2022-02-13, 12:36
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Tack för att du svarade och inte bara bekräftade biten jag skrev om din självinsikt, du följde dessutom min uppmaning om fortsatt underhållning till trådens läsare. Duktig hund!

Det där är humor på riktigt, hahahaha.
Citera
2022-02-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Det där är humor på riktigt, hahahaha.

Undrar hur samtalen med vederbörande sambo/fru går till..

”Vi har fångat din man här, han hade planerat att vara otrogen mot dig efter att ha bestämt träff med en person han chattat med på nätet”

”-Vem är det?”

”En 13-årig tjej”

Fy fan alltså.. Mycket sjukt har jag sett och gjort av kåtslag men sånt här gör att det vrider sig i magen.

Jag förstår helt om folk med diverse ”tabu-fetischer” fantiserar med andra på nätet i chattar o dylikt och inte vill leva ut sin fetisch IRL med sin partner, borde det inte finnas nått ställe där även pedofiler kan ”rollspela” med varandra och låtsas att den ena är ett barn istället för att ta från chattar och fantasier till verklighet??

Detta med tanke på att många av dom verkar ju förstå att det ÄR FEL det som planerar att göra men ändå försöker göra det..
Citera
2022-02-13, 13:09
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar

”Vi har fångat din man här, han hade planerat att vara otrogen mot dig efter att ha bestämt träff med en person han chattat med på nätet”

”-Vem är det?”

”En 13-årig tjej”

Fy fan alltså.. Mycket sjukt har jag sett och gjort av kåtslag men sånt här gör att det vrider sig i magen.

Jag förstår helt om folk med diverse ”tabu-fetischer” fantiserar med andra på nätet i chattar o dylikt och inte vill leva ut sin fetisch IRL med sin partner, borde det inte finnas nått ställe där även pedofiler kan ”rollspela” med varandra och låtsas att den ena är ett barn istället för att ta från chattar och fantasier till verklighet??

Detta med tanke på att många av dom verkar ju förstå att det ÄR FEL det som planerar att göra men ändå försöker göra det..
Många av dom chattar fiskarna med ett bra jävla tag dessutom för att få fram så mycket info som möjligt.
Brandmanspedot har dom pratat med i ett halvår.
När pedofiler beslutar att leva ut sina fantasier så har dom förbrukat all rätt till förståelse för sin sexuella störning.
Hur man förklarar för fru och barn att man har förstört sitt liv genom att boka in en dejt med en pedofilmamma för att få sätta på 7åriga dottern skulle vara intressant att höra...
Senast redigerad av StigEngstrom 2022-02-13 kl. 13:12.
Citera
2022-02-13, 13:13
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

”-Vem är det?”

”En 13-årig tjej”

Jag vet inte varför du citerar mig, men jag kan hålla med dig. Jag hade gärna hört hur dom lägger upp det samtalet. Däremot vill jag inte vara i mottagarens kläder och kan bara tänka mig hur chockade dom blir.
Citera
2022-02-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag vet inte varför du citerar mig, men jag kan hålla med dig. Jag hade gärna hört hur dom lägger upp det samtalet. Däremot vill jag inte vara i mottagarens kläder och kan bara tänka mig hur chockade dom blir.
Råkade citera istället för att skriva ett svar 😅

Nej precis, det är just det jag tänker.
Chocken borde komma någonstans mellan ”din man har planerat att vara otrogen” och ”han vill sätta på en sjuåring” ..
Går inte ens att föreställa sig.

Illa nog att skicka dickpics till ”barnen”, men där finns det ändå en chans att hejda sig och försvinna, samma sak i bilen på väg till ungen, där kan man vända och inte dyka upp. Det finns så många tillfällen där dom hade hunnit tänka och komma till insikt, men jag gissar att sjukdomen dom har gör att dom inte ens förstå hur fel det är
Citera
2022-02-13, 13:27
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Råkade citera istället för att skriva ett svar 😅

Nej precis, det är just det jag tänker.
Chocken borde komma någonstans mellan ”din man har planerat att vara otrogen” och ”han vill sätta på en sjuåring” ..
Går inte ens att föreställa sig.

Illa nog att skicka dickpics till ”barnen”, men där finns det ändå en chans att hejda sig och försvinna, samma sak i bilen på väg till ungen, där kan man vända och inte dyka upp. Det finns så många tillfällen där dom hade hunnit tänka och komma till insikt, men jag gissar att sjukdomen dom har gör att dom inte ens förstå hur fel det är

Ok 👍 lätt hänt.

Ja det är så sjukt hur dom inte tänker mer än på att få sitt sjuka sexuella bejakat. Men det är typiskt som andra missbruk, ligger slagfält med trasiga offer, familjer och vänner efteråt. Jag tror att dom skiter i att det är fel, "drogen" är starkare. Förjävligt!
Citera
2022-02-13, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Det är du som påstår att grundlagsskyddade medier inte får hänga ut privatpersoner. Vilket är fel.

Det dessa pedofiler gör är grövre än Olsson-fallet. Inte bara chattar de grovt utan stämmer även träff och dyker upp IRL.
Kan du länka till det i lagen? De flesta av dessa pedofiler gör inget olagligt alls.
Jag är osäker på vad Olsson skrev men kan tänka mig att en del var hets mot folkgrupp m.m. som han mig veterligen dessutom vidhöll och erkände.

Om du menar att det Dumpen gör är lagligt så menar du även att alla med utgivningsbevis får framställa/mycket starkt insinuera och hänga ut dig - vem som helst - naken med namn, könsbilder, bostadsort, inspelade video m.m. som t.ex. påstådd hepatitsmittad homosexuell våldtäktsman.

Listan kan göras lång men menar du det? Var säker innan du påstår något.
Citera
2022-02-13, 14:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det som leder till självmord är pedofilernas övergrepp.

Att bli dömd för pedofilövergrepp leder också till att vänner, familj och bekanta får veta och således självmordsrisk. Ska då ingen dömas för det kan leda till självmord? Våldtäkt mot barn bör legaliseras?

Skrev inte det. Att vi ska inte hänga ut för det är synd om peddosar! Jag menar risk för självmord och skit är ju ibland dessa offer. 13-åringar som inte ens fått chans att leva får sina liv förstörda enbart för en peddo ska låta sin kuk ha sitt.

Att nu om det händer att en peddo tar sitt liv. Är beklagligt men kanske inte så mycket att oja sig för i det stora hela.
Citera
2022-02-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Kan du länka till det i lagen? De flesta av dessa pedofiler gör inget olagligt alls.
Jag är osäker på vad Olsson skrev men kan tänka mig att en del var hets mot folkgrupp m.m. som han mig veterligen dessutom vidhöll och erkände.

Stämmer ej. Olsson befanns ej skyldig för HMF. Han varken vidhöll eller erkände utan smällde igen dörren och bad Expressen fara åt helvete. Till skillnad från majoriteten av Dumpens konfrontationer där personen väljer att stanna kvar och prata med Patrik och Sara.

Att försök till grooming ej är ett lagbrott är något som Dumpen upplyser om.

Citat:
Om du menar att det Dumpen gör är lagligt så menar du även att alla med utgivningsbevis får framställa/mycket starkt insinuera och hänga ut dig - vem som helst - naken med namn, könsbilder, bostadsort, inspelade video m.m. som t.ex. påstådd hepatitsmittad homosexuell våldtäktsman.

Listan kan göras lång men menar du det? Var säker innan du påstår något.

Har ej skrivit det.
Citera
2022-02-13, 14:34
Avslutad
Citat:
Stämmer ej. Olsson befanns ej skyldig för HMF. Han varken vidhöll eller erkände utan smällde igen dörren och bad Expressen fara åt helvete. Till skillnad från majoriteten av Dumpens konfrontationer där personen väljer att stanna kvar och prata med Patrik och Sara.

Att försök till grooming ej är ett lagbrott är något som Dumpen upplyser om.
Jag är inte nämnvärt intresserad av ett enda fall med en gammal gubbe mot Expressen för ganska länge sedan.
De som stannar kvar med Sjöberg vet oftast inte, kan inte tro eller ber senare om att video inte ska publiceras.
Oavsett vilket så frågar jag Dig vilken skillnaden vore om jag hängde ut dig, de grupper jag räknade upp eller andra privatpersoner. Vad tycker du och vad vet du?
Citera
2022-02-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Jag är inte nämnvärt intresserad av ett enda fall med en gammal gubbe mot Expressen för ganska länge sedan.
De som stannar kvar med Sjöberg vet oftast inte, kan inte tro eller ber senare om att video inte ska publiceras.
Oavsett vilket så frågar jag Dig vilken skillnaden vore om jag hängde ut dig, de grupper jag räknade upp eller andra privatpersoner. Vad tycker du och vad vet du?

Det var ett mycket stort antal personer som Expressen hängde ut. Vad du tycker är ej intressant utan det väsentliga är hur juryn i tryckfrihetsmål ser på uthängningar i grundlagsskyddade medier.
Citera
2022-02-13, 15:02
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Det är exakt denna vetskap som gör att folk har så begränsad tolerans och empati med pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in