2022-02-20, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Felet är flera. Du riskerar trigga personer som annars inte skulle utnyttja barn. De läser Dumpens chattar och tänker fan min säg systerson kanske också är som det! Tänker på sex. Sedan om de pers de fått fast hur tänker de? Tycker hela världen redan att jag är peddo kanske lika bra att bli det fullt ut.

Sant jo man avslutar men den handlar om det stora hela. Du som jag skulle väl inte ens vara med i någon sådan här chatt? Inget för oss. Men just det att de gör det chattar kan trigga folk som är villiga att chatta om saker som det här och sedan göra slag i saken. Mest då troligt med en ung som de har i sin närhet. Inte en av Dumpens låtsasungar.

Fast det låter ju som ordbajs, löjliga scenarion som du vräker ur dig.
Det är extremt gränslösa människor.
Citera
2022-02-20, 03:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Dom modererar fälten på Dumpen och 2forty2, trots det så är IQ nivån fasligt låg där.
Jo jag vet. Moderatorn fick ett namn också. Men jag tänkte att den personen kanske inte hann moderera allt ensam och att de valde att stänga kommentarerna helt för tillfället.
Citera
2022-02-20, 03:24
Avslutad
"Du riskerar trigga personer som annars inte skulle utnyttja barn." Nej inte mer än vad man triggar tjuvar eller bankrånare att begå brott genom att diskutera pengar och förmögenhet.
Många liknelser kan dras men barnporr triggar inte någon att våldta barn, precis lika lite som vanlig porr skulle triggar till våldtäkt av vuxna.
Man kan kolla på erigerade könsorgan som pervers sprutar på gamla gummor utan att risken för sexuella övergrepp mot mormor och farmor ökar.
Citera
2022-02-20, 03:31
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Nej, det stämmer inte alls. Det har varit 3 blattar och en afrikan som dumpen har mött upp (minst) samt en jude med omskuren kuk som han glatt visade upp och i övrigt kallade han sig för pappa och uttryckte väldigt tydligt att han ville knulla med ett barn i chattloggarna som dumpen hade sparat. Men du kan väl glädja dig åt att det i alla fall finns ett sexualbrott/brott mot kvinnor som utomeuropeiska invandrare inte är kraftigt överrepresenterade i. För i alla andra (våldtäkt, sexuella trakasserier o.s.v) är de ju det. Att invandrare inte röstar på sd stämmer ju inte heller. Det finns massvis med invandrare som röstar på det skitpartiet.
Ja, och det finns fler orsaker.
Just grooming är inte blattens revir. Han groomar möjligen blatteflickor men undviker svenska flickor. Det finns både en språklig och en kulturell barriär. Lite äldre blattar, som invandrat, har också obefintliga IT-kunskaper. En blatte som hamnar utanför flocken och känner sig kåt kör därför på den mer rudimentära överfallsvåldtäkten, gärna mot barn då man urskiljningslöst väljer så lätta offer som möjligt. Getter eller barn. Planen är sedan att hota offret för att komma undan: "Om du skvallrar, berättar jag för dina föräldrar. Även om du är både blodig och lerig och halvnaken så får du inte skvallra, för om du inte skvallrar så kommer ingen att få veta nåt."
Citera
2022-02-20, 05:39
Medlem
Dumpen har tappat det mesta.

Förr jagade dom verkligen och hängde ut äckelgubbar och pedofiler vilka skickat vidriga bilder och kuk-filmer till barn-profiler på nätforum och som även stämt träff med barn.

Dumpen hängde ut 3-4 äckel i veckan. Nu händer inte mycket på Dumpen.

Jag skaffade Facebook för att söka mer information. Där gråter utsatta barn och föräldrar ut och ger varandra styrkekramar i en 2,42-grupp.

Att få till en fungerande server känns som ett skämt.

Lever Patrik och Sara gott på FB-gruppen?
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-20 kl. 05:44.
Citera
2022-02-20, 06:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen har tappat det mesta.

Förr jagade dom verkligen och hängde ut äckelgubbar och pedofiler vilka skickat vidriga bilder och kuk-filmer till barn-profiler på nätforum och som även stämt träff med barn.

Dumpen hängde ut 3-4 äckel i veckan. Nu händer inte mycket på Dumpen.

Jag skaffade Facebook för att söka mer information. Där gråter utsatta barn och föräldrar ut och ger varandra styrkekramar i en 2,42-grupp.

Att få till en fungerande server känns som ett skämt.

Lever Patrik och Sara gott på FB-gruppen?
Det finns ingen exakt praxis i dödsfall som detta.
Men:
1. Döden uppstod med fördröjning i vart fall helt eller delvis pga Saras klandervärda gärning.
2. Enligt uttalanden och kommentarer var hon fullt medveten om att följden kunde bli den.
3. Ensam vid gärningen och ensamt ansvarig.

Det fotografen gjorde låg definitivt i farans riktning och detta visste hon bevisligen.
Just det ja och inga tvivel.
Citera
2022-02-20, 07:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Jo jag vet. Moderatorn fick ett namn också. Men jag tänkte att den personen kanske inte hann moderera allt ensam och att de valde att stänga kommentarerna helt för tillfället.

Kortaste karriären någonsin? Han fick namn och fick jobba typ två dagar innan man helt sonika stängde ner allt istället
Citera
2022-02-20, 07:35
Medlem
cerns avatar
Visst det är ju bra att peddosar konfronteras och åker på stryk, hamnar på kåken osv

MEN går man online och leker kåt och glad fjortis för att locka gubbar i en slags "pedofilfälla" Är fan på gränsen till typ uppmaning till brott eller?

Med risk för att få skit av en sådan fråga men vad säger ni lagexperter?
Citera
2022-02-20, 07:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Kortaste karriären någonsin? Han fick namn och fick jobba typ två dagar innan man helt sonika stängde ner allt istället

Dom har inte stängt ner, dom håller på byta server.

Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
I månaden? Är inte det lite mycket?

Njeaa, tycker du? Jag tänker som så att om alla som följer dom på t.ex instagram, ger nånting i månaden, så kommer dom ha pengar både till servern och utgifter för att möta upp och träffa alla peddosar dom får kontakt med.
Citera
2022-02-20, 07:41
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Visst det är ju bra att peddosar konfronteras och åker på stryk, hamnar på kåken osv

MEN går man online och leker kåt och glad fjortis för att locka gubbar i en slags "pedofilfälla" Är fan på gränsen till typ uppmaning till brott eller?

Med risk för att få skit av en sådan fråga men vad säger ni lagexperter?

Nej, provokation ( om det är det du menar?) Är bara olagligt för poliser.
Citera
2022-02-20, 07:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Nej, provokation ( om det är det du menar?) Är bara olagligt för poliser.

Är faktiskt fel. Det är inte olagligt för poliser med brottsprovokation. HD har enbart sagt att det är olämpligt. Men det händer att poliser ägnar sig åt brottsprovokation ändå. I de här fallet blir det ju dock inte brottsprovokation ens för att det i svensk lag inte är olagligt att ragga och stämma träff med vuxna som låtsas vara barn.
Citera
2022-02-20, 07:53
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Är faktiskt fel. Det är inte olagligt för poliser med brottsprovokation. HD har enbart sagt att det är olämpligt. Men det händer att poliser ägnar sig åt brottsprovokation ändå. I de här fallet blir det ju dock inte brottsprovokation ens för att det i svensk lag inte är olagligt att ragga och stämma träff med vuxna som låtsas vara barn.

Njea, där har du fel. Brottsprovokation är förbjudet enligt svensk lag för Poliser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in