Citat:
Ursprungligen postat av
StortOllon
Det är genom att mäta graden av sexuell upphetsning när man visar icke könsmogna nakna flickor för slumpmässigt utvalda män som man kommer till dessa resultat.
Det är inte så att man för en grupp bara visar 12-åringar och för en annan bara 2-åringar - utan det är samlade kompotter där männen tänder till alla åldrar av småflickor.
Tror ni verkligen att seriös vetenskap och forskning har anledning att ljuga för oss i en tid som denna?
Men jösses. Vart finns denna forskning att ta del av?
Allt handlar om hur man lägger upp det. Jag skulle garanterat kunna få stånd av att se en bild på en naken 60taggare lika så att man skulle få stånd av att bli sensuellt masserad utav en brunstig manlig grek. Men likförbannat så skulle jag inte få för mig att ha sex med någon utav dom. Bara för att man blir sexuellt upphetsad utav en bild på en 12åring så betyder inte det att man skall söka upp dessa bilder och än mindre börja prata med denna 12åring och absolut inte söka upp denna 12åring för träff irl.
Du måste lära dig att skilja på fantasier och verkliga livet. Kan vara svårt när man sällan verkar gå ut.