Citat:
Ursprungligen postat av
Syron
Intervjun länkades ju precis här. Han velade uppenbarligen, han valde aldrig Biden. Han sa att han absolut föredrog USA som demokrati gentemot Ryssland som inte det, men valde medvetet att inte stöta sig med Putinfansen. Han snackade om "vad är kontexten?" och fick svaret "att vi sitter här och jag ställer frågan till dig om vilken ledare du föredrar". Anses inte det vara vekt tycker du?
Han valde USA, och senast jag kollade så var Biden president där. Kanske valde han att inte stöta sig med putinfansen men vem fan bryr sig. Nej, jag tycker inte att det är vekt. Det är fortfarande en inkomplett fråga. Det är dessutom så jävla låg nivå, vad har det med SDs politik att göra egentligen? Varför är det relevant?
Biden är en riktigt dålig president. Ett osedvanligt dåligt val. Det får man väl till viss del belasta Trump för, eftersom att den snubben verkar ha gett hela USA någon slags trauma som i sin tur gav dem Biden. Att det tar emot att säga att välja Biden är fullt naturligt, Putin må vara korrupt semidiktator men han är åtminstone med i matchen och långt ifrån senildement. Jag skulle tillochmed beskriva honom som ultrakompetent, även om jag inte vill att han ska bestämma här och att hela ukrainagrejen låter rätt läskig. Hade jag fått frågan så hade jag idiotförklarat Holmberg och vägrat svara, vilket du Syron senare hade kommenterat här på flashback i termer om att jag är putinvän och andra hade sagt att jag var köpt av ryssland.
Helt jävla efterblivet. Clownsverige.