2022-02-20, 10:22
Medlem
-Om du skulle välja mellan X och Y. Vad väljer du?

-Inget av dem utan att jag vet sammanhanget.

-Nä, men du måste säga X eller Y!

-Nej, det måste jag inte alls.
Citera
2022-02-20, 10:24
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Ingen med skam i kroppen kan välja pedo biden, det finns ju videos av hur han äcklar sig.
Att alla svenska politiker sJäLvKlArT väljer en pedo är vad som är skandal.

Ta ditt Q och stoppa upp det. Du följer en kult sprungen ur memes skapade av ett troll. Ditt liv, din verklighet är en lögn du gått på.
Citera
2022-02-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Absolut, och hade Åkesson gjort det hade det blivit mindre uppenbart att han är en landsförrädare.

Edit, jag må låta dogmatisk för att jag står upp för min nation och tar ställning emot ett land som hotar Sverige. På samma sätt som du låter dum i huvudet som försöker relativisera en politiker som inte aktivt tar ställning emot ett land som hotar Sverige.

I vilket sätt hotar Ryssland Sverige? Berätta.
Citera
2022-02-20, 12:18
Medlem
Åkesson skulle inte fortsatt att upprepa samma svar utan bara sagt att det räcker nu "jag har inget mer att tillägga till mitt redan uttryckliga svar" och på så sätt tvingat programledaren gå vidare i intervjun.
Åkesson måste sluta var så jävla mesig, hans mjäkiga och inställsamma attityd i sammanhang som dessa får han att se svag ut och velig ut!
Citera
2022-02-20, 12:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Hur kan man se hur många visningar/tittare 30 minuter har? Är det hemligt på SVT?
Citera
2022-02-20, 12:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Ta ditt Q och stoppa upp det. Du följer en kult sprungen ur memes skapade av ett troll. Ditt liv, din verklighet är en lögn du gått på.

Men filmerna på hur Biden äcklar sig med barn är från officiella framträdanden.
Citera
2022-02-20, 12:46
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Man hade ju faktiskt kunnat förenkla frågan ännu mer:
"Väljer du ett land som hotar Sverige med krig eller ett som inte hotar Sverige med krig?"

Eller bara rätt ut frågat:
"Är du lojal mot ditt eget land eller en förrädare?"

Att Jimmy Quislingsson inte svarade att han självklart skulle välja dem fascistiska regim som inte hotar Sverige med krig, är ju för att han sympatiserar med Putins diktatur.

Lite märkligt då Ryssland är ett av de mest korrumperade länder i västvärlden med otroligt mycket mer kriminalitet än Sverige och med en infrastruktur från 70talet...
Ja, eller eller.

Vad har dina hypotetiska funderingar med nåt att göra?

Han fick en fråga som han svarade på. Har du missat att han svarade? Du har inte sett det hela, eller hur? Du bara raljerar lite om ovidkommande saker?

Mvh
Citera
2022-02-20, 13:02
Medlem
Jag undrar hur mycket julbonus den här tråden ger upphov till på Internet Research Agency?

Det är förbannat duktiga, det måste jag ge dem.
Citera
2022-02-20, 13:42
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Äsch, ändra om frågan till något som passar en, ex.
"Putin eller Biden?"
"Tja personligen håller jag inte med någon av dem. Putin håller ett herravälde över Ryssland där de hotar Sverige, medan med Biden har jag personliga åsikter som honom men deras land hotar inte över Sverige. Så jag hade nog hellre valt landet som inte hotar Sveriges säkerhet..."

Något sådant där jävla lösryckt svar. Vafan politiker 101, ändra frågorna till de du vill ha.

Personligen tycker jag att det är lite svagt av Åkesson att inte kunna svara på frågan.

Edit. never mind, han svarade faktiskt så. Jävla vinklad media.
Senast redigerad av TjejenMedLilaSkor 2022-02-20 kl. 13:44.
Citera
2022-02-20, 14:09
Medlem
Åkesson får helt enkelt skärpa sig.
Att sväva på målet om lille Prutte är ett avskräde vinner man inga röster på.
Tror SD att detta är en valvinnare så kommer de bli varse det rakt motsatta.
Citera
2022-02-20, 14:29
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Ja, eller eller.

Vad har dina hypotetiska funderingar med nåt att göra?

Han fick en fråga som han svarade på. Har du missat att han svarade? Du har inte sett det hela, eller hur? Du bara raljerar lite om ovidkommande saker?

Mvh
Han ville inte välja. Sedan när han pressades så mumlade han precis vad han visste att folk ville höra, att USA är demokratiskt och Ryssland en diktatur.

Alla vet att Åkessons väljare är ryssvänner, lägg mer charaden bara...
Citera
2022-02-20, 14:36
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Han ville inte välja. Sedan när han pressades så mumlade han precis vad han visste att folk ville höra, att USA är demokratiskt och Ryssland en diktatur.

Alla vet att Åkessons väljare är ryssvänner, lägg mer charaden bara...
Så han gav ett svar?
Varför håller du på då?

Har du några fler halmgubbar charadnisse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in