2022-02-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemalni
Klart man får titta på klockan.
Men när eskorten börjar göra det efter 3/4 av tiden är det lite stressande om man inte är en 4-sekunders snubbe.
Tror aldrig att jag använt mer tid än vad jag betalat för, om inte tjejen varit pratglad så man snackat lite efteråt, har till och med fått kaffe och en pratstund några ggr.
Träffen förra veckan tog exakt den tiden jag betalat för, tycker att man ska vara schysst åt båda håll, tid är pengar, i alla branscher.

3/4 av tiden var väl inte så farligt he,he...gnället kommer väl snarare efter 5 minuter.....så många som inte borde knulla män på det här viset utan plugga istället.....
Citera
2022-02-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemalni
Nu har jag hälsat på hos Anong med.
Lite yngre än övriga du listar, men också trevligare och betydligt mer utbyte under tiden.
Förstod inte riktigt något av hennes "recensioner" på RS, de stämde iaf inte nu när jag träffade henne. Beror ju kanske på hur man behandlar de man träffar med, tänker jag, för någon superman i sängen är jag inte, däremot behöver jag "lite" mer tid på mig än Ugglas låt, och det brukar ju uppskattas...

Här betas det av "rosa" asiater i snabb takt. Kul att nån av dem var lite mer engagerad, men tror mer på 20-30-åriga girl next door som är hobbyeskorter.
Citera
2022-02-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
3/4 av tiden var väl inte så farligt he,he...gnället kommer väl snarare efter 5 minuter.....så många som inte borde knulla män på det här viset utan plugga istället.....
Oj, 5 minuter det har jag aldrig varit med om. Antingen helt fel "yrkesval" för tjejen eller är snubben ointressant kanske? Vet inte, men jag har nog inte varit med om värre än en kvart innan eller liknande.
Citera
2022-02-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Här betas det av "rosa" asiater i snabb takt. Kul att nån av dem var lite mer engagerad, men tror mer på 20-30-åriga girl next door som är hobbyeskorter.

Ombyte förnöjer, gillar att variera mig och prova lite olika. Har en favorit som återkommer annars har jag många att prova när tid finns.
Citera
2022-02-05, 10:02
Medlem
marshallnongratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Japp. Jäkligt trevlig.

Gottis. Tack!
Citera
2022-02-05, 10:05
Medlem
marshallnongratas avatar
Citat:

Kan man hitta en 30-årig grannbrud som kör hobbyeskort hade det ju varit guld.
Citera
2022-02-11, 09:38
Medlem
Har tittat lite på rosasidan men när man trycker på skåne så finns det bara annonser i malmö verkar det som? Kan man hitta ekorter på rs eller någon annan sida som täcker andra städer än malmö?

mvh
Citera
2022-02-12, 00:15
Medlem
Har en fråga angående Bella och Nattaimalmo. Är det samma person eller?
Har märkt att dom ofta annonserar samtidigt och att deras beskrivning av deras fysiska utseende är snarlikt.
Men det kanske bara är av en slump.
Skulle uppskatta att få lite vetskap kring detta. Har hittils bara träffat Bella. Tycker Natta verkar oseriös. Bokade en tid men hon dök aldrig upp och hon svarar aldrig på kik.
Citera
2022-02-12, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junj68
Har en fråga angående Bella och Nattaimalmo. Är det samma person eller?
Har märkt att dom ofta annonserar samtidigt och att deras beskrivning av deras fysiska utseende är snarlikt.
Men det kanske bara är av en slump.
Skulle uppskatta att få lite vetskap kring detta. Har hittils bara träffat Bella. Tycker Natta verkar oseriös. Bokade en tid men hon dök aldrig upp och hon svarar aldrig på kik.

Det är inte samma person. Natta har drogproblem. Mår hon ok så är hon skön att knulla, annars strular hon som fan, svarar inte på bokningar m.m.
Citera
2022-02-12, 12:45
Medlem
Citat:
Det är inte samma person. Natta har drogproblem. Mår hon ok så är hon skön att knulla, annars strular hon som fan, svarar inte på bokningar m.m.
Natta verkar djupt nere i skiten igen, såg henne snatta en energidryck på ICA iförd dunjacka och mjukisbyxor. Inte riktigt någon stil och klass på den damen tyvärr. Vilket är otroligt synd då hon verkade vara på rätt bana ett tag!
Citera
2022-02-12, 13:39
Medlem
Nån som kan recensera Sophia i Malmö?
Citera
2022-02-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurlovsRicky
Natta verkar djupt nere i skiten igen, såg henne snatta en energidryck på ICA iförd dunjacka och mjukisbyxor. Inte riktigt någon stil och klass på den damen tyvärr. Vilket är otroligt synd då hon verkade vara på rätt bana ett tag!

Lol...

Hur som helst har jag inte träffat hon.

Gillar gå mer till thaimassage och sponsra dom som gör rätt för sig i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in