2022-02-21, 10:20
Medlem
kubuns avatar
Torpet del 16 > 21 feb.
Farmen del 32 > 21 feb.
Citera
2022-02-21, 14:25
Medlem
ziggarillens avatar
Sämsta och tråkigaste dokusåpan genom tiderna. Trodde inte att det gick att slå förra säsongen men det gjorde det. Har det ens varit någon kamp i år? Alla verkar äta och må bättre än dom gör hemma. Roligast är att titta på katterna men det är alldeles för korta episoder. Även hästarna är av intresse.
Citera
2022-02-21, 14:49
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Sämsta och tråkigaste dokusåpan genom tiderna. Trodde inte att det gick att slå förra säsongen men det gjorde det. Har det ens varit någon kamp i år? Alla verkar äta och må bättre än dom gör hemma. Roligast är att titta på katterna men det är alldeles för korta episoder. Även hästarna är av intresse.

Är benägen att hålla med dig faktiskt, denna säsongen har varit riktigt sömnig.
Det händer liksom inte så mycket och det är ingen av deltagarna som sticker ut speciellt mycket i positiv bemärkelse.
Kamperna som varit har känts oengagerade och utan driv. En läggmatch och resten kunskap - där det nödvändigtvis inte ens varit relevanta frågor kopplade till deras erfarenheter på gården.
Tycker heller inte att Torpet kommertill sin rätt, och jag har en känsla av att de där amuletterna, precis som vanligt, inte kommer spela speciellt stor roll i slutändan.
Är redan inställd på att typ Helene eller (gud förbjude!) Keisha kommer att vinna, även om jag av de som är kvar hoppas på Prince eller Victoria.
Citera
2022-02-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det händer liksom inte så mycket och det är ingen av deltagarna som sticker ut speciellt mycket i positiv bemärkelse.
Kamperna som varit har känts oengagerade och utan driv. En läggmatch och resten kunskap - där det nödvändigtvis inte ens varit relevanta frågor kopplade till deras erfarenheter på gården.
Tycker heller inte att Torpet kommertill sin rätt, och jag har en känsla av att de där amuletterna, precis som vanligt, inte kommer spela speciellt stor roll i slutändan.
Är redan inställd på att typ Helene eller (gud förbjude!) Keisha kommer att vinna, även om jag av de som är kvar hoppas på Prince eller Victoria.
Då var förra säsongen bättre med Daniel Tholen och när Jennifer Schill blev jagad av tuppen och värmländskan Helena som skulle hem och ligga 😀
Jens Norrland var skön också för två säsonger sedan 👍
Denna säsong har det mest varit tråkiga tävlingar, flummiga människor, lite små tjafs och sedan har det inte hänt så mycket mer.
Citera
2022-02-21, 16:36
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Trots helt misslyckade uppdrag denna säsong så blir gänget alltid godkända. Varför denna curlande jämfört med tidigare säsonger. Nu är många i gänget extremt lättkränkta och TV4 skulle antagligen få mycket skit om man körde på som för bara ett par år sedan. Klart att många vill lämna när man istället premierar stölder, paktande och skitsnack. Det finns/fanns ett par snéseglare som inte har fattat att detta skall vara en kul upplevelse och inte att trycka ner andra och dela upp sig i grupper. Jag håller med att den här säsongen känns som en förskola.
Citera
2022-02-21, 17:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag kan inte se någon som jag vill vinna. Endast förlora och åka ut. I nödfall får det bli prinsen eller den där Arland. (heter han så?) Nej, uslare och tråkigare deltagare har jag aldrig varit med om i någon dokusåpa. Oftast brukar det finnas minst 1 i alla fall som verkar någorlunda begåvad och vinstvärdig. Hur hittade dom allt detta trash? Bea verkar som hon är helt väck i skallen och hennes blick påminner om en sinnesslö. Sen det där halsbandet som hon springer omkring med är bara för mycket. Dom borde tvingas klä sig i dåtidens persedlar och inte få en enda bit mat som dom inte ordnat själva. Så trött på det där rödhåriga skäggfläsket som kommer åkande på sin traktor och saknar allt vad pondus heter.
Citera
2022-02-21, 17:21
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Citera
2022-02-21, 17:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Victorias tryck på den asymmetriska tröjan är ett misslyckande, jag tar det jämt för att någon har spillt sågspån på hennes axel

Hur tar sig sällskapet upp på övervåningen i kämpeladan tror ni? åker dom kranbil? uppskjutna ur en cirkus-kanon? hoppar fallskärm? eller klättrar upp i änterhakar? för det finns inte någon trappa vad jag har sätt

Bokstaven D's betoning styrde varenda mening i Abels uttal
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-21 kl. 17:31.
Citera
2022-02-21, 17:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Vilka trötta farmare det är.
Hur känner o ser en vuxen människa inte skillnad på ansjovis spad och rödbets saft?
Tröttare är väl ändå den här tråden
"Jag vill vara naken mer" säger Victoria, och det vill vi också!

Kan svaret på din fråga stavas etnicitet tro?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-21 kl. 17:39.
Citera
2022-02-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Trots helt misslyckade uppdrag denna säsong så blir gänget alltid godkända. Varför denna curlande jämfört med tidigare säsonger. Nu är många i gänget extremt lättkränkta och TV4 skulle antagligen få mycket skit om man körde på som för bara ett par år sedan. Klart att många vill lämna när man istället premierar stölder, paktande och skitsnack. Det finns/fanns ett par snéseglare som inte har fattat att detta skall vara en kul upplevelse och inte att trycka ner andra och dela upp sig i grupper. Jag håller med att den här säsongen känns som en förskola.
Daghemmet Daggmasken i dokusåpan Farmen är sammanfattningen av årets säsong.
Citera
2022-02-21, 18:29
Medlem
5 frågor är för få i kunskap,skulle va minst 10.
Citera
2022-02-21, 18:41
Medlem
Terence.Denniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Victorias tryck på den asymmetriska tröjan är ett misslyckande, jag tar det jämt för att någon har spillt sågspån på hennes axel

Hur tar sig sällskapet upp på övervåningen i kämpeladan tror ni? åker dom kranbil? uppskjutna ur en cirkus-kanon? hoppar fallskärm? eller klättrar upp i änterhakar? för det finns inte någon trappa vad jag har sätt

Bokstaven D's betoning styrde varenda mening i Abels uttal
https://imgur.com/a/FiGwt6W
"Sällskapet" går upp för en trappa, min kära herre/fröken. Må denna fina afton tillbringa välstånd.
🤴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in