2022-02-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Han är inte så svår att förstå. Hur skulle en liten, bitter dvärg som har vuxit upp i en diktatur tänka? Ja, han skulle vilja bevisa sitt värde. Han skulle tvingas att göra saker han inte har stake att göra därför att hans dumma vänner tvingar honom till det (en dvärg är sällan flockens ledare). Hans inneboende svaghet gör att besluten blir därefter.

Nu ser vi att ni växt upp i Sverige och kommit fram till detta hujedamig
2022-02-18, 22:29
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Nu ser vi att ni växt upp i Sverige och kommit fram till detta hujedamig

Och du har vuxit upp, var?
2022-02-18, 22:29
Bannlyst
USA / NATO (kommunisterna) vs Ryssland (Kapitalisterna)
2022-02-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Har dom startar invasionen än?

Undrar jag med Expressen lovade kvart i två lagom till AW och jag sitter och får betala fullpris nu.
2022-02-18, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Undrar jag med Expressen lovade kvart i två lagom till AW och jag sitter och får betala fullpris nu.
ingen invasion, men CIA försöker få igång deras false flag så snart som möjligt
2022-02-18, 22:32
Medlem
Citat:
Och du har vuxit upp, var?

I en familj i Sverige som bad en att tänka själv och inte vara lättpåverkad.
2022-02-18, 22:37
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Kanske, kanske inte. Att de har kontakt med Ryssland och åtnjuter stöd från Ryssland är självklart men hur mycket de faktiskt styrs från Kreml är väl en annan femma. Hur som helst bara en tanke, och en liten fundering om att allt kanske inte ligger helt i händerna på Putin, Ukraina, Nato eller USA.

Jag tror (Som psykolog) att det alltid är svårt att kontrollera alla människor. Vissa kommer alltid göra oförutsägbara saker.
2022-02-18, 22:37
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
USA / NATO (kommunisterna) vs Ryssland (Kapitalisterna)

Nja, du får nog vända på det.

Att Ryssland har styrts av kriminella kommunister de senaste årtiondena gör inte de amerikanska tjänstemännen till kommunister.

Den riktiga kapitalismen är en konsekvens av demokratin. Fria val är nyckeln till att tjäna pengar.

Det Putin ägnar sig åt är att förvränga kapitalismen till att bli något väldigt smutsigt, något som kräver mutor och mygel för att fungera.
2022-02-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
Det var goa tider. Nu är det kommunism i väst tyvärr. Tiden har förändrats. Kommunismen och Kapitalismen har bytt plats. Förr var ju sovjet kommunism och väst kapitalism. Nu är det tvärtom.

Helt klart har det blivit stora skiftningar men jag tror att tyvärr det är värre i väst det har närmat sig diktatur. Ett fåtal dikterar villkoren typ en kollos som EU när det gäller utdelning av våra gemensamma pengar. Inga skott men en massa lidanden om inte medlemslandet lyder ett fåtal icke valda.
2022-02-18, 22:45
Medlem
Citat:
Nja, du får nog vända på det.

Att Ryssland har styrts av kriminella kommunister de senaste årtiondena gör inte de amerikanska tjänstemännen till kommunister.

Den riktiga kapitalismen är en konsekvens av demokratin. Fria val är nyckeln till att tjäna pengar.
?????????
Vilka länder har fria val? Definitivt inte USA..
Sen har väl knappast Ryssland styrts av kriminella kommunister de senaste årtiondena. Om ens någonsin. Oligarkerna styrde inte. De tog för sig och tackade tokalkoholisten Jelsin för det.
2022-02-18, 22:45
Medlem
Peter Hichens igår om det galna i västs expansion i öst

https://www.youtube.com/watch?v=1FXJWExvcao
2022-02-18, 22:52
Medlem
Nigel Farage om den olagliga kuppen 2014 och andra galenskaper

https://www.youtube.com/watch?v=J0o7dgwKMF4

https://www.youtube.com/watch?v=q-N8ImOftpM

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto