Citat:
Ursprungligen postat av
Magnet83
Nu när målsägandes namnuppgifter läckt ut får jag revidera en detalj; hon verkar inte ha så mycket tatueringar (ännu). Dock är hon aktiv SSU:are, alltså en riktigt kulturmarxistmarinerad vi gillar olika-galning som dessutom har separerade föräldrar, och till råga på allt testade hon positivt för gonorre. Hon har inte heller ett utseende som ens borde få en "kändis" att titta åt hennes håll. Otroligt att han bemödade sig med henne, även om det inte resulterat i en våldtäktsanmälan.

Förvånar mig inte att hon är en sån; man måste som ung kvinna vara vänsterskadad för att sära på benen åt en brown trash som Josef Loco (här kan vi snacka om dålig smak, lol). Tatueringarna kommer i sinom tid. Ge henne 10 år till så är hon säkert lika söndertatuerad som Josef Loco och Abdallah Batterito tillsammans.
Har inte sett någon bild på henne. Den relevanta 100 miljoner dollar frågan här, är: är hon snygg? Och har hon stora tuttar och fet, sexig rumpa?

Om man ändå ska sitta i många månader i fängelse för "oaktsam våldtäkt", så bör det ju ha varit värt fylleknullet, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Magnet83
Kvinnor vill ha en man som är eftertraktad av andra. Många tar det ett steg längre och bryr sig inte om, eller rent av vill att, deras män agerar när tillfällen med andra kvinnor erbjuds. Dessutom har brudar som gängar sig med tatuerade dokusåpeluffare som Josef Loco oftast ett ganska "liberalt" förhållningssätt till trohet och lojalitet själva också.
Så är det. Tatueringar, piercingar och liknande vänsterdekadens är starka varningstecken för den psykiska sjukdomen liberalism, oavsett om kroppsmodifieringarna sitter på en själv eller på den man knullar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zvazi
Kvinnomördare abbe blattelito har tagit upp det
https://streamable.com/xjtnut
Förstår att Abdallah Batterito är skadeglad nu. Jag tror att det Abdallah säger om Loco är sant också. Givetvis är Batteriet butthurt över att herr Loco tog avstånd från Batterito på den tiden det begav sig, men Abdallah hittar nog inte på heller när han beskriver Loco. Jag tror också att Loco's karriär som tatuerare är över nu. Frågan här är om Loco lyckas med övergången till livsstilskriminell, eftersom det lär bli svårt med nya kunder nu när han har en våldtäktsdom i bagaget.
Men lyckades Batterito bli frikänd för kvinnomord som han är solklart skyldig till, så bör Loco kunna komma undan en oaktsam våldtäktsdom. Han kan ju bara hävda att han är brun och att han blev utsatt för en rasistisk konspiration, så kommer han att bli frikänd.
Både Batterito och Loco är annars människokarikatyrer så sett. Deras rise to pussy signalerar hur inne det är med dålig smak bland honorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shaitan666
Fan att en fin killes liv ska bli förstörd på det här sättet på grund av pantad dum liten brutta som inte vet sin plats!

Personligen är jag inte övertygad om att Josef Loco våldtog henne ("oaktsam våldtäkt" betyder typ, att det inte fanns någon avsikt att våldta), däremot så är Loco allt annat än en fin kille, och det är inte en dålig grej att han sitter inne nu. Smuts som Josef Loco ska givetvis inte vara ute på gator och torg (eller i något västerländskt land till att börja med). Vad har Loco att bidra med till samhället? Smutsa ner folks hud?
Nåja, våldtäktsdomen mot Josef Loco är annars ett problem i sig, även om jag personligen tycker att det är helt okej att han sitter fängslad, så signalerar den här domen att allt fler män kommer att bli dömda för "oaktsam våldtäkt" framöver. Någon betahanne feminist, en cuck, sa tidigare i tråden att kvinnor har sex precis som män nuförtiden, men detta är ju inte sant, och den här oaktsam våldtäkt domen är ju ett bevis på att så inte är fallet. Kvinnor är en skyddad klass nuförtiden, enligt lag. I efterblivna arabländer och liknande muslimska skithålor, så behöver kvinnor som blir våldtagna
på riktigt, fyra ögonvittnen för att fälla våldtäktsmannen, vilket ju är helt absurt eftersom det sällan eller nästan aldrig förekommer fyra ögonvittnen på plats vid våldtäkter. Här i Suedistan däremot, är det ju precis tvärtom: här räcker det med att en man och en kvinna knullar frivilligt med varandra på toaletten i en krog (eller var som helst), utan några utomstående ögonvittnen, och sedan kan mannen ifråga få en våldtäktsdom på sig.
Jag har inte läst FUP:en, men vad är det som framgår där? Hur skadad blev hon? Var det bara lite hård sex och hon var torr i fittan eller vad är grejen?