2022-02-09, 02:45
  #373
Medlem
rikastistorstans avatar
Kan inte nån med FB skriva till henne? Wtf have you done to our Lasseman?! You will regret this. Release Lars immediately or we are sending Jas-gripen on your poop hut! Eller nåt sånt...
Citera
2022-02-09, 09:17
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
DEt är farligt att göra som du är på väg att göra. Folk är fattiga på ett sätt som man inte kan föreställa sig.

Du är som en blek smällkaramell laddad med pengar.
Möjligheten finns att det går riktigt dåligt

TS är ju värd betydligt mer som levande än som död. Tror ni kvinnan har lurat ned honom för att stjäla 150 USD i hans plånbok? Killen är ju biljetten till et materiellt bättre liv för kvinnan och hennes släkt.

Dessutom är det inte så att alla vitingar blir rånmördade första timman i alla Sub-Sahara land i Afrika. Jag har bara känt mig otrygg två gånger under resor på kontinenten. Betydligt mer (upplevd) otrygghet som turist i Latinamerika.

Dock, utan att ha undersökt TS historik, så tvivlar jag lite på sanningshalten i den här historien....
Citera
2022-02-09, 11:26
  #375
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Kan inte nån med FB skriva till henne? Wtf have you done to our Lasseman?! You will regret this. Release Lars immediately or we are sending Jas-gripen on your poop hut! Eller nåt sånt...

Jag har skrivit till henne på FB.

Uppdaterar såklart när/om jag får svar
Citera
2022-02-09, 12:28
  #376
Medlem
Tänk om hon går in här å läser...google translate är inget nytt
Citera
2022-02-09, 14:29
  #377
Medlem
SkuttCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
Jag har skrivit till henne på FB.

Uppdaterar såklart när/om jag får svar

hahaha, skrev du:
Het jy Lasseman gesien? Hy sou met jou enkellopende Flaschback trou?
Citera
2022-02-09, 15:49
  #378
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
Jag har skrivit till henne på FB.

Uppdaterar såklart när/om jag får svar
Det är bra då vet dom att vi har ögonen på dem!
Citera
2022-02-09, 16:53
  #379
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Häng kvar Jag börjar resa i helgen.
Har hon någon syster? Eller i värsta fall, en mamma?

Du är antagligen redan på plats, så sondera gärna terrängen för ännu en fet svensk. Tack. Hydda funkar, har outdoor-skills.
Citera
2022-02-09, 17:34
  #380
Medlem
Folketstempels avatar
TS har enligt honom själv andra medlemskonton på Flashback, vilket varken är fel eller ett regelbrott.

(FB) Ryssland hotar med krig snart om inte Nato böjer sig för krav-Ny Kubakris?

Så han kan vara inloggad och följa tråden, men att just detta konto ligger vilande då han inte har något att berätta som han kan vara stolt över eller kanske tycker är alldeles för skamligt att dela med sig av.

Så TS äventyr blir förseglat likt sanningen bakom ett mord som endast mördaren äger och stannar där då somliga saker vill man helt enkelt inte prata om. Tystnaden talar för sig själv..
Citera
2022-02-09, 17:47
  #381
Medlem
DonaldBidens avatar
Vila i frid Lasse, du var alltid för vacker för denna värld.
Citera
2022-02-09, 18:21
  #382
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
Jag har skrivit till henne på FB.

Uppdaterar såklart när/om jag får svar

Hjälte!
Citera
2022-02-09, 18:38
  #383
Medlem
Public Enemys avatar
Han kommer att bli tagen av gangsters som tvingar honom att svälja kondomer fulla med heroin och åka tillbaka till Europa med skiten.
Det är den enda vettiga användningen de kan ha aven fattig viting.
Citera
2022-02-09, 19:15
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Rubriken talar sitt tydliga språk. Jag har gjort det mesta men som 56 åring så är nog detta den största utmaningen i mitt liv. Jag är ingen författare snarare en vanlig metallarbetare.
Jag har mött en kvinna via en kontaktannons och känt henne i 5 månader, hon bor i en by och jag ska bo i hennes hydda /skjul med plåttak vi ska gifta oss om några veckor.
Mitt mål är nog mest själva utmaningen? En ung kvinna som är väldigt vacker hon skiter i att jag varken har hus eller körkort.
Jag är tjock och fattig den här resan kan gå på två sätt jag dör eller så får jag ett äventyr.?
Häng kvar Jag börjar resa i helgen.
Ok.snart är du både fattig och mager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in