2022-02-12, 00:21
Avslutad
Som flyktingar då ja men inte som privilegierade nybyggare.
Oh Gud! vad jag hoppas att det blir krig. Mitt liv är räddat då. Jag åker direkt till Ukraina.
Citera
2022-02-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mrEl20/experten-risken-for-invasion-av-ukraina-okar

Mitt svar är GIVETVIS. Så många som möjligt. Det handlar naturligtvis inte om att reta Ryssland, ej heller enbart om solidaritet. De är förståss precis som ryssar djupt troende ortodoxa kristna. Om Sverige ska bli ett multikulturellt land och undanröja hotet från fanatiska islamister är det rimligt vi tar emot minst flera hundra tusen ukrainare. Det kan rädda Sverige! Håller ni med?

fan heller räcker det inte med alla rasister/våldtäkts män/pedofiler/knark langare/mördare som vi redan tar emot från tredje världen?????

men visst vill ni ta emot dom så blir det mer för vikingarna att döda när vi tröttnat på korruption och sådan
Citera
2022-02-12, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aarnevaktis
NEJ

Vi har rasblandat nog för 100000 år

Med tanke på att ukraina väl är våra förfäders "jaktmarker" så ser jag inet vad du menar med "rasblandnig" här.
Citera
2022-02-12, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
om vi vill ha ännu mer kriminalitet så ja

Är de verkligen Ukrainska flyktingar som håller på med sånt? Är det inte adidasriddare från MENA-länderna som är det ultimata problemet?
Citera
2022-02-12, 03:46
Medlem
Hellre Ukrainska flyktingar än adidasriddare!
Citera
2022-02-12, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mrEl20/experten-risken-for-invasion-av-ukraina-okar

Mitt svar är GIVETVIS. Så många som möjligt. Det handlar naturligtvis inte om att reta Ryssland, ej heller enbart om solidaritet. De är förståss precis som ryssar djupt troende ortodoxa kristna. Om Sverige ska bli ett multikulturellt land och undanröja hotet från fanatiska islamister är det rimligt vi tar emot minst flera hundra tusen ukrainare. Det kan rädda Sverige! Håller ni med?

Frågan är hur många det är som behöver flyktingstatus egentligen? Är det inte så att EU är ganska öppet för ukrainare?

Men jo, om man nu skall ta emot "flyktingar" så är det ju flyktingar att föredra.
Citera
2022-02-12, 03:56
Medlem
Ja men enbart kvinnor mellan 15 och 30 samt barn under 8. Inte 87 procent män som vi nu gjort i årtionden.
Män som flytt för pengar och fitta samt skitit på sitt land samt älskas av sossar och centerpartister OCH Kristusson.
Citera
2022-02-12, 06:47
Medlem
Carnills avatar
Tycker det är självklart att vi ska ta emot folk från Europa som flyr från krig. Det kan ju vara vi nästa gång som måste fly..

Men MENA-folket vill jag inte ha här!
Citera
2022-02-12, 06:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Kan absolut dra mitt strå till stacken. Ta emot folk om det är runt 20-25 åriga Ukrainskor. De stackarna kan man ju ta emot i sitt hem tom! Männen för det är Ukraina kommer ju stanna kvar vinna eller dö.
Senast redigerad av Zaedrews 2022-02-12 kl. 06:50.
Citera
2022-02-12, 07:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vi tar redan emot flyktingar från Ukraina i form av etniska ryskor, jag känner några
Citera
2022-02-12, 07:48
Avstängd
Bara gangsters bör tas in, så kan de ta upp kampen med negergängen.
Ju mer skjutningar desto bättre.
Citera
2022-02-12, 07:51
Medlem
Kleo95s avatar
1. Det blir aldrig något krig
2. Ukrainare har visumfri vistelse i EU och redan nu en av de största grupper av asylsökande sedan några år tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in