2022-02-17, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Sist jag läste om honom vilket var för några veckor sedan var att han var tredjealternativ och ville röra på sig. Ni var väl intresserade innan det blev Monza?

Japp, nog det ryktet jag mest blivit exalterad av på senare år. Hoppas fortfarande lite på att han på något vänster landar hos oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Yup

mot Krasnodar 2-1

Totland - Tebo - Hovland - Lund
Romeo - Rygaard - Berggren

mot Rostov 0-0

Totland - Hammar - Hovland - Lund
Heintz - Friberg - Berggren

mot Sarpsborg 0-0

Fridriksson - Tebo - Hovland - Lund
Rygaard - Friberg - Berggren

Edit: Hade jag varit ansvarig i Häcken hade jag investerat några av Wålemark miljonerna i en bra central anfallare som kan konkurrera med Jeremejeff.

Var det bara något jag fick för mig eller skrev inte Jeremejeff på för någon norsk klubb?
2022-02-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Var det bara något jag fick för mig eller skrev inte Jeremejeff på för någon norsk klubb?

Han är skadad, men det var något rykte, men inget har ju hänt än. Gissar på att kanske Rosenborg letar efter en anfallare om dom inte redan ersatt han fd ÖFK gubben.
2022-02-17, 13:51
Avslutad
Citat:
Han är skadad, men det var något rykte, men inget har ju hänt än. Gissar på att kanske Rosenborg letar efter en anfallare om dom inte redan ersatt han fd ÖFK gubben.

Just det ja, Islamovic stack till Sydkorea. Bra steg att ta ifall det var Rosenborg som var ute och högg.
2022-02-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Just det ja, Islamovic stack till Sydkorea. Bra steg att ta ifall det var Rosenborg som var ute och högg.

Skulle dom sälja honom skulle dom behöva 2 nya, nu har Traore spelat som central anfallare men han är ju inte direkt någon som har "typiska" #9 egenskaper, han gör sig nog bättre på kanten, han hade en helt ok debutsäsong egentligen, 3+3 på ca 15 matcher.

Ali Youssef är ju inte heller den typen egentligen, han är ju mer snabb som fan, dessutom är han skadeförföljd.
2022-02-17, 14:18
Avslutad
Citat:
Du borde vara experten hehe... så ja då känns det ju lite som en konstig värvning.

Yup

mot Krasnodar 2-1

Totland - Tebo - Hovland - Lund
Romeo - Rygaard - Berggren

mot Rostov 0-0

Totland - Hammar - Hovland - Lund
Heintz - Friberg - Berggren

mot Sarpsborg 0-0

Fridriksson - Tebo - Hovland - Lund
Rygaard - Friberg - Berggren

Edit: Hade jag varit ansvarig i Häcken hade jag investerat några av Wålemark miljonerna i en bra central anfallare som kan konkurrera med Jeremejeff.
Waris kommer. Sanna mina ord!!

Bara hoppas att vi hinner skeppa Jeremejeff till Ryssland innan deras fönster stänger nästa vecka.
2022-02-17, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
*text som inte har med min fråga att göra*

Hur är truppstatusen i Häcken inför det avgörande mötet i sista gruppspelsmatchen?

Bajen väntar på att få klart med Sadiku på mittfältet samt 2-3 klasspelare (enligt Kristoffersson), så i nuläget är vi rätt skadeskjutna.
2022-02-17, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Hur är truppstatusen i Häcken inför det avgörande mötet i sista gruppspelsmatchen?

Bajen väntar på att få klart med Sadiku på mittfältet samt 2-3 klasspelare (enligt Kristoffersson), så i nuläget är vi rätt skadeskjutna.
Bara Jeremejeff och Samuel Gustafson som inte är i spelbart skick för tillfället men båda närmar sig.
2022-02-17, 14:25
Avslutad
Citat:
Bara Jeremejeff och Samuel Gustafson som inte är i spelbart skick för tillfället men båda närmar sig.
Och värvningmässigt. Är truppen färdigvärvad eller saknas det, likt som i Bajen, viktiga värvningar fortfarande?
Senast redigerad av se_där... 2022-02-17 kl. 14:53.
2022-02-17, 14:41
Medlem
Citat:

Bara hoppas att vi hinner skeppa Jeremejeff till Ryssland innan deras fönster stänger nästa vecka.

Waris hade förmodligen varit en klassvärvning, men Jeremejeff är väl bra att ha, men det skulle behövas lite konkurrens till honom, skulle den konkurrenten vara Waris så är det ju grymt.
2022-02-17, 15:03
Avslutad
Citat:

Waris gör en Chibuike och går till AIK. Hoppas detta blir bättre än Chibuike 😂
2022-02-17, 15:06
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Det förvånar mig lite att vi verkar värva Rogic permanent med tanke på förmodad lön han sitter på och sånt. Alla andra investeringar som gjorts i truppen bortsett kanske målvakterna är spelare man kan tänkas säljas vidare. När jag först såg ryktet tippade jag på en ny Widgren-grej.

Frågan som måste ställas är hur mycket Ågerup egentligen har lassat in i transfer-AB senaste två åren. Visst nu sålde vi Ortmark för vad det verkar en ansenlig summa, men det är fyra nya köp i vinter att lägga till något halvdussin ifjol i en klubb som hade ett femsiffrigt eget kapital efter 2020.

Jag hoppas verkligen inte att eventuella försäljningar av Zeidan eller Kouakou finansierar köpet av Rogic
2022-02-17, 15:09
Medlem
chran508s avatar
Citat:

Jeremejeff kan ni gärna skeppa till oss. Behöver en ersättare till Adegbenro som lär lämna för Kina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in