2022-02-07, 16:51
Medlem
Nu ska man inte säga att man får skylla sig själv, men sådana här fall fattar jag verkligen inte.

Tjejen går alltså in på en liten toa... med en kille med massa tatuering och uppumpad som hon inte känner för att han ska... knarka, visst följ med in säger hon!
Sen börjar dom kyssas och sen har dom oral och vaginalt sex.

Vad hindrade hon att försöka komma därifrån? Hon kunde låst upp dörren och gått och om man motarbetade henne så kunde hon ha skrikt på hjälp eftersom de var massor av folk utanför.

Hur kan man vara så naiv 2021? Nog för att hon hade druckit en del.
Senast redigerad av shimona 2022-02-07 kl. 16:53.
Citera
2022-02-07, 16:57
Medlem
Känns som att hon ville ligga med en känd influenser, ger sitt medgivande etc, sen inser att det inte var så glamoröst, han vill bara sätta på henne, inte behandla henne som en prinsessa som hon hoppades, efteråt ångrar hon sig naturligtvis och anmäler händelsen istället för att stå sitt kast. Aldrig haft en bra bild av honom, men lider faktiskt med Loco den här gången.
Citera
2022-02-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Att han till sist och syvende döms begriper jag, det jag är kritisk mot är resonemanget att hans trovärdighet minskar därför att de nyss träffats, han är äldre än henne och hon har sett honom ta droger.
Det stod inte ens att hans trovärdighet minskar pga det. Det är bara du som formulerar om meningen.
Citera
2022-02-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Det stod inte ens att hans trovärdighet minskar pga det. Det är bara du som formulerar om meningen.
Det står att hans uppgifter är "mindre sannolika", vilket väl ändå är samma sak i det här fallet. Eller vad är det du menar att jag har fel i?
Citera
2022-02-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Det står att hans uppgifter är "mindre sannolika", vilket väl ändå är samma sak i det här fallet. Eller vad är det du menar att jag har fel i?
Läs meningen igen.

"Med beaktande av att Josef Sattarov och Sekretess A aldrig träffats tidigare, att han är betydligt äldre än hon, att han precis tagit kokain framför Sekretess A... ...framstår hans uppgifter om att det var Sekretess A som var drivande rent allmänt som mindre sannolika."

Hans uppgifter om att det var hon som var drivande anses som mindre sannolika pga det där.
Senast redigerad av Ava899 2022-02-07 kl. 19:11.
Citera
2022-02-07, 19:19
Medlem
Zvazis avatar
Som jag har sagt tidigare, jag tror inte för en sekund att han våldtog den här bruden. Det är mer troligt att det är något psyko brud som ångrat sig i efterhand för att han dissat henne efter dom har knullat. Bruden visste att han var en kändis och hon följde frivilligt med honom in på toalette. Hon frivilligt att hångla med honom. Efter en tids hånglande började han klä av henne och röra vid hennes könsorgan, utan att hon sade ifrån eller på något annat sätt protesterade. Sedan sög hon av honom, utan att säga ifrån eller på något annat sätt protestera.

Läs domen här: https://samnytt.se/wp-content/uploads/2022/02/Stockholms-TR-B-17420-21-Dom-2022-02-03-1.pdf
Citera
2022-02-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Som jag har sagt tidigare, jag tror inte för en sekund att han våldtog den här bruden. Det är mer troligt att det är något psyko brud som ångrat sig i efterhand för att han dissat henne efter dom har knullat. Bruden visste att han var en kändis och hon följde frivilligt med honom in på toalette. Hon frivilligt att hångla med honom. Efter en tids hånglande började han klä av henne och röra vid hennes könsorgan, utan att hon sade ifrån eller på något annat sätt protesterade. Sedan sög hon av honom, utan att säga ifrån eller på något annat sätt protestera.

Läs domen här: https://samnytt.se/wp-content/uploads/2022/02/Stockholms-TR-B-17420-21-Dom-2022-02-03-1.pdf
Precis.

”Buhu hans snopp var så hård! Säg inget till min kille!” NÄR ska kvinnor ta ansvar för sig själva?
Citera
2022-02-07, 19:42
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Frågan är ju om du är den största idioten på Flashback ?

Läs hennes saga igen, jag kommer citera för dig igen:

Återigen, hon tagit initiativ att kyssa honom, gjorde allt han frågat utan något motstånd. Solklart har hon avsikt att anmäla för våldtäkt i förväg.

Juridisk har hon sexuellt ofredat honom genom att börja kyssa honom utan att inhämta samtycke
Men du är ju korkad på riktigt. Att hon kysser honom betyder inte att det är fritt fram att skada henne. Lagstiftningen är jätte tydlig. Hon behöver inte säga nej. Hade hon bestämt sig för det innan hade hon nog slutat innan hon fått då omfattande skador. Men tycker det är högst osannolikt att just den hon valt att sätta dit för våldtäkt råkar vara så våldsam
Citera
2022-02-07, 19:48
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Precis.

”Buhu hans snopp var så hård! Säg inget till min kille!” NÄR ska kvinnor ta ansvar för sig själva?
Eller hur! Iallafall, jag har ingen sympati för kvinnor som ljuger om våldtäkt.
Citera
2022-02-07, 19:50
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetRektMate
Känns som att hon ville ligga med en känd influenser, ger sitt medgivande etc, sen inser att det inte var så glamoröst, han vill bara sätta på henne, inte behandla henne som en prinsessa som hon hoppades, efteråt ångrar hon sig naturligtvis och anmäler händelsen istället för att stå sitt kast. Aldrig haft en bra bild av honom, men lider faktiskt med Loco den här gången.
Jäkla trams det där. INGEN tror att ett knull på en krogtoalett kommer leda till något mer. Bara sluta med tramset om att tjejer tror att man ska gifta sig med dem för att man har haft sex. Det är 2022. Kvinnor har sex på samma sätt som män.
Citera
2022-02-07, 20:04
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Precis.

Men skärp dig. Oralsex leder inte till blåmärken. Man märker på en tjej om hon vill. Hon deltar aktivt, stönar, tar tag i dig och drar dig närmre. Om någon är paralyserad och uppenbarligen inte njuter det så gör du något jävligt fel.
Citera
2022-02-07, 20:09
Medlem
oceandrives avatar
Sopan Blattelito är skadeglad... 2 lika stora sopor.

(Lånad länk från Blattelito tråden)

https://streamable.com/xjtnut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in