Som flyktingar då ja men inte som privilegierade nybyggare.
Oh Gud! vad jag hoppas att det blir krig. Mitt liv är räddat då. Jag åker direkt till Ukraina.
Mitt svar är GIVETVIS. Så många som möjligt. Det handlar naturligtvis inte om att reta Ryssland, ej heller enbart om solidaritet. De är förståss precis som ryssar djupt troende ortodoxa kristna. Om Sverige ska bli ett multikulturellt land och undanröja hotet från fanatiska islamister är det rimligt vi tar emot minst flera hundra tusen ukrainare. Det kan rädda Sverige! Håller ni med?
fan heller räcker det inte med alla rasister/våldtäkts män/pedofiler/knark langare/mördare som vi redan tar emot från tredje världen?????
men visst vill ni ta emot dom så blir det mer för vikingarna att döda när vi tröttnat på korruption och sådan
Mitt svar är GIVETVIS. Så många som möjligt. Det handlar naturligtvis inte om att reta Ryssland, ej heller enbart om solidaritet. De är förståss precis som ryssar djupt troende ortodoxa kristna. Om Sverige ska bli ett multikulturellt land och undanröja hotet från fanatiska islamister är det rimligt vi tar emot minst flera hundra tusen ukrainare. Det kan rädda Sverige! Håller ni med?
Frågan är hur många det är som behöver flyktingstatus egentligen? Är det inte så att EU är ganska öppet för ukrainare?
Men jo, om man nu skall ta emot "flyktingar" så är det ju flyktingar att föredra.
Ja men enbart kvinnor mellan 15 och 30 samt barn under 8. Inte 87 procent män som vi nu gjort i årtionden.
Män som flytt för pengar och fitta samt skitit på sitt land samt älskas av sossar och centerpartister OCH Kristusson.
Kan absolut dra mitt strå till stacken. Ta emot folk om det är runt 20-25 åriga Ukrainskor. De stackarna kan man ju ta emot i sitt hem tom! Männen för det är Ukraina kommer ju stanna kvar vinna eller dö.
Senast redigerad av Zaedrews 2022-02-12 kl. 06:50.