Citat:
Ursprungligen postat av
Lotusgul
Om skitlukt och hjältemod
Det verkar som väsentlig information undanhålls allmänheten här, det som serveras blir en total röra som är helt obegriplig. Vem var Terje egentligen? Hans person behöver en genomlysning! Terjes granne verkar vara en mycket välinformerad herre, rena drömmen för en kvällstidningsjournalist. Han känner till transaktioner och husköp och fobier och färdvägar... samt hur plånboken var beskaffad vid det aktuella tillfället.
På Aftonbladet skiter någon ner sig, odören är för jävlig och artiklar raderas på löpande band.. varför blev detta plötsligt så känsligt?
Stugköp i Nordnorge när man bor i Sydnorge... livrädd för tunnlar... det känns ju som en... utmanande strategi..!
En tripp till Älmsta och Täby innan man hamnar på Muskö av alla platser... och så går bom-satan inte upp!!! Nog är det väl självaste fan också!!! Här kommer man ända från Norge för att ta livet av sig och då ska ALLT jävlas in i det sista! Det är bara att ta sats och trycka plattan i botten!
Aro har stake! De valde att köra, möjligen trots stora påtryckningar om mediatystnad. Utan hans insats hade ingen känt till Terjes öde. Vi säger ett ödmjukt tack samtidigt som vi spyr över halabaloo-gänget som fortfarande vädrar...
Bergstallar... det är väl ett ganska överskattat fenomen, va? Bort med skiten bara! Jag tar min nummerplåt och lämnar min skor och beger mig till en bättre värld...
Vilka jävla fantasifoster ni bygger.
Nej, Aro och Efterlyst går inte emot polisen utan är hela tiden ett verktyg för polisen.
Blir de tillsagda att inte publicera så publicerar de inte.
Det är ingen konstig agenthistoria, ingen främmande makt, inget sådant.
Det handlar om en Norrman som försvunnit på sin resa mot Nordnorge - inget mer än så.
Troligen ett mord.