dok inte nappa.

Tjockis-Hitler ljuger. Bara en kula kan stoppa Adolf Putin.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Fan vad jag föraktar ryssarna!
Barbariska jävla svin!

Kommer inte tåla att se dom i sommar, hoppas de inte får resa in i EU.
Jag har medvetet postat #FakeNews här för att kolla hur uppmärksamma ni är.

Videon är från Donetsk under evakueringen av barn till Ryssland. Om pappan tänker göra något efteråt så inte är det att strida mot ryssen.

Det har inte använts några ballistiska missiler i denna operation och troligtvis kommer vi inte se några. Några sjukhus som blivit träffade av missiler har således inte hänt i verkligheten.

Belarus deltar inte i denna operation.

osv...
Citera
Medlem
Putin och hans närmaste lever nu på lånad tid var så säkra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in