2022-02-24, 23:20
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Nu verkar de helt tagit bort killen som tog livet av sig från Dumpen. Klokt.
Man får tycka vad man vill om hans handlande men att ha kvar chattar och bilder (även om de var maskade) blir bara tragiskt efter hans självmord.

Jag är väldigt tudelad till Dumpens metoder. Tycker en del av dem som hängts ut verkligen borde kastreras, låsas in och kasta bort nyckeln. Mer X, ljudteknikern, Muskot man och Mr Nice, för att nämna några vidriga avarter.

Men jag tror en del av de uthängda är fast i sexmissbruk och totalt fartblinda och har tappat konsekvenstänk totalt. De kan kanske få hjälp, men uthängningen riskerar att rasera deras värld mot avgrunden. Här hade nog hot om uthängning om han inte sökte hjälp varit bättre.

De har lite hjärta ändå. Kanske någon närstående som bett om det. Faktiskt lite lustigt att de inte tog bort den uthängningen direkt efter de fått reda på självmordet. Folk vet vem han var och drevet fortsätter efter bortgången fast videon var bortplockad. Han var ju inget "hot" mot barnen längre om man ska följa hur Dumpen resonerar. Kanske kom de till insikt först nu.
Citera
2022-02-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
De är ju uppe i rätt många uthängningar nu. Märkligt att ingen gjort det än faktiskt.

Du vet det vi pratade om innan att om man har förlorat allt så har man inget att förlora. Någon borde kanalisera sin ilska, för det finns säkert dem som bär på det med, till att dra med sig Dumpen till den botten de nått.

Hej 🙂
Jo vi har blivit anmälda, men JK har valt att inte pröva målet.
Citera
2022-02-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Casanova!

Frun skulle ju döda honom? Kvinnor... En kniv i ryggen så fort mannen möts av lite motgång! Det är sådana dom är!

Han får det nog lite kämpigt framöver! Men ärligt talat... Så jävla spännande var han inte. Han såg det som att han raggade upp flickan. Han hade tänkt göra henne lycklig. Inte våldta henne.

Han är säkert en normal hygglig kille i grund och botten.

Hur han ser det och hur det faktiskt är helt ointressant. Ingen vill bli av med sin oskuld i hytten på en lastbil vid 13års ålder.
Citera
2022-02-24, 23:29
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Hej 🙂

Härligt ❤️
Citera
2022-02-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Varför censurerar inte dumpen.se bilderna där nere? Äckligt och oseriöst.

Tror du pedofilerna blurrar sina bilder innan barnen får dem? På Dumpen får du materialet serverat på samma sätt som barnen får det och passar det inte så får man helt enkelt motarbeta de som skickar äckliga bilder.
Citera
2022-02-24, 23:33
Medlem
En ny gädda idag igen. Även denna är lastbilschaufför. Vad fan är de med dessa lastbilschaufförer? Alla mina fördomar blir fan bekräftade
Citera
2022-02-24, 23:35
Medlem
Vilket bolag hade indiern i orange mössa startat upp?
Citera
2022-02-24, 23:36
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Hej 🙂

Se där ja. Tack för ett snabbt svar.
Citera
2022-02-24, 23:37
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmyntskatt
Hur han ser det och hur det faktiskt är helt ointressant. Ingen vill bli av med sin oskuld i hytten på en lastbil vid 13års ålder.

Ang. Casanova

`Näe, förmodligen inte vid 13 års ålder. I ditt fall så tror jag dock på att du inte ska vara så kinkig med vart du blir av med den.... Om du ska lyckas dvs!

Torskarnas avsikt har betydelse... Vet inte vad du tycker... Men det är viss skillnad att söka ömsesidigt samtycke vs att tjejen ska ligga och gråta samtidigt som hon håller händerna för ansiktet.

Sen kan det ju ändå vara omoraliskt och straffbart att träffa tjejer som är åt det lite yngre hållet.

Den här killen sökte samtycke. Han trodde säkert att hon skulle gilla att träffa honom. Det kan ju tyda på att han faktiskt inte träffat så många andra än utpressare och Dumpen. Även om jag tror att det är mer än en tonåring som sett hans snopp!
Citera
2022-02-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Varför censurerar inte dumpen.se bilderna där nere? Äckligt och oseriöst.
för att detta är vad dom skickar till barn. Ocensurerat.
Citera
2022-02-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du tror att jag lever ut mina lustar, eller i vart fall har gjort det? Min bedömning att inte fullt ut lita på dig håller fortfarande. Du sitter med fingret på avtryckaren hela tiden.

Tror doktor ska rikta den där slangbellan åt något annat håll när patienten pratar. :P

Kan skriva hur jag tänker senare. Det blir ju i så fall om hur jag tänker. Det är knappast generellt. Bara skummat er sida och läst några enstaka av deltagarna. Många skiljer sig från mig. Någon fick jag ju lite igenkännande. Men ni fångar nog en viss typ med erat sätt att jobba.

Edit.
Säger god natt till dig också! Nu kommer jag att vara trött imorgon! :P

När jag nu tillfälligtvis råkar vara ute från avstängning så ville jag passa på att fråga dig en liten sak.

En del av våra gäddor tenderar ju att leva i en liten romantisk illusion om att barn verkligen vill gifta sig och skaffa barn med en gammal gubbe.
En annan del är bara ute efter att våldta barnen rakt av. De verkar leva i tron om att barn hemskt gärna blir utsatta för bestialiska övergrepp.

Jag förstår inte riktigt vad det är som gör att vissa lägger det på ett känslomässigt plan och andra på ett sexuellt. Kan du förklara det för mig?
Citera
2022-02-24, 23:55
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Vidrigt att se och läsa om han som skulle träffa en sjuåring och hennes mamma. Fyfan vilket vidrigt avskum!!!
Trodde inte sådana människor fanns på riktigt...
Åsikten att han är ett viktigt avskum verkar delas av hans medägare till företaget dom drev ihop. Företaget gick ut på Facebook idag och tog avstånd från honom och förklarade att han inte jobbar kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in