2022-02-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Det är genom att mäta graden av sexuell upphetsning när man visar icke könsmogna nakna flickor för slumpmässigt utvalda män som man kommer till dessa resultat.
Det är inte så att man för en grupp bara visar 12-åringar och för en annan bara 2-åringar - utan det är samlade kompotter där männen tänder till alla åldrar av småflickor.

Tror ni verkligen att seriös vetenskap och forskning har anledning att ljuga för oss i en tid som denna?

Men jösses. Vart finns denna forskning att ta del av?

Allt handlar om hur man lägger upp det. Jag skulle garanterat kunna få stånd av att se en bild på en naken 60taggare lika så att man skulle få stånd av att bli sensuellt masserad utav en brunstig manlig grek. Men likförbannat så skulle jag inte få för mig att ha sex med någon utav dom. Bara för att man blir sexuellt upphetsad utav en bild på en 12åring så betyder inte det att man skall söka upp dessa bilder och än mindre börja prata med denna 12åring och absolut inte söka upp denna 12åring för träff irl.

Du måste lära dig att skilja på fantasier och verkliga livet. Kan vara svårt när man sällan verkar gå ut.
Citera
2022-02-15, 11:37
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag kommer inte in på Dumpen hemifrån eller från jobbet. Använder jag VPN från annat land än Sverige då går det bra.

Jag kommer inte in på Dumpen hemma på min egen fiber och flera jag känner har samma problem. Via mobil funkade för mig, och har testat VPN- annat land funkar.

Det är inte tvekan att något sker, frågan är vad?
Citera
2022-02-15, 11:49
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Jag kommer inte in på Dumpen hemma på min egen fiber och flera jag känner har samma problem. Via mobil funkade för mig, och har testat VPN- annat land funkar.

Det är inte tvekan att något sker, frågan är vad?

Kanske bara DNS-förändringar som behöver lite tid på dig.
Testa Google DNS 8.8.8.8
Citera
2022-02-15, 11:57
Medlem
"Att bli anklagad för att ha pedofila böjelser är det värsta stigma du kan råka ut för. Det är nästan värre än att bli kallad Sverigedemokrat. Det finns ingen comeback."

Jens Ganman tycker alltså det är värre att vara Sverigedemokrat?
Bra reportage för övrigt när han följde med dumpen, men det där blir bara pinsamt.
Citera
2022-02-15, 12:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
"Att bli anklagad för att ha pedofila böjelser är det värsta stigma du kan råka ut för. Det är nästan värre än att bli kallad Sverigedemokrat. Det finns ingen comeback."

Jens Ganman tycker alltså det är värre att vara Sverigedemokrat?
Bra reportage för övrigt när han följde med dumpen, men det där blir bara pinsamt.

Han är ironisk.
Citera
2022-02-15, 12:02
Medlem
Fyfan vilken skön hemsida! Kudos till Patrik och hans kollega! 🙌🏽🙌🏽
Citera
2022-02-15, 12:08
Medlem
Respekt för det dom gör Patrik och Sara men detta med deras sajt och konstanta problemen är så in i helvetes pinsamt. Få det löst eller lägg ner tills det är på plats.
Citera
2022-02-15, 12:12
Medlem
Åklagaren Stina Sjökvist har uttalat sig om ärendet.

https://www.st.nu/2022-02-15/pekades-ut-som-natpedofil-pa-hemsida--forundersokning-inledd-det-finns-fiktiva-brottsoffer
Citera
2022-02-15, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Dumpen funkar inte för mig heller, kom in för några dagar sedan.

Att dumpen anmält "brandmannen" för sexuellt ofredande, är det till fiktiva personer han skickat videos alltså Dumpens fiskare?
Vem är isåfall målsägande? Tänkte rent juridiskt hur det funkar?

Testa och använd TOR, fungerar för mig när det är blockar eller svårt och komma in.
Senast redigerad av Arcabo 2022-02-15 kl. 12:31.
Citera
2022-02-15, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Åklagaren Stina Sjökvist har uttalat sig om ärendet.
https://www.st.nu/2022-02-15/pekades-ut-som-natpedofil-pa-hemsida--forundersokning-inledd-det-finns-fiktiva-brottsoffer
Citat:
Misstänkt nätpedofil i Ånge
Pekades ut som nätpedofil på hemsida – förundersökning inledd: "Det finns fiktiva brottsoffer"
En man i Ånge har pekats ut som nätpedofil av en internetsajt och polisanmälts. En förundersökning pågår – men åklagaren är i nuläget förtegen.
– Anmälningarna är rubricerade som sexuellt ofredande och kontakt för att träffa ett barn i sexuellt syfte, säger åklagare Stina Sjöqvist.
Om det inte finns mer än det som Dumpen har presenterat om Brandmannen så kan det leda till åtal men en frikännande dom gällande sexuellt ofredande och gromning är given om domstolar dömer enligt lagen. Om det däremot finns annat som är olagligt som vi inte vet så kommer han att dömas. Det är inte mina åsikter.
Bra att ärenden landar hos åklagare, och jag hoppas att även uthängningarna kommer med på en höger.
Citera
2022-02-15, 12:46
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Jo, det är det och spridad det offentligt.
Är det inte han gör? Eller har dom servrar i annat land, som Flashback? Men samtidigt, ingår det inte i offentlighetsprincipen?
Senast redigerad av swimmingpool 2022-02-15 kl. 12:49.
Citera
2022-02-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Är det inte han gör? Eller har dom servrar i annat land, som Flashback? Men samtidigt, ingår det inte i offentlighetsprincipen?

Att lägga upp domar är förtal. Ungefär som att kopiera upp en dom och lägga in fikarummet till arbetskamrater ang en kollega.

Servrarna låg väl i Frankrike om jag minns rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in