2022-02-17, 23:54
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Är det därför sidan är nere?

Patrik och Sara har väl knarkat upp alla Swishdonationer och sitter och tycker synd om sig själva i nån kvart nånstans.
Citera
2022-02-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Mann med hund og blå bil 1:44:35 inn.
Det var vel han som tok livet av seg.
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/

Ta mig 17 vad bra att någon tar sig tid och lägger ut alla filmer på en site till. Fortsätt!
Citera
2022-02-18, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Patrik och Sara har väl knarkat upp alla Swishdonationer och sitter och tycker synd om sig själva i nån kvart nånstans.

Sidan är inte nere så sluta svamla
Citera
2022-02-18, 00:22
Medlem
Fimbulramns avatar
Inte många här som oroar sig för barnknullarnas offer. Väldigt märkligt är det. På dumpen skriver de så här:

https://dumpen.se/2022/02/17/pressmeddelande-17-2/

Det finns alltså barn som inte orkar leva med de övergrepp de utsätts för. Ni skriver här utan att ägna de barnen en enda tanke är inte normala. Ni försvarar med näbbar och klor de som hängs ut där.

Ert val av omtanke är talande och vidrigt. Kanske utsattes ni nån gång? Vad vet jag. Jag vill bara veta var ni bor.
Citera
2022-02-18, 00:27
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Ert val av omtanke är talande och vidrigt. Kanske utsattes ni nån gång? Vad vet jag. Jag vill bara veta var ni bor.

Fint av dig att koppla samman offer för sexuella övergrepp med pedofiler. Riktigt smakfullt och empatiskt.
Citera
2022-02-18, 00:28
Medlem
Dominga87s avatar
Alltså jag har blivit mer och mer kluven till dumpen. Från att ha avgudat deras initiativ till att bli mer ifrågasättande. Jag tror inte det är rätt sätt att bekämpa pedofili.

Det känns på något sätt fel att hänga ut dessa puckon eftersom de inte begått brott. De var förvisso påväg men ändå. Om vi tänker oss vad sannolikheten att en ful gubbe träffar ett barn via nätet på det sättet är väl mindre troligt än de som söker sig till barn irl, alltså via skolor och ställen där man är i kontakt med barn. För min del blev jag utsatt av en 65åring via en basar i kyrkan. Jag har dessutom haft en massa äckel som kontaktat mig via sociala medier, men där har jag blockat dem och skulle aldrig för mitt liv få för mig att träffa någon av dem. Däremot att en gubbe i kyrkan tafsade på mig i ett rum när ingen var där kunde jag mindre styra över.

Alltså dessa män som hängts ut på dumpen... Majoriteten av dem ser ju ut som fan, och de tror påriktigt att ett barn vill träffa dem för sex. De är liksom rakt på sak och fattar inte hur blåsta de blivit. Jag har svårt att tro att någon av dem skulle få igenom ett riktigt brott. Jag har svårt att tro att de med tvång faktiskt skulle ge sig på ett barn. Här har de handlat i tron om att känslorna varit ömsesidiga. De är onekligen intellektuellt nedsatta. En riktig pedofil med onda intentioner söker sig till fysiska platser där barn finns, och slår till när ingen anar.

Detta med mannen som suiciderat var onödigt. Han har med största sannolikhet aldrig ens rört ett barn. Jag tycker att de som ska hängas ut till allmän beskådan är dömda pedofiler. De män på dumpen borde åtminstone blivit varnade av Patrik och Sara "försöker du kontakta ett barn igen så hänger vi ut dig på dumpen.se,kontaktar dina anhöriga och jobb". Bara att bli konfronterad till en början är pinsamt och avskräckande nog.
Citera
2022-02-18, 00:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominga87
Alltså jag har blivit mer och mer kluven till dumpen. Från att ha avgudat deras initiativ till att bli mer ifrågasättande. Jag tror inte det är rätt sätt att bekämpa pedofili.

Det känns på något sätt fel att hänga ut dessa puckon eftersom de inte begått brott. De var förvisso påväg men ändå. Om vi tänker oss vad sannolikheten att en ful gubbe träffar ett barn via nätet på det sättet är väl mindre troligt än de som söker sig till barn irl, alltså via skolor och ställen där man är i kontakt med barn. För min del blev jag utsatt av en 65åring via en basar i kyrkan. Jag har dessutom haft en massa äckel som kontaktat mig via sociala medier, men där har jag blockat dem och skulle aldrig för mitt liv få för mig att träffa någon av dem. Däremot att en gubbe i kyrkan tafsade på mig i ett rum när ingen var där kunde jag mindre styra över.

Alltså dessa män som hängts ut på dumpen... Majoriteten av dem ser ju ut som fan, och de tror påriktigt att ett barn vill träffa dem för sex. De är liksom rakt på sak och fattar inte hur blåsta de blivit. Jag har svårt att tro att någon av dem skulle få igenom ett riktigt brott. Jag har svårt att tro att de med tvång faktiskt skulle ge sig på ett barn. Här har de handlat i tron om att känslorna varit ömsesidiga. De är onekligen intellektuellt nedsatta. En riktig pedofil med onda intentioner söker sig till fysiska platser där barn finns, och slår till när ingen anar.

Detta med mannen som suiciderat var onödigt. Han har med största sannolikhet aldrig ens rört ett barn. Jag tycker att de som ska hängas ut till allmän beskådan är dömda pedofiler. De män på dumpen borde åtminstone blivit varnade av Patrik och Sara "försöker du kontakta ett barn igen så hänger vi ut dig på dumpen.se,kontaktar dina anhöriga och jobb". Bara att bli konfronterad till en början är pinsamt och avskräckande nog.
Fast det man absolut inte får glömma bort är att alla dessa män, helt utan undantag, har en sak gemensamt: de dök upp för att träffa barn i sexuellt syfte. Många av dem kan verka bakom flötet som tror sig kunna få ihop det med unga tjejer, men precis som Sara påpekade i senaste avsnittet av podden så finns det trasiga tjejer som erbjuder sina kroppar i utbyte mot andra saker. Må det vara bekräftelse, pengar, cigaretter, alkohol eller narkotika.

Dessa tjejer existerar helt uppenbart, annars hade dessa män aldrig fått för sig att dyka upp. Och eftersom de tog det steget att faktiskt dyka upp på platsen för att träffa ett barn i sexuellt syfte så kan vi väl inte påstå att de med största sannolikhet aldrig rört något barn? Isåfall har ju alla dessa män maximal otur som blir påkomna första gången de ger sig på detta. Det är samma sak med sexköpare och hela bunten, det är alltid samma visa om att det absolut är den första gången. Det håller ju inte.

Pedofili är en störning, det är inte som vilken läggning som helst. Vissa lyckas hålla sina fantasier i huvudet, men de som går så långt att de faktiskt försöker ligga med barn har gått så långt att det blivit en besatthet. De spenderar många timmar varje dag på att onanera och planlägga sätt att förgripa sig på barn. Vi normala kan ju göra en massa stimulerande saker varje dag utan att sex tar över tankarna, men så är det inte med pedofiler. Se bara på Patriks tränare Viljo som sökte sig till föreningar fulla av unga pojkar, raggade upp samt förlovade sig med Patriks mamma endast för att få vara nära Patrik på heltid (han hade inte sexuellt umgänge med henne och kom med dåliga ursäkter som förklaring), reste runt med sin kamera och hade en absurd mängd bilder som ingen fick se osv osv. Han la upp sitt liv efter sin sexualitet (läs: störning), inte tvärtom som vi normala gör.

Sen kan jag absolut hålla med dig om att Dumpens format behöver förbättras nämnvärt för att verksamheten ska hålla sig vettig och konstruktiv. Det finns mycket att ifrågasätta.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2022-02-18 kl. 00:56.
Citera
2022-02-18, 00:50
Medlem
laxkaviars avatar
Svårt case. Men sammataget stödjer jag deras organisation.

Fan va sjuka människor det finns där ute. Pedofiler och barnamördare står lägst ner i rang bland kriminella.

Är man pedofil har man ansvaret själv att söka hjälp, och inte agera utefter sina perverterade lustar.

Sjöberg och company har garanterat räddat massa barns liv där ute. Tänk om ni bodde granne med något av dessa monster och de kladdat på era barn.
Citera
2022-02-18, 00:58
Avslutad
Ärligt talat är det en del som faktiskt tänker på barns välbefinnande (ingen godhetsapostel här). Jag tar alltid de svagas parti men här ser jag inte att det finns någon svag part att ta parti för.
Tvärtom ser jag Sjöberg, Sara och hela drevet bakom Dumpen som starka och onda som ställer till med mycket lidande till ingen nytta för barn.

Små barn och utsatta ungdomar som inte har någon att lita på eller ty sig till - sådana tar jag parti för - men inte någon fiktiv som skriver; ska vi knulla, får jag se din kuk - och det även om det på riktigt skulle vara minderåriga.
Jag kan aldrig sympatisera med någon som snarare drivs av hat än av välvilja. Även om hatet mot pedofiler måhända är fullt ut befogat ut eget perspektiv.

Pöbelmentaliteten som skapas är en annans sak jag har mycket svårt för att acceptera eller förlika mig med.
Må egotrippade pennalister ställas till svars. Hur mycket av Dumpens swishpengar går till fattiga och sexutnyttjade barn öht

Måtte de jävla svinen och alla som hejar på och sponsrar ställas inför rätta.
Senast redigerad av Fr1d2rikMort3ns4n 2022-02-18 kl. 01:55.
Citera
2022-02-18, 01:05
Medlem
bomhulls avatar
Feta ,illaluktande gubbar som jagar tonåringar är en sak och peddos som jagar småbarn är en annan.
Det är svårare att fiska in förövare som redan befinner sig i barns närhet och som inte behöver chatta.
Vore bra om dom kunde hitta andra metoder ?
Citera
2022-02-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Svårt case. Men sammataget stödjer jag deras organisation.

Fan va sjuka människor det finns där ute. Pedofiler och barnamördare står lägst ner i rang bland kriminella.

Är man pedofil har man ansvaret själv att söka hjälp, och inte agera utefter sina perverterade lustar.

Sjöberg och company har garanterat räddat massa barns liv där ute. Tänk om ni bodde granne med något av dessa monster och de kladdat på era barn.

Tror inte de har räddat livet på ett enda barn. Kanske kanske genom självmordet/självmorden då. De som lever vidare kommer inte att sluta. De blir kåta och sugna på kickar igen och då skiter de i påföljderna tyvärr.
Citera
2022-02-18, 01:23
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Tror inte de har räddat livet på ett enda barn. Kanske kanske genom självmordet/självmorden då. De som lever vidare kommer inte att sluta. De blir kåta och sugna på kickar igen och då skiter de i påföljderna tyvärr.

"tror"

Nu finns de dokumenterade i vilket fall och fler i omgivningen vet vilka de är.

Ett barn som blir våldtaget kommer få leva med omfattande trauma livet ut. Därigenom har de räddat liv ur fler perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in