2022-02-24, 17:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Lite dåligt drag i tråden iom att barnvåldtäktsmännen inte får hängas ut. Men ändå imponerande att tråden snart är uppe i en miljon visningar!

Beträffande den senaste bögpedofilen så vet vi alltså att han är curryneger samt bor ihop med en transvestit.. Inte förvånande. Dessa sexualdårar som lyfts fram av massmedia i åratal som "förtryckta" stackars minoriteter är nu avslöjade som de sinnessjuka brottslingar de är.
Currynegern är nu bortplockad från företagets hemsida. De verkar inte ha uppskattat hans marknadsföring. 🤩

Hade fan betalat tusenlappar för att få höra krismötet imorse, både på företaget och banken.
Citera
2022-02-24, 17:25
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Okej då är jag med på ditt spår och håller med. Trodde du var på en annan användares sida gällande lagtolkningen. My bad. Vidare till om du uppfattade det som insinuationer var det inte meningen att göra dig upprörd. Namaste.

Bra, då är det utrett
Citera
2022-02-24, 17:33
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty
Sanningen är faktiskt den motsatta.
Det finns bara 100% hat/misstanke/stigma folk kan känna. Ju mer som kommer upp till ytan desto mer kommer pedofili att ses som pojkstreck.
Innan Dumpen var stämningen alltid pestsmittad. Iom Dumpen har luften vädrats. Jag tycker inte om folkdomstolar men Dumpen är garanterat något som av-stigmatiserar och gynnar pedofili.
Alla frågor ska bort från folkligt dömande. Folk behöver skrika lite på pedofiler sen ebbar det ut. Har mer eller mnidre redan börjat.

Män skall inte behöva känna ångest över hur de är födda. Så frågan skall av-stigmatiseras och det händer just nu väldigt snabbt.

Alla har ett val. Är man en pedofil kan man göra valet att hålla sig borta från barn och söka hjälp eller att agera på sin läggning.
Citera
2022-02-24, 17:36
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Dumpen kirrar ny server för att bli ”raketdumpen” men när man nu ska gå in och fröjdas av det nya klippet sÅ verkar det som att inte heller deras nya server är blixtens son -.-

För mig går det supersnabbt.
Citera
2022-02-24, 18:11
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Alla har ett val. Är man en pedofil kan man göra valet att hålla sig borta från barn och söka hjälp eller att agera på sin läggning.

Helt rätt. Lär ju inte gå att komma åt statistik men hade varit intressant att veta hur många som faktiskt söker hjälp och vad den i så fall består utav.
Citera
2022-02-24, 18:26
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Helt rätt. Lär ju inte gå att komma åt statistik men hade varit intressant att veta hur många som faktiskt söker hjälp och vad den i så fall består utav.

KBT och psykoterapi, ibland även kemisk kastrering. Ibland en kombination. Kemisk kastrering fungerar bäst, eller bara på de som själva vill, tydligen ska det gå att häva effekten av kastreringen med andra preparat.

Det finns en hjälplinje dit de kan ringa och dit ringer ungefär 100 personer per år enligt en artikel.
Citera
2022-02-24, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Det finns stora brister i det resonemanget. Förr tiden kunde man skita i hur det var i Afrika, men nu kommer de hit om det är för dålugt där. På samma sätt påverkar barns otrygga uppväxt mitt liv negativt, jag har ingen ö med välmående människor som jag kan isolera mig på.
Mitt resonemang är rätt. Jag vet att mina barn inte skulle bli utsatta av pedofiler eftersom jag sagt och påvisat farorna. De rättar sig. Om inte andra föräldrar kan göra samma... varsågoda och få era barn knullade. Jag har sympati för barn som far illa men inte för idioter.
Sara leker mamma och Sjöberg farmor. Vad sjutton är det! Om pedofiler får ut av att grooma barn så låt dom få glädjen. Sen ska inget barn fara illa men det är ett teoretiskt resonemang eftersom Sjöberg ändå inte förhindrar det. Han gör groomare försiktiga och öppnar för pedofiler att på andra sätt förgripa sig då han missriktar strålkastarljuset.
Folk är nötter så inga sympatier mer än vissa barn som blir slagna, våldtagna m.m. Dom har inte de roligt men för dessa fall finns polis.
Citera
2022-02-24, 18:34
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
KBT och psykoterapi, ibland även kemisk kastrering. Ibland en kombination. Kemisk kastrering fungerar bäst, eller bara på de som själva vill, tydligen ska det gå att häva effekten av kastreringen med andra preparat.

Det finns en hjälplinje dit de kan ringa och dit ringer ungefär 100 personer per år enligt en artikel.

Sedärja all cred till de som faktiskt söker hjälp, inte skadar någon och tar tag i sina problem. Får en osökt att tänka förenklat på vad en vis drake en gång sa (och som funkar att säga till det mesta): What is better - to be born good or to overcome your evil nature through great effort?
Senast redigerad av Hussefar 2022-02-24 kl. 18:37.
Citera
2022-02-24, 18:45
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Sedärja all cred till de som faktiskt söker hjälp, inte skadar någon och tar tag i sina problem. Får en osökt att tänka förenklat på vad en vis drake en gång sa (och som funkar att säga till det mesta): What is better - to be born good or to overcome your evil nature through great effort?

Ja, jag tycker verkligen de som söker hjälp ska ha all cred och absolut inte stigmatiseras, de vet ju att deras läggning kan vara skadlig för andra och gör vad de kan för att förhindra att de skadar någon.
Citera
2022-02-24, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan09
Inte jättesvårt att bildgoogla hans linkedinbild på Dumpen.

Jag får bara upp massa skjortor och annat men inget på honom 😆
Citera
2022-02-24, 18:57
Medlem
Tarrous avatar
En person har begått självmord efter att ha hängts ut som pedofil på hemsidan Dumpen. Företrädarna vill att pedofiljägarsajten ska tas på allvar, men slår blint ifrån sig de högst relevanta frågor som verksamheten väcker.” - LÄNK
Citera
2022-02-24, 18:58
Medlem
papsols avatar
https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/

Tänk om han har en kompis som tagit hans bilder och skickat till de på dumpen och nu hänger de ut honommed video, Patrick och Sara kanske gick in i en fälla och väntar på betala rejäla skadestånd och fängelsestraff om han tar det till domstol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in