2022-02-11, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Om du anser att nästan alla män i Sverige begår oaktsam våldtäkt borde du se över din syn på sex. Bevisar för övrigt bara att lagen behövs. Knullar man så illa att någon får vaginala skador och blåmärken i gommen borde man dömmas för våldtäkt och inte bara oaktsam våldtäkt i mitt tycke.
Fast där är juridiken glasklar med att man inte döms till våldtäkt bara för att målsägande har blåmärken eller andra skador.

Lilla kentagent
Citera
2022-02-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Skönt att han kommer bara få sitta 5 månader av sitt straff om man räknar bort tiden han satt på häktet!

Är så glad för Josef!!!
4 månader har han kvar att göra nu. Satt häktad i 1,5 månad och sedan släpps han efter 2/3 av straffet.
Citera
2022-02-11, 12:06
Medlem
Kan någon förklara varför inte hans flickvän gör slut?
Citera
2022-02-11, 12:10
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oleoleoleole
Fast där är juridiken glasklar med att man inte döms till våldtäkt bara för att målsägande har blåmärken eller andra skador.

Lilla kentagent
"I mitt tycke". Disskuterar inte hur lagen är utformad.Gulligt smeknamn
Citera
2022-02-11, 12:32
Bannlyst
Citat:
"I mitt tycke". Disskuterar inte hur lagen är utformad.Gulligt smeknamn
Vad du tycker är helt ointressant. Är väl objektiv fakta som främst ska diskuteras gällande lagstiftningen?
Citera
2022-02-11, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Kan någon förklara varför inte hans flickvän gör slut?
Blåsta brudar bryr sig knappast. Hom blev ihop med honom trots att alla vet att han är otrogen kors tvärs
Citera
2022-02-11, 12:43
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Vad du tycker är helt ointressant. Är väl objektiv fakta som främst ska diskuteras gällande lagstiftningen?
Är det någon regel du hittat på? Jag framför mina åsikter hur jag vill som övriga i tråden. Är att du tycker BO är ful också objektiv fakta?
Senast redigerad av Kent62 2022-02-11 kl. 12:46.
Citera
2022-02-11, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
4 månader har han kvar att göra nu. Satt häktad i 1,5 månad och sedan släpps han efter 2/3 av straffet.

Jag vet,men sa 5 för säkerhets skull
Citera
2022-02-11, 16:41
Bannlyst
Citat:
Är det någon regel du hittat på? Jag framför mina åsikter hur jag vill som övriga i tråden. Är att du tycker BO är ful också objektiv fakta?
Fast om du nu ska försöka pränta på folk en jävla massa moralsagor och att människor ska vara si och så, så är det bättre att hålla det för dig själv. Det leder ingenstans att börja stämpla folk som våldtäktsmän när juridiken säger något helt annat.
Citera
2022-02-11, 16:51
Medlem
Självklart gäller fängelse om snoppen glidit ned lite för långt i halsen på flickan. Hon kan verkligen inte rå för att hon snubblade rätt på kuken med munnen öppen! När hon försökt resa sig ramlade den in i fittan också. En sån himla otur man kan ha! Väldigt fult av loco & ha kuken redo, när flickstackarn snubblade runt på toaletten….
Citera
2022-02-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Vilken podd då om en får fråga?

"Vi avslöjar allt"

Den enda kanalen jag fått nyss om. Sen är det stendött vad jag sett.
Det är ju kanske inte så roligt när det är en i ens närhet som begår ett sådant brott eller brott överhuvudtaget. De vill väl säkerligen finnas där för sin polare, men konsekvenserna av det blir att de anses vara lika skitiga som Mr Loco här och det vill ingen bli associerad med. Deras egna samarbeten etc kan ryka snabbt som tusan, så det blir en dominoeffekt som han satte igång. Kul kille
Citera
2022-02-11, 17:37
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Hon var då fan inte snygg.

Riktigt skumt att han riskerar allt för att knulla en 5a på en krogtoalett. Särskilt då han har en arsenal med snygga kvinnor efter honom...

Tycker själv oaktsam våldtäkt är en problematisk lag utifrån juridiken. Minns jag inte fel så kritiserade väl lagrådet den lagen också. I stort sett är väl alla män i Sverige oaktsamma våldtäktsmän beroende på om kvinnan väljer att anmäla eller inte. Är väl bara den feministiska stormakten Sverige som har en sån lag. Å andra sidan gör det mig inte något att en sån som Loco får sitt liv och karriär förstörd som stämplad våldtäktsman resten av livet.
Vänta lite. Sa du att han knullade en 5a? Det betyder att Josef är en pedofil. Om det här stämmer är han en vidrig äcklig jävel. Jag tar tillbaka allt jag har sagt om honom, jag har ingen sympati för pedofiler. Föreställ dig att Josef var otrogen mot sin flickvän på en 05 fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in