I söndagens avsnitt ang vad som skulle hända denna vecka gick väl Monika gråtandes ifrån farmen?
ok, det har jag inte lagt märke till, men Monika är kvar i alla fall, hon syns på tisdags avsnittet nästa vecka. Om hon inte åker iväg tillfälligt på läkarbesök eller nått, men varför skulle alla gråta om det?.......JA JUSTE det är gråtfarmen 2022
Men ja då kanske det är ett tillfälligt farväl och ingen lämnar helt
ok, det har jag inte lagt märke till, men Monika är kvar i alla fall, hon syns på tisdags avsnittet nästa vecka. Om hon inte åker iväg tillfälligt på läkarbesök eller nått, men varför skulle alla gråta om det?.......JA JUSTE det är gråtfarmen 2022
Men ja då kanske det är ett tillfälligt farväl och ingen lämnar helt
Man hör jonas och dem säga glatt "hej då" i slutet på söndagens avsnitt, så tror inte det är cissi som åker, om det inte är någon som lämnar tillfälligt och sen kommer tillbaka.
Man hör jonas och dem säga glatt "hej då" i slutet på söndagens avsnitt, så tror inte det är cissi som åker, om det inte är någon som lämnar tillfälligt och sen kommer tillbaka.
jaha ok , nu kollade jag och förstår nu vad du menar. Det såg verkligen ut som att det är Monika som lämnar tillfälligt, hon kanske har fått allergisk reaktion från bina eller nått
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 20:11.
Monika är med i avsnitt 28 enligt tv.nu så det är inte hon som åker hem imorgon