2022-02-16, 08:46
Medlem
Han verkar ha ett hyfsat bra jobb då han är mycket i Japan på jobb och är med på board meetings. Han är nog ganska smart/välutbildad den här st*fan.
Citera
2022-02-16, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Kul o vakna till detta adså
Förlåt jag tänkte inte det skulle synas då jävla tydligt fönstrert e skitlitet på andra sidan ser typ aldrig nån
Dom kunde ju bara ha sagt till mej annars inte meningen göra nån sur
Ta det där igen….
Citera
2022-02-16, 08:56
Avslutad
Har scollat lite på pedofilens Facebook och hittade denna text och tag under ett av hans inlägg:
"Children deserve to be children. #WorldChildrensDay"
Citera
2022-02-16, 09:02
Medlem
Hussefars avatar
Om de nu ska konfrontera så tror jag att chanserna ökar avsevärt att personen i sig stannar och pratar med dem om det är på en plats med inte lika mycket folk. Blir inte lika pressad stämning. Klart den anklagade (antagligen oftast pedofil) vill ta sig i de flesta fall fort från platsen när det kommer till omgivningens kännedom att denne är pedofil. Fäkta, frys eller fly är instinktivt. Kanske är det så att Patrik och Sara själva till och med utger sig för en större risk nu?

Kan bli lite väl hätsk från Dumpens sida när det blir konfrontationer i situationer med mycket folk. Vet inte om det är det folket vill ha men jag hade gärna sett en mer saklig och sansad ton. Det blir lite väl förutsägbart vad som kommer att hända. Jag vet inte om någon kommer må så bra av detta i det långa loppet egentligen. Jag inte pallat det i alla fall. Personliga känslostormar tär hårt på en även om man är åklagare.
Citera
2022-02-16, 09:03
Medlem
WebDevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det finns hur många WP-pluggar som helst som kan cacha innehållet på olika sätt. Och om inte det duger så finns CloudFlare, och om det av någon anledning skulle vara omöjligt kan man gå ner på lågnivå och meka med Nginx. Det GÅR att lösa för den som kan lite om webbutveckling.
Verkar det som att de ansvariga kan något om webbutveckling?
Har du sett webbshopen? 2forty2?
Citera
2022-02-16, 09:17
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WebDev
Verkar det som att de ansvariga kan något om webbutveckling?
Har du sett webbshopen? 2forty2?
Man hade ju kunnat tänka sig att väldigt många erbjudit gratis hjälp att lösa problemet.
Citera
2022-02-16, 09:23
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Har scollat lite på pedofilens Facebook och hittade denna text och tag under ett av hans inlägg:
"Children deserve to be children. #WorldChildrensDay"

Klassisk Kapten Klänning-grej ju. Man ska alltid hålla extra koll på de som håller hög svansföring eller som utmärker sig med överintresserat engagemang i frågor som rör pedofili och feminism. De lurigaste kommer alltid vilja framstå som de minst luriga.
Citera
2022-02-16, 09:30
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Återigen - pröva med webbläsaren TOR. Har inte kommit in på 3 dagar med de andra tre webbläsarna (Edge, Chrome och Firefox) men direkt med TOR. Har COMHEM.

Jag har Telia och kommer in, är någon gång som sidan behöver ladda lite men annars inga problem.
Citera
2022-02-16, 09:32
Medlem
mr.demons avatar
Det är ju omöjligt att komma in på sidan. Och så har det varit flera dagar.
Citera
2022-02-16, 09:33
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Klassisk Kapten Klänning-grej ju. Man ska alltid hålla extra koll på de som håller hög svansföring eller som utmärker sig med överintresserat engagemang i frågor som rör pedofili och feminism. De lurigaste kommer alltid vilja framstå som de minst luriga.

Ja, det är en smart strategi. Det undkommer de flesta att se igenom detta.
Citera
2022-02-16, 10:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är ju omöjligt att komma in på sidan. Och så har det varit flera dagar.
Du har nog bara en kass ISP. Jag har fiber från Tele2 och har inte haft några problem alls med sidan någon av dagarna. Inläsningstid: 0,2s.
Citera
2022-02-16, 10:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Man hade ju kunnat tänka sig att väldigt många erbjudit gratis hjälp att lösa problemet.
samtidigt så vill man ju inte släppa in vem som helst i /root/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in