Citat:
Ursprungligen postat av
basistensbas
Det finns stora brister i det resonemanget. Förr tiden kunde man skita i hur det var i Afrika, men nu kommer de hit om det är för dålugt där. På samma sätt påverkar barns otrygga uppväxt mitt liv negativt, jag har ingen ö med välmående människor som jag kan isolera mig på.
Mitt resonemang är rätt. Jag vet att mina barn inte skulle bli utsatta av pedofiler eftersom jag sagt och påvisat farorna. De rättar sig. Om inte andra föräldrar kan göra samma... varsågoda och få era barn knullade. Jag har sympati för barn som far illa men inte för idioter.
Sara leker mamma och Sjöberg farmor. Vad sjutton är det! Om pedofiler får ut av att grooma barn så låt dom få glädjen. Sen ska inget barn fara illa men det är ett teoretiskt resonemang eftersom Sjöberg ändå inte förhindrar det. Han gör groomare försiktiga och öppnar för pedofiler att på andra sätt förgripa sig då han missriktar strålkastarljuset.
Folk är nötter så inga sympatier mer än vissa barn som blir slagna, våldtagna m.m. Dom har inte de roligt men för dessa fall finns polis.