Längre? Har du någonsin känt dig trygg i en bolt? Betalar man 50% under marknadspris för att åka taxi kan du vara säker på att du åker med halvkriminella fifflare. 7/10 ggr jag åker en bolt vill de ha betalt i swish och kör som biltjuvar (är kille, skulle aldrig sätta mig i en bolt ensam som tjej).
Du åker inte och har aldrig åkt med Bolt.
Bolt förmedlar underprissatta taxiresor som utförs av skrapet av skrap av taxiåkare och förare. För övrigt är säkert hälften inte ens taxiförare för de delar på kusinens taxileg hela högen.
Längre? Har du någonsin känt dig trygg i en bolt? Betalar man 50% under marknadspris för att åka taxi kan du vara säker på att du åker med halvkriminella fifflare. 7/10 ggr jag åker en bolt vill de ha betalt i swish och kör som biltjuvar (är kille, skulle aldrig sätta mig i en bolt ensam som tjej).
Varken Bolt eller Uber eller Taxijakt har någon som helst koll på hurvida förare är dömda för brott. De kollar inte.
Det är inte säkert att åka taxi, dom har tagit bort merparten elsparkcyklar... Känns trist att som tjej känna det som att man riskerar sitt liv bara man ska åka hem en vanlig kväll.
Annars är elsparkcykel en stor trygghet när det inte är vinter. Har åkt uber ett fåtal ggr med trevliga och artiga (invandrar) schaufförer som kört smidigt. Men den här nyheten var ju trist på alla plan.
Bara jag som alltid läser den här typen av rubriker och funderar över hur det går till att våldta en taxi? Och vem som anmäler? Och om det är straffbart?